Alleen duurt de maand december nog altijd 31 dagenquote:
Eind december, dat is wel 6 weken.quote:
Ik wil die HD 5850 juist omdat hij EN goedkoop is EN directx11 ready is. Zover is nVidia nog nietquote:
COD:MW2quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:52 schreef Goofisch het volgende:
A gut.
Kan je nou geen WoW spelen?
Arme knul. zeker ontwenningsverschijnselen of niet?
CoD dan.quote:
Is hij dan niet zo goedkoop dat hij spellen die Dx11 gebruiken toch niet met al die effecten kan draaienquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik wil die HD 5850 juist omdat hij EN goedkoop is EN directx11 ready is. Zover is nVidia nog niet
Ik speel hem wel gewoon, alleen kan ik hem niet optimaal spelen omdat hij bij 4x antialiasing wat schokkerig loopt.quote:
Nee, hij is zo goedkoop omdat ze ook een 5870 op de markt hebben. Die is wel bijna 400 euro terwijl de 5850 maar 15% langzamer is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Is hij dan niet zo goedkoop dat hij spellen die Dx11 gebruiken toch niet met al die effecten kan draaien?
Ik heb een 360.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef Jahr00n het volgende:
Als je dan toch wil gamen koop dan een xbox/ps3.
Gamen.
Ik hoop dat je hem na al dat wachten kapot kloktquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee, hij is zo goedkoop omdat ze ook een 5870 op de markt hebben. Die is wel bijna 400 euro terwijl de 5850 maar 15% langzamer is.
Long live overclocking
Consolefagsquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef Jahr00n het volgende:
Als je dan toch wil gamen koop dan een xbox/ps3.
Gamen.
Pfff, ik ga em niet 100% overclocken, slechts een klein beetje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem na al dat wachten kapot klokt
Overclocken mag sowieso nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pfff, ik ga em niet 100% overclocken, slechts een klein beetje.
En dan gewoon garantie werk, ik zeg gewoon dat ik geen verstand van overclocken heb
Ja, want de spellen die Dx11 gebruiken staan al voor de deur...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik wil die HD 5850 juist omdat hij EN goedkoop is EN directx11 ready is. Zover is nVidia nog niet
Dus dat!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb een 360.
FPS op een console![]()
Orly captain obvious? Daarom clocken fabrikanten ook sommige kaarten fabrieksaf?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Overclocken mag sowieso niet
Eind 2009 komen de eerste Dx11 games alquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, want de spellen die Dx11 gebruiken staan al voor de deur...
Maar goed, ik ben sowieso anti Ati sinds ik niet eens fatsoenlijk kon alt-tabben met een kaartje die ik toen voor 2 weken had. Wat een prut..
Jawel, die clock valt wel onder de garantie, omdat die juist vanaf de fabriek zo is gedaan. Zij zien echt wel als er schade door eigen overclocken gebeurt isquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Orly captain obvious? Daarom clocken fabrikanten ook sommige kaarten fabrieksaf?Ze kunnen dat toch niet zien als je het zelf doet.
Als jij mij kan vertellen wat de precieze schade is en als jij mij kan overtuigen dat overclocken de enige oorzaak er van kan zijn, ok dan heb je me overtuigdquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jawel, die clock valt wel onder de garantie, omdat die juist vanaf de fabriek zo is gedaan. Zij zien echt wel als er schade door eigen overclocken gebeurt is
Je kan toch ook niet zeggen, ja, ik heb even mijn soldeerbout erbij gepakt en nou doet 'ie het niet meer. Maar in de fabriek solderen ze ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |