Inderdaad, ik vind Les Stroud ook veel eerlijker en echter overkomen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Cara het volgende:
Bear Grylls was toch allemaal fake sensatie?
Volgens mij is die andere die op discovery zit (met zijn eigen camera's) veel eerlijker en toffer.
Idd, Survivorman ftw. Bear Grylls is drama, met ze special forces verhalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Cara het volgende:
Volgens mij is die andere die op discovery zit (met zijn eigen camera's) veel eerlijker en toffer.
Ze geven alleen maar informatie, ze zeggen nooit dat het super realistisch is. Zelfs in begin staat met koeie letters NIET CHRONOLOGISCH OPGENOMEN.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Cara het volgende:
Was een filmpje van mensen die de locatie hebben opgezocht. Hij geeft survivaltips op tv, alles wat buiten beeld valt doet er dan niet toe.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef rgras het volgende:
Ik kan mij nog wel een filmpje herinneren waarop Bear Grylls in de woestijn vertelt dat als er iets gebeurt hij dood gaat omdat er niemand in de wijde omgeving is. Vervolgens zie je op de actergrond gewoon een snelweg met rijdende auto's.
Maar de manier waarop hij er bij kijkt zegt al genoeg. Net alsof er 20 takes per shot worden gemaakt omdat de vorige shots mislukt waren omdat hij steeds te hard lachte toen hij beschreef dat hij hier zou verhongeren als hij nu niet snel eten vond.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef rgras het volgende:
Ik kan mij nog wel een filmpje herinneren waarop Bear Grylls in de woestijn vertelt dat als er iets gebeurt hij dood gaat omdat er niemand in de wijde omgeving is. Vervolgens zie je op de actergrond gewoon een snelweg met rijdende auto's.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Cara het volgende:
Komt dat van Grizzly bear?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:49 schreef LarryDavid het volgende:
heet ie bear grylls?nooit geweten.
Leer eens Engelsquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:32 schreef NoShitSherlock het volgende:
- If I Would fall here that would mean i would be instantly dead.
- This forest is the most dangerous forest in the world. There are black bears everywhere.
- This mountain range is unforgiving the winds here could kill you within a minute.
- The temperature here is below -50 degrees Celsius without these closes on I would have been long gone.
- Here we have the most dangerous animal in this area, even the tiniest piece of poison of this animal could have killed me.
Ik zie niemand van de Fok!nerds zomaar nakend in een wak springen bij -40.quote:
ja dat ja, net doen alsof dat de enige uitweg is terwijl je een meter verder gewoon kan overstappen, faker dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie niemand van de Fok!nerds zomaar nakend in een wak springen bij -40.
Terwijl hij 10 meter verder er gewoon langs kon lopen
eens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:01 schreef woads het volgende:
,jowûrîlTRījōYvpG5HLáDMKí@ âé?äjīōīJôJÍíhghgkjjgghgnmnmnmnmöÍÖjāDâ,ALmČBK
Ja, dat is wel weer zo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:01 schreef woads het volgende:
,jowûrîlTRījōYvpG5HLáDMKí@ âé?äjīōīJôJÍíhghgkjjgghgnmnmnmnmöÍÖjāDâ,ALmČBK
hij roept ook altijd het is -45 terwijl het dan net -10 is ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:14 schreef ganzenherder het volgende:
Survivorman is de enige die nog enigzins realistisch is.
Bear Grylls is puur fake. Maar wel het leukste om de kijken, dat wel
whehequote:
tokquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef Acryl het volgende:
Vind het wel altijd geinig om naar te kijken.
Altijd het standaard verhaaltje van hem: "even last year there where a few people out here on a trip that went terrible wrong and died out here"
Het verhaaltje word natuurlijk wel naar de omstandigheden aangepast waar hij zich op dat moment in verkeerd.
Daar wint Bear zo van, hij rent snellerquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:20 schreef Levolution het volgende:
Bear Grylls
Mensen die denken dat Survivorman echter is dan Bear
De echte eindbaas is Ray Mears.
Praat niet als je niet begrijpt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Daar wint Bear zo van, hij rent sneller![]()
Rayquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Praat niet als je niet begrijpt.
Ray knutselt zo een kano in elkaar met zijn uitstekende vakmanschap en vaart daarmee sneller dan Bear rennen kan.
Die er door de crew ingelegd is - verdoofd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Ray. Die maakt met 't bandje uit zijn camera een vishengel
.
Bear Grylls trekt gewoon een meerval met blote handen onder een boom vandaan.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die er door de crew ingelegd is - verdoofd.
ja dat plus wie noemt zichzelf nu in vredesnaam bearquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik zal 1 ding ook nooit vergeten, zie je ray mears ergens in de bush bush zegt ie: jaa pas goed op hoor elke tak zou hier een slang kunnen zijn. 2 min later glijdt ie ergens de helling af terwijl die zich afzet aan elke tak die die tegenkomtVervolgens staat ie op zegt ie: How how jongens ! pas op en rent ie gauw 15 m ergens naar een hoekje waar onder de boom verstopt onder bladeren een of andere slang ligt die die uit et niets in 1x zag
Die die waarschijnlijk had gehoord door zijn geratel, maar dat verteld ie er niet bijquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik zal 1 ding ook nooit vergeten, zie je ray mears ergens in de bush bush zegt ie: jaa pas goed op hoor elke tak zou hier een slang kunnen zijn. 2 min later glijdt ie ergens de helling af terwijl die zich afzet aan elke tak die die tegenkomtVervolgens staat ie op zegt ie: How how jongens ! pas op en rent ie gauw 15 m ergens naar een hoekje waar onder de boom verstopt onder bladeren een of andere slang ligt die die uit et niets in 1x zag
Neuj ik denk eerder dat de crew daar ergens een tamme slang had neergelegdquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die die waarschijnlijk had gehoord door zijn geratel, maar dat verteld ie er niet bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |