quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef Pinterman het volgende:
Die press conferences zijn nog steeds niet geweldig goed uitgewerkt, merk ik. Ik geef eigenlijk altijd de op een na positiefste / negatiefste reactie, maar het persbericht naderhand is dan altijd '.... was not giving much away!'. Wat willen jullie nou, ik beantwoord toch elke vraag
Ben ook altijd na 2 persconferenties al unfriendly met alle journalisten. Wat een homos
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:12 schreef Hamilcar het volgende:
Heh, ik heb het spel gefixed en speel nu m'n eerste seizoen met Feyenoord. Ik win van Twente met 3-0 en PSV met 4-0 en verlies van Willem 2 met 1-0 en van Roda JC 1-0![]()
Maaskant begon vervolgens tegen me te zeiken toen ik tegen NAC moest, heb hem de grond in geboord en vervolgens m'n grootste overwinning tot nu toe geboekt - 5-1. Het stond al 4-0 in de 36ste minuut, toen hadden m'n spelers het wel gehad :p
Het spel bevalt tot nu toe goed!
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe ziet je basisopstelling eruit?
wat is goedkoop?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Weet iemand nog een goede goedkope back?
Maximaal 1M, en gewoon een verdedigende. Snelheid is een pré.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
wat is goedkoop?
en opkomende back of wat ?
Ik zou je centrale verdedigers 1 vakje naar voren zetten, zodat ze op 1 lijn staan met de backs. Dan hebben ze een groen puntje ipv een rode en zullen ze stukken beter tot hun recht komen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker standaard, maar het werkt wel.
idd, 3 rode puntjes in de verdedigingquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou je centrale verdedigers 1 vakje naar voren zetten, zodat ze op 1 lijn staan met de backs. Dan hebben ze een groen puntje ipv een rode en zullen ze stukken beter tot hun recht komen.
Goeiequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou je centrale verdedigers 1 vakje naar voren zetten, zodat ze op 1 lijn staan met de backs. Dan hebben ze een groen puntje ipv een rode en zullen ze stukken beter tot hun recht komen.
Weet ik, daaromquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie. Ik ben net begonnen met FM, dus ik heb nog niet alles door.
voor iets minder aanbieden!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom
Ik ben nu met Feyenoord bezig, zit een beetje te snijden in de salarissen. Ik wilde de Cler verkopen, dus ik bied hem aan voor een zach prijsje. Krijg ik alleen maar huurboden binnen die 40% van z'n salaris willen betalen
Uiteindelijk doet Galatasaray dan toch een bod van 2M, ik dus accepteren. Gaat de transfer niet door omdat ze maar maximaal 8 buitenlanders mogen en ze dat al hebben
Al met al zit ik nog steeds met de Cler opgescheept dus
Vreemde is dat die mensen die hem willen huren een optie tot koop willen voor precies het bedrag waar ik hem voor aanbied.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie: (Talenten zitten nog in -19) Normaal wisselen de 4 spitsen in een Roulatiesysteem, maar Suárez speelt eigenlijk altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elsaker, MC. Deze jongen wordt langzaam gebracht, topper in spé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bejaoui (pikt z'n minuutjes mee en scoort aardig wat. Wordt begeleid door van Nistelrooy)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle inkomende transfers, tot nu. (Komt waarschijnlijk nog een talentvolle Linksback bij.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hét talent van dit Ajax. Marco Verratti. Pakte als 16-jarige nog wat minuten mee in het eerste van Ajax, maar zal dit seizoen een zwaar trainingsschema ondergaan in -19. Wordt begeerd door Juventus, Real Madrid en AC Milan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.James Rodriguez. Deze jonge Colombiaan kwam ook vorig seizoen al naar Amsterdam. Dit kan ook nog een grote worden! Staat ook in de interesse van Juventus en het Italiaanse Fiorentina. Is voor nu de eerste wissel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zó.Wat is het toch weer een leuk spelletje.
![]()
Die talentvolle linkerverdediger is ook binnen.![]()
Crescenzi (Geen regen. Kan een superieure verdediger worden in de Eredivisie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 13-11-2009 19:14:40 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ben in mijn eerste seizoen Cambuur tot de play offs gekomen, helaas niet gepromoveerd. Nu een paar aankopen erbij en hopen dat het dan iets beter gaat lopen.
Helaas heeft de club totaal geen geld, en kan ik bijna niemand meer halen terwijl dat eigenlijk wel nodig is. Bovendien willen veel spelers niet aan mij verhuurd worden.![]()
R9 is om de 3 wedstrijden geblesseerd bij mij. Wel realistisch.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Dat wordt een held op DMCquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:36 schreef knijn1985 het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie hier van?![]()
![]()
Over 3 jaar_O_Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Voor hoeveel had je Diaby gehaald?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: