quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef Pinterman het volgende:
Die press conferences zijn nog steeds niet geweldig goed uitgewerkt, merk ik. Ik geef eigenlijk altijd de op een na positiefste / negatiefste reactie, maar het persbericht naderhand is dan altijd '.... was not giving much away!'. Wat willen jullie nou, ik beantwoord toch elke vraag
Ben ook altijd na 2 persconferenties al unfriendly met alle journalisten. Wat een homos
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:12 schreef Hamilcar het volgende:
Heh, ik heb het spel gefixed en speel nu m'n eerste seizoen met Feyenoord. Ik win van Twente met 3-0 en PSV met 4-0 en verlies van Willem 2 met 1-0 en van Roda JC 1-0![]()
Maaskant begon vervolgens tegen me te zeiken toen ik tegen NAC moest, heb hem de grond in geboord en vervolgens m'n grootste overwinning tot nu toe geboekt - 5-1. Het stond al 4-0 in de 36ste minuut, toen hadden m'n spelers het wel gehad :p
Het spel bevalt tot nu toe goed!
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe ziet je basisopstelling eruit?
wat is goedkoop?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Weet iemand nog een goede goedkope back?
Maximaal 1M, en gewoon een verdedigende. Snelheid is een pré.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
wat is goedkoop?
en opkomende back of wat ?
Ik zou je centrale verdedigers 1 vakje naar voren zetten, zodat ze op 1 lijn staan met de backs. Dan hebben ze een groen puntje ipv een rode en zullen ze stukken beter tot hun recht komen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker standaard, maar het werkt wel.
idd, 3 rode puntjes in de verdedigingquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou je centrale verdedigers 1 vakje naar voren zetten, zodat ze op 1 lijn staan met de backs. Dan hebben ze een groen puntje ipv een rode en zullen ze stukken beter tot hun recht komen.
Goeiequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou je centrale verdedigers 1 vakje naar voren zetten, zodat ze op 1 lijn staan met de backs. Dan hebben ze een groen puntje ipv een rode en zullen ze stukken beter tot hun recht komen.
Weet ik, daaromquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie. Ik ben net begonnen met FM, dus ik heb nog niet alles door.
voor iets minder aanbieden!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom
Ik ben nu met Feyenoord bezig, zit een beetje te snijden in de salarissen. Ik wilde de Cler verkopen, dus ik bied hem aan voor een zach prijsje. Krijg ik alleen maar huurboden binnen die 40% van z'n salaris willen betalen
Uiteindelijk doet Galatasaray dan toch een bod van 2M, ik dus accepteren. Gaat de transfer niet door omdat ze maar maximaal 8 buitenlanders mogen en ze dat al hebben
Al met al zit ik nog steeds met de Cler opgescheept dus
Vreemde is dat die mensen die hem willen huren een optie tot koop willen voor precies het bedrag waar ik hem voor aanbied.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie: (Talenten zitten nog in -19) Normaal wisselen de 4 spitsen in een Roulatiesysteem, maar Suárez speelt eigenlijk altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elsaker, MC. Deze jongen wordt langzaam gebracht, topper in spé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bejaoui (pikt z'n minuutjes mee en scoort aardig wat. Wordt begeleid door van Nistelrooy)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle inkomende transfers, tot nu. (Komt waarschijnlijk nog een talentvolle Linksback bij.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hét talent van dit Ajax. Marco Verratti. Pakte als 16-jarige nog wat minuten mee in het eerste van Ajax, maar zal dit seizoen een zwaar trainingsschema ondergaan in -19. Wordt begeerd door Juventus, Real Madrid en AC Milan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.James Rodriguez. Deze jonge Colombiaan kwam ook vorig seizoen al naar Amsterdam. Dit kan ook nog een grote worden! Staat ook in de interesse van Juventus en het Italiaanse Fiorentina. Is voor nu de eerste wissel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zó.Wat is het toch weer een leuk spelletje.
![]()
Die talentvolle linkerverdediger is ook binnen.![]()
Crescenzi (Geen regen. Kan een superieure verdediger worden in de Eredivisie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 13-11-2009 19:14:40 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ben in mijn eerste seizoen Cambuur tot de play offs gekomen, helaas niet gepromoveerd. Nu een paar aankopen erbij en hopen dat het dan iets beter gaat lopen.
Helaas heeft de club totaal geen geld, en kan ik bijna niemand meer halen terwijl dat eigenlijk wel nodig is. Bovendien willen veel spelers niet aan mij verhuurd worden.![]()
R9 is om de 3 wedstrijden geblesseerd bij mij. Wel realistisch.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Dat wordt een held op DMCquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:36 schreef knijn1985 het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie hier van?![]()
![]()
Over 3 jaar_O_Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Voor hoeveel had je Diaby gehaald?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Leon Vleminckx kwam met een goede scoutingstip voor me vandaag:: Adriano
Hebben jullie nog tips voor hoe je scouts nuttig te maken qua assignments? Ik heb er nu een paar rondlopen die 100% hun tijd zitten te verdoen, waaronder iemand die Senegal nonstop loopt te scouten![]()
![]()
Kijk inkomende transfers.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je Diaby gehaald?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat technisch overleg gaat ook nergens over. Rinus Israel wil dat ik Rob Witschge aantrek als trainer voor taktiek, maar daar heeft Witschge slechts 12![]()
![]()
Haha ik ken het. Ik krijg ook de beroerdste josti's aangeraden. Bij wedstrijden is het meestal mijn coach die roept "we hebben een nadeel qua passing" ofzo, en dan is mijn assistant manager het daar gigantisch mee oneensquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat technisch overleg gaat ook nergens over. Rinus Israel wil dat ik Rob Witschge aantrek als trainer voor taktiek, maar daar heeft Witschge slechts 12
Enzovoorts.
Gelukkig gaat het wel aardig met FC Den Bosch, alleen moet ik echt opletten met die zijlijn taktieken - ik zit er vaak teveel mee te spelen waardoor ik het verneuk als het eigenlijk best aardig gaat. Sta ik 1-0 voor bij de Graafschap uit, gooi ik 'm op defensive en vraag ik of mijn spelers balbezit willen houden.... 5 minuten later is het 1-1
Ik wens je een dolfijne dag![]()
Ook wel eens gehad dat ze vonden dat Bahia een of andere jeugdspeler moest gaan begeleiden. Ik dat dus maar doen. Nog geen 2 weken later zijn ze allebei ongelukkig omdat hun karakters botsenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:34 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Haha ik ken het. Ik krijg ook de beroerdste josti's aangeraden. Bij wedstrijden is het meestal mijn coach die roept "we hebben een nadeel qua passing" ofzo, en dan is mijn assistant manager het daar gigantisch mee oneensEnzovoorts.
Gelukkig gaat het wel aardig met FC Den Bosch, alleen moet ik echt opletten met die zijlijn taktieken - ik zit er vaak teveel mee te spelen waardoor ik het verneuk als het eigenlijk best aardig gaat. Sta ik 1-0 voor bij de Graafschap uit, gooi ik 'm op defensive en vraag ik of mijn spelers balbezit willen houden.... 5 minuten later is het 1-1
Zijlijn gebruik ik eigenlijk nooit, maar als ik het gebruik werkt het altijd wel. Een keer geroepen dat ze het doel onder vuur moesten nemen, meteen een schot van 30 meter die erin vliegt![]()
![]()
Ik speel nu een 4-4-2 / fluid / control, met van links naar rechts :
Darley
-- De Cler -- Hofland -- Bahia -- Fernandez
--------- Landzaat -- Van Bronckhorst--------
-De Guzman--------------------------------------
-----------------------------------------------Slory
--------------Tomasson -- Makaay
Makaay is de targetman en scoort aan de lopende band. Liggend aan de fitheid en opstelling van de tegenstander wissel ik Slory met Fer die een stap achteruit maakt, Landzaat met Manteiga en of El Ahmadi die centraal op het middenveld gaat spelen en als het moet is Van Bronckhorst m'n anchorman. Tot nu toe gaat dat goed in de eredivisie.
Af en toe ga ik experimenteren en dan eindig ik meestal met Bruins als AMC, maar die jongen presteert zo enorm wisselvallig dat ik er moe van word![]()
![]()
Beckham gratis gehaald in mijn Ajax team.
Wat is zijn natural fitness?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beckham gratis gehaald in mijn Ajax team.
![]()
![]()
17. Hij is nog best wel baus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Het wordt tijd dat ik een succesje ga boeken als coach, want dat is me in deze versie bij nog geen team gelukt. Bij Cambuur was ik in het tweede seizoen al na 5 wedstrijden kansloos en heb ontslag genomen. Nu ben ik aangenomen bij NEC, die redelijk onderaan verkeren. Toch hebben ze geen verkeerde selectie, maar voorlopig krijg ik ook hun niet aan het voetballen.
Voor mijn gevoel is het een stuk moeilijker geworden.![]()
Man, wat een verslavend spelletje is dit toch.
Eerst rende ik snel door een seizoen heen door alleen de wedstrijden te spelen door vooraf een tactiek klaar te zetten en dan "commentary only" text ofzo. Was je binnen 3 minuten klaar. Merkte alleen dat dat niet goed ging, alles op het nippertje winnen/ gelijk (ook met goede ploegen) en veel tegen krijgen in de laatste minuten. De lol is er dan snel vanaf.
Nu ff de tijd genomen om 2D de wedstrijden semi-live (30 minuten per wedstrijd ofzo) te kijken en met die touchline shouts te werken, pakte goed uit:
Zit al in het nieuwe seizoen, screenshot van "vorig jaar" net pas genomen dus.
Neemt alleen zoveel tijd in beslag, maargoed. 25 miljoen gekregen voor de 2e plek, even een paar goedkope maar degelijke DC-s gekocht, want ik krijg nog steeds teveel tegendoelpunten. Oh, en Vagner Love maar aangekocht voor 12 miljoen, scoort altijd wel in FM
.
[ Bericht 1% gewijzigd door RemcoW85 op 13-11-2009 20:35:58 ]![]()
tvpDon't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
Hm, ik doe nog steeds text-only, gebruik die shouts nooitquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:22 schreef RemcoW85 het volgende:
Man, wat een verslavend spelletje is dit toch.
Eerst rende ik snel door een seizoen heen door alleen de wedstrijden te spelen door vooraf een tactiek klaar te zetten en dan "commentary only" text ofzo. Was je binnen 3 minuten klaar. Merkte alleen dat dat niet goed ging, alles op het nippertje winnen/ gelijk (ook met goede ploegen) en veel tegen krijgen in de laatste minuten. De lol is er dan snel vanaf.
Nu ff de tijd genomen om 2D de wedstrijden semi-live (30 minuten per wedstrijd ofzo) te kijken en met die touchline shouts te werken, pakte goed uit:
[ afbeelding ]
Neemt alleen zoveel tijd in beslag, maargoed. 25 miljoen gekregen voor de 2e plek, even een paar goedkope maar degelijke DC-s gekocht, want ik krijg nog steeds teveel tegendoelpunten. Oh, en Vagner Love maar aangekocht voor 12 miljoen, scoort altijd wel in FM
.
Toch win ik een hele hoop!![]()
In die 2D zie je toch wat meer en waarom iets niet lukt, sowieso met dit soort kleine teams wel handig aangezien je het dan echt van tactiek moet hebben. QPR, NEC, Veendam, Hertha BSC etc. ik kreeg het niet voor elkaar met text only. Met Man UTD bv kan text only prima, overwicht heb je toch wel in bijna alle wedstrijdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm, ik doe nog steeds text-only, gebruik die shouts nooit
Toch win ik een hele hoop!
.
Trouwens, ook met shouts krijg je er nog af en toe wel een tegen in de latere minuten. Dan zie je ze ineens als een gek passen en tikken ze je ineens helemaal weg, terwijl ze 80 minuten niks hebben klaargespeeld.![]()
PSV is uiteindelijk overgenomen door die Oezbeken en lang bleef onduidelijk of ik mocht blijven. In die periode won ik van Celtic, ADO en Heracles. Nadat bekend werd dat ik mocht blijven gelijk tegen Sparta, gewonnen van Wisla en verloren van RKC, AZ en Zurich...
Er is wel geld in de club gepompt maar dat werd gebruikt voor uitbreiding van jeugd en 1e elftal accommodatie en niet voor transfers.![]()
Ik vind het net makkelijker gewordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef Zocalo het volgende:
Het wordt tijd dat ik een succesje ga boeken als coach, want dat is me in deze versie bij nog geen team gelukt. Bij Cambuur was ik in het tweede seizoen al na 5 wedstrijden kansloos en heb ontslag genomen. Nu ben ik aangenomen bij NEC, die redelijk onderaan verkeren. Toch hebben ze geen verkeerde selectie, maar voorlopig krijg ik ook hun niet aan het voetballen.
Voor mijn gevoel is het een stuk moeilijker geworden.
![]()
Ik speel in de Belgische 2e klasse met Oostende, en heb een heel elftal nieuwe vrije spelers aangetrokken. Ik betaal wel 50K aan lonen terwijl het budget maar 20K is, dus hopelijk komt dat goed.
Sta 2e na 7 wedstrijden, én er wordt mooi voetbal gebracht, terwijl de prognose toch 10e was
Met de vorige FM ging het toch niet zo vlotjes bij mij hoor![]()
![]()
LOL, ziet er ook wazig uit dat Gladbach er ineens tussen.. Denk niet dat we het heel ver gaan schoppen met die loting. Wel weer de eerste 3 competitiewedstrijden gewonnen, maar nipt: 1-0, 2-0 en 3-2. Ik moet nog even spelen met de formatie en de tactieken, heb het gevoel alsof de AI het op een gegeven moment wel doorheeft.
![]()
TvaupThe cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.![]()
Het lijkt er op of FC Twente er alles aan doet om geen 1e te komen
Verlies ik, zij ook verlies of gelijk.. speel ik gelijk, verliezen ze
Na 19 duels 2 punten voor FC Twente, 4 voor Ajax en 5 voor AZ. Feyenoord staat op 8 punten. Volgend seizoen zullen Jonathan de Guzman en Giorginio Wijnaldum bij PSV spelen![]()
![]()
Den Haag is gedegradeerd en daarom zijn gedwongen om spelers vrij te laten. Ik ben er ook in geslaagd om Charlton Vinento binnen te krijgen gratis wel te verstaan![]()
Ik wordt een beetje ziek van het bestuur. Ze willen wel geld geven aan het uitbreiden van het stadium maar niet voor salaris voor trainers. Het gevolg is dat ik mijn goede trainers geen nieuw contracten kan aanbieden.![]()
![]()
Het is ongelofelijk om te zien dat mijn spitsen graag 3 of meer keer in 1 wedstrijd scoren...
Een kleine bloemlezing:
3e voorronde EL, duel 1: AA Gent - PSV 3-5, 3x Toivonen
Eredivisie: PSV - Roda JC 3-0, 3x Amrabat
2e ronde beker: PSV - Haarlem 4-0, 3x Lazovic
Groepsfase EL: Zürich - PSV 2-4, 4x Lazovic
Eredivisie: Utrecht - PSV 0-6, 3x Lazovic(3 dagen na duel met Zürich)
3e ronde beker: PSV - Capelle 6-0, 3x Lazovic
Groepsfase EL: Wisla - PSV 2-3, 3x Lazovic
Eredivisie: Vitesse - PSV 4-3, 3x Lazovic(jammer dat Nilsson 3x en Kaloglu 1x scoorden...)
1e Ronde RU EL, 2e duel(1e: 1-1): Villareal - PSV 1-3, 3x Lazovic
2e Ronde RU EL, 1e duel: Hamburger SV - PSV 1-3
Het staat er nu als volgt voor:
Competitie: 26 duels gespeeld, op doelsaldo 1e voor AZ. Twente en Groningen op 3 punten, Vitesse op 4 en Ajax op 5.
Suarez 1e op topscorerslijst met 18(in 1e 5 duels stond hij op 9, overige 21 duels slechts 9 gescoord), Lazovic 2e op 16 goals. Hier had Lazovic 16 basisplaatsen en 4 invalbeurten voor nodig.
Beker: Halve finale moet ik tegen Willem II. Een Brabants onderonsje dus. De andere finalist komt uit de derby van het noorden: Groningen - Heerenveen.
Met 8 goals staat Lazovic 1e op de topscorerslijst. Marinho van Willem II staat 2e op 5 goals.
Europa League: Via 2 voorrondes in de groep bij Zürich, Wisla en Celtic. Celtic 1e, PSV 2e. Vervolgens in 1e ronde RU thuis 1-1 en uit 3-1 winst tegen Villareal. Het eerste duel in de 2e ronde RU uit met 1-3 van HSV gewonnen.
Lazovic staat 1e met 14 goals. Gevolgd door Ivanovski van Polonia, die overleefden de voorrondes niet, maar scoorde toch 13 maal. Op 12, 11 en 10 goals staan spelers die nog wel in het toernooi zitten.![]()
Mijn Tottenham game blijft wisselvallig. Daarbij kreeg ik ook nog eens een retelastig schema voor de eerste wedstrijden waarbij ik moest spelen tegen Man Utd, Man City, Arsenal, Aston Villa, Chelsea, Liverpool. In die volgorde. Tussendoor Aston in de League Cup geloot en moest ik nog UEFA Cup wedstrijden spelen. Uiteraard bijna alles verloren behalve tegen Arsenal thuis
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: