quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef winniethepooh het volgende:
Bij ons is de oproep ook binnen.
We hebben het open gemaakt en daarna in de prullenbak gestopt.
Waarom nu eigenlijk deze "quote:
behalve dan dat je er verstandskiestyfus van kan krijgen. en doof wordt aan je neus. en heeeel soms een extra navel ontiwkkelt. maar das pas op lange termijn....quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom nu eigenlijk deze "" voor die reactie? Betreffende user maakt nu niet echt de indruk dat ze haar keuze weet te motiveren, anders dan wat wordt gevoedt door allerlei sensatieverhalen. Kijk, als je een weloverwogen keuze maakt om die prik niet te halen, prima, maar dat onnozele "Ze weten nog niet wat de effecten zijn op de lange termijn" geneuzel...
.
Dit vaccin is PRECIES hetzelfde qua bestanddelen als de gewone griepprik, alleen met iets andere antistoffen. Maar er zit niets in wat evt. voor rare effecten zou (kunnen) zorgen.
Ik keek nog wel naar je PI!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Ssserpente het volgende:
Vief, het was sarcastisch bedoeld.![]()
Hopelijk, even puur egoistisch vanuit mezelf gezien, denken meer mensen zo. Hoeven wij niet lang in de rij te staan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef winniethepooh het volgende:
Sorry, het was ook niet erg duidelijk. Maar had geen zin om er (nog) meer aandacht aan te besteden.quote:
Hier is ie in de papierbak beland, we krijgen de reguliere prik ook niet, dus ik zie geen reden de Mexicaanse variant te gaan halen. Zeker niet omdat de Mexicaanse griep kennelijk milder is dan de seizoensgriep.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef winniethepooh het volgende:
Vivíííííí!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hier is ie in de papierbak beland, we krijgen de reguliere prik ook niet, dus ik zie geen reden de Mexicaanse variant te gaan halen. Zeker niet omdat de Mexicaanse griep kennelijk milder is dan de seizoensgriep.
Sluit het een het ander uit dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Belana het volgende:
ow en wij enten niet, maargoed, ik ben homeopatisch aanhanger zoals men wel weet hier , dus dat moge duidelijk zijn
nou, het is vooral eigen keuze natuurlijk, maar het hangt wel wat samen ja. en idd doen wij ook niet mee aan het normale vaccinatie programmaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sluit het een het ander uit dan?
Doen jullie ook niet mee aan het normale vaccinatieprogramma?
per persoon heel verschillend. Eentje goed ziek, hoge koorts, 's nachts overgeven, paar nachten lang (overdag wel vrolijk). Een volwassene ging na een dag weer aan 't werk en 's avonds door naar de huisarts vanwege benauwdheid. Een volwassene al anderhalve week thuis, eerst koorts en later heel veel hoesten & slijm opgeven. Juliette had eerst ondertemperatur, toen koorts, na een dagje minder maar wel lekker thuis uitzieken en hoesten voor ze weer naar de psz ging. En ik ben er heel makkelijk tussendoor gefietst, wat verhoging, wat keelpijn, wat hoesten.. maar niets ernstigs of echt ziek dus. Myrthe is 't meest van iedereen in contact geweest met zieken (in afgesloten auto's meegereden ed) en heeft nog nergens last van gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |