En de rest van mn bod? De spellen en de SNES Scope?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef l0c4lh0st het volgende:
Prima, dan ga ik daar verder niet meer op in.
Evt. op te halen in Deurne (klein gat ergens rond Eindhoven).quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:37 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
En de rest van mn bod? De spellen en de SNES Scope?
En ook nog, waar eventueel op te halen?
Die is dus al verkocht aan dhr. piepkuiken21.quote:
Dat gat ken ik wel, dat is een prima plek om op te halen.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:03 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Evt. op te halen in Deurne (klein gat ergens rond Eindhoven).
Ik heb verder geen zin om verder op je biedingen in te gaan. Ze zijn gewoon te laag, dat weet je zelf ook goed. (5 euro verschil voor een losse Master System II of een boxed die weinig gebruikt is?)
Ik vind je andere biedingen ook te laag.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:51 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat gat ken ik wel, dat is een prima plek om op te halen.
Maar, begrijp ik nu goed dat je niet op de rest van mijn biedingen in wil gaan omdat je mijn bod voor de mastersystem te laag vind?
Zie PM.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef Mertos het volgende:
10 euro voor super mario allstars (SNES) exclusief het verzenden.
Heel mooi! Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef joepie91 het volgende:
Street Racer, Mickey Mouse, en Starwing zijn aangekomen
Megadrive 1 en 2 hebben dezelfde cartridges, dus jaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:54 schreef peasant het volgende:
Even een tvp,
Zijn al die mega drive spellen ook voor megadrive II
Zie PM.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:33 schreef Suusje-V het volgende:
Jij vroeg 30 in je PM voor 2 Mega Drive spellen, dit vond ik wel echt te veel.
15 voor allebei excl. verzendkosten?
Anders ga ik ff verder marktplaats afsnuffelen dat uitpuilt van megadrive spellen voor 5/10 euro![]()
Ze werken inderdaad ook beide Megadrives.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:54 schreef peasant het volgende:
Even een tvp,
Zijn al die mega drive spellen ook voor megadrive II
Prima.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
PM terug, binnenkort hoor je meer
Dank u wel!quote:Op zondag 29 november 2009 14:20 schreef peasant het volgende:
gratis kick want de spullen zijn binnen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |