Dat laten we met een gerust hart aan jou overquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:23 schreef Laysa het volgende:
Zoen gelijk maar ff een quote verneukt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laten we met een gerust hart aan jou over
Sorry ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
Is er echt geen trucje om dingen uit een beveiligde PDF te kopieren?
Chinees kopiëren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
Is er echt geen trucje om dingen uit een beveiligde PDF te kopieren?
Om de dooie foekepot niet!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
kunnen jullie in dit topique SVP niet teveel schunnige dingen posten, als het nog geen 17:00 is?
Ik heb vroeger een foekepot gemaakt op de basisschoolquote:
Welke schunnige dingen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
kunnen jullie in dit topique SVP niet teveel schunnige dingen posten, als het nog geen 17:00 is?
Wat is dat? Een lampion?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een foekepot gemaakt op de basisschool. Wie nog meer?
Ik ook, volgens mij. Maar dat is al zo lang geleden. Ik ging wel langs de deuren met Driekoningen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb vroeger een foekepot gemaakt op de basisschool. Wie nog meer?
Het gaat om schema's, dan ben ik echt dagen bezig om die over te typenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Chinees kopiëren.
(overtypen)
Beveiligde PDF? Wa's dat nou weer voor geklier.
Je kunt het dus ook niet opslaan?
En gewoon het héle pdf-document kopiëren (crtl-a, ctrl-c) en dan ctrl-v in Word, doet ie dat ook niet?
En met wat winterpeen erbij heb je hutspot.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke schunnige dingen?
Het gaat over aardappelpuree, braver kan bijna niet
Nee, een muziekinstrument dat een scheetachtig geluid maakt.quote:
En de pdf flink verkleinen (bovenin bij dat vergrootglas).quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
En nee de copy optie is lichtgrijs dus niet klikbaar. Heb 1 schema kunnen overnemen door screenshot, maar de meeste schema's zijn daar te groot voor.
En daar ga je mee langs de deuren voor snoep?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, een muziekinstrument dat een scheetachtig geluid maakt.
Je maakte het door een varkensblaas over een frietsausemmertje te trekken en vast te maken met een elastiekje geloof ik, en dan een gat in de blaas maken, en een stokje erin steken dat besmeurd is met wat hars of ander kleverig spul. Dat stokje beweeg je dan op en neer en dan maakt de foekepot een smerig geluid.
Da's een neppe foekepot van plasticquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een jeugdfoto van Maanvis gevonden:
[ afbeelding ]
Opluchting voor je. Goed joh. Succes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
ZarGon heeft een heel handig linkje in dat topic gepost!![]()
![]()
![]()
Ben weer helemaal blij
Nee, geloof dat het zo'n middeleeuws feest was toen.. heb geen snoep gezien toen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar ga je mee langs de deuren voor snoep?
Btw, ik dacht dat jij voor 5 uur geen schunnige dingen wilde lezen
Jawel toch? Wij gingen verkleed langs de deuren, zongen een liedje, begeleidden onszelf op de foekepot en dan kregen we volgens mij een paar centen of een snoepje. In de barre jaren 70.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef Maanvis het volgende:
Nee, geloof dat het zo'n middeleeuws feest was toen.. heb geen snoep gezien toen!
Ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Opluchting voor je. Goed joh. Succes.
Wat eet jij vroeg!quote:
Zong je dan ook het foekepotterij lied?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel toch? Wij gingen verkleed langs de deuren, zongen een liedje, begeleidden onszelf op de foekepot en dan kregen we volgens mij een paar centen of een snoepje. In de barre jaren 70.
quote:
Dat lijkt me duidelijk, door die prik ga je ineens om vier uur 's middags warm eten...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laysa hoe is het met je arm, Mexicoprik ?
Geen pij...dus is goed gegaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laysa hoe is het met je arm, Mexicoprik ?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, door die prik ga je ineens om vier uur 's middags warm eten...
Het programma 'Keuringsdienst van Waarde' neemt het niet zo nauw met de waarheid. Maar geloof vooral wat je wilt gelovenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Juud79 het volgende:
Wij eten spinazie, met vis en aard. Gekookt of puree, dat weet ik nog niet. Ik maak het wel zelf, voor bij stamp of bij gewoon eten. Maar als ik een ovenschotel maak, dan pak ik vaak puree uit een pakje. Dat is dan net even wat minder werk en voor de smaak maakt het bij zoiets niet veel uit.
Hebben jullie gisteren trouwens 'Keuringsdient van Waarde' gezien, over kant en klaar boerenkool, dat daar wel 26 (of weet ik hoeveel) ingrediënten inzitten, bahbah.
Ik koop dat soort spul eigenlijk nooit en weet nu weer waarom, dat kan gewoon niet goed voor je zijn. Gewoon lekker iedere dag vers koken, das t allerbeste.
Jaquote:
Ik vind het een geweldig programma, ze vertellen mij niet heel vaak dingen die ik nog niet weet, maar ik hoop wel dat mensen die zoiets zien, zich iets bewuster worden van wat ze naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het programma 'Keuringsdienst van Waarde' neemt het niet zo nauw met de waarheid. Maar geloof vooral wat je wilt geloven.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Maanvis het volgende:
Zong je dan ook het foekepotterij lied?
Beterschap danquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JaZal wel mijn straf zijn voor het feit dat ik laatst zei dat ik geen prik nodig had omdat ik immuun ben.
Waar heb je last van? Ik hoor zoveel verschillende klachten van mensen om mij heen, het lijkt wel alsof er momenteel veschillende soorten griep rondgaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JaZal wel mijn straf zijn voor het feit dat ik laatst zei dat ik geen prik nodig had omdat ik immuun ben.
Wat heb je dan, verkoudheid, keelpijn, hoesten, bibbers of ook met koorts?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom jij maar eens bij ons boerenkool eten, van echte aard, vers gekookte boerenkool en zo'n fijne runderrookworst. Incl gebakken spekjes en een lik mosterd, nomnom....quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die van Unox erg goed te doen, met zo'n schattig klein worstje erbij. En jus, voor in een kuiltje.
Deal!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:34 schreef Juud79 het volgende:
Kom jij maar eens bij ons boerenkool eten, van echte aard, vers gekookte boerenkool en zo'n fijne runderrookworst. Incl gebakken spekjes en een lik mosterd, nomnom....
Borrel ze!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deal!
![]()
Daar ga ik nu een borrel op drinken. En op Ian's gezondheid. Dat die kutgriep lekker de foekepot krijgt.
Een borrel, daar heb ik ook wel weer zin in. Ik zit al dagen aan sapjes ed spul, want das goed voor me zegt mijn lief, dus dat doe ik dan braaf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deal!
![]()
Daar ga ik nu een borrel op drinken. En op Ian's gezondheid. Dat die kutgriep lekker de foekepot krijgt.
Hier nog laaange nietquote:
Leven die nog?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vet![]()
6 dec Rammstein![]()
enne, ergens in oktober 2010 Status Quo
Nu nog wel jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:51 schreef CarOnline het volgende:
Leven die nog?![]()
Lekker he. Ik heb er ook zooo enorm veel zin in. Man man, dat wordt zo vet![]()
En 6 Dec is ook al bijna
3 mexicaanse prikken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef CarOnline het volgende:
Zelfgemaakte hartige taart met zooi en meuk erbij. En veel stokbrood![]()
Heb de Mexicaanse prik ook gehad. Over 2 weken nog eentje.
En dan over 2 weken nóg eentje. Dat zijn dan 3 ijsjes
Oh en beterschap Ian![]()
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu nog wel ja, hoop dan ook nog
.
Zeker
Het kan nog veel gekker: ik heb net een zuurkool met worst-kroket op.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Juud79 het volgende:
Hebben jullie gisteren trouwens 'Keuringsdient van Waarde' gezien, over kant en klaar boerenkool, dat daar wel 26 (of weet ik hoeveel) ingrediënten inzitten, bahbah.
Ik koop dat soort spul eigenlijk nooit en weet nu weer waarom, dat kan gewoon niet goed voor je zijn. Gewoon lekker iedere dag vers koken, das t allerbeste.
Si!quote:
Bram is gewoon de enige echte sinterklaas....dan moeten ze die man maar vastprikken op dat paard ofzo hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:06 schreef Juud79 het volgende:Morgen is de intocht. Om 12.00 uur op Ned 1, of in Schiedam natuurlijk... Dat is een aanrader voor de mensen die in de buurt wonen, geweldig om eens bij te zijn en tis waarschijnlijk de laatste keer dat Bram t doet. Zijn opvolger is namelijk al bekend en hij bekijkt per jaar of ie het nog een keer doet.
[ afbeelding ]
Aaah...dan ga jij in de omgekeerde volgorde...ben benieuwd wat dat voor een effect geeftquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Si!
Nee, de gewone had ik nog niet gehad daar ze al mijn uitnodigingen naar het verkeerde adres gestuurd hadden. Oud bestand gebruikt, echt heel apart![]()
Dus kwam er woensdag bij toeval achter dat er geprikt werd, dus maar ff langs de huisarts gegaan en heb hem dus wel gehad want ik stond wel op de lijst. Derde prik is dus de gewone.
Als dat zo is, dan zijn DIT nóg grotere afzetters dan het toch al zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Speelt Ramstein binnenkort niet gratis in Berlijn?
Heujquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaah...dan ga jij in de omgekeerde volgorde...ben benieuwd wat dat voor een effect geeft
Lijkt me lekker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
Vanavond wokke. Peper en cashews in de olie, na een minuut eruit. Kip erin. Groenten erbij. Fucking hard roeren. Dan het gas lager en bouillon erbij, plus een beetje maizena voor het binden. Klein scheutje gembersiroop, peper en cashewnoten er weer bij. Noedels of rijst erbij: eten!
Ik kreeg een banner met kant en klare wokmaaltijden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:16 schreef Laysa het volgende:
op Mijn banner staat nu....Hoe is Cleopatra gestorven
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijkt me lekker.![]()
Welke olie en groenten ?
Ik dacht dat ik zoiets hoorde van onze mooie gothic secretaresse, die ging erheen. In het kader van de val van de muur. Maar ik zal er wel naast zitten. Hier lijken de tickets trouwens goedkoperquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zijn DIT nóg grotere afzetters dan het toch al zijn.
Gert kan denk ik best lekker koken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en makkelijk!
Ik vroeg me ook al af welke groenten
Daar kun je alles voor gebruiken wat je kunt roerbakken. Ik vind roergebakken paksoy altijd heerlijk! Champignons doe ik er ook bijna altijd wel in. En verder wat er nog in huis is. Paprika kan ook prima. En taugé, maar dan echt op het állerlaatst want van die slappe sliertige taugé: lamaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijkt me lekker.![]()
Welke olie en groenten ?
Misschien geven ze óók een gratis concert hoor, kan best. Deed U2 onlangs ook in Berlijn, bij de Brandenburger Tor. Alleen dan zes nummers ipv 25.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zoiets hoorde van onze mooie gothic secretaresse, die ging erheen. In het kader van de val van de muur. Maar ik zal er wel naast zitten. Hier lijken de tickets trouwens goedkoper
Succes! Enne: wéét hoe heet de peper is die je gebruikt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Heel goed, prima, bedankt, Paksoy , Champignons, ik onthoud het.
En wat eet je straks dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had honger....en dan kan ik wel wat anders eten maar dan weet ik zeker dat ik geen gezonde warme hap eet....en plus ik hoef met niemand rekening te houden
Wat klinkt dat zieligquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:06 schreef Juud79 het volgende:
hij bekijkt per jaar of ie het nog een keer doet.
Doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef Marrije het volgende:
Hier te moe en te grieperig om te koken. De jongens eten een kliekje van gisteren en ik heb een pizza gegeten. Zometeen verorber ik nog wat bruine boterhammen met kaas en komkommer. Klaar. Ik ben te moe om te gapen
hou je van surinaamse pepers?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Succes! Enne: wéét hoe heet de peper is die je gebruikt.
Ik neem tegenwoordig altijd van die kleintjes, rawitjes. Die zijn tenminste áltijd gloepes heet.
Die grotere rode zijn soms zo flauw, daar kun je gewoon op kauwen. En het trucje "hoe spitser de punt hoe heter" is ook niet echt betrouwbaar.
quote:Surinaamse Peper ( Adjuma)
Voor wie uitgekeken is op Spaanse peper of Sambal heb ik een echte aanrader. Dan zou je echt eens Surinaamse peper (adjuma) moeten proberen. Niet alleen veel en veel scherper maar dit pepertje verspreid in tegenstelling tot z'n Spaanse soortgenoot ook een heerlijke geur en heeft een verukkelijke smaak. Één peper door een pan nasi staat garant voor zweet op je voorhoofd tijdens het eten. Ook is deze peper rauw in kleine stukjes gesneden een prikkelende delicatesse op een boterham met vleeswaar of vis. Deze pepers kan je gerust snijden zonder handschoenen. Mocht je tijdens het snijden of enkele uren later jeuk krijgen aan ogen of genitalién, kan je gerust even wrijven of krabben hahahaha.
Als ik vanavond thuis kom dan eet ik eerst een bak kwark met volkoren flakes en dan nog een paar bruine boterhammenquote:
Wie wordt zijn opvolger dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:06 schreef Juud79 het volgende:
Morgen is de intocht. Om 12.00 uur op Ned 1, of in Schiedam natuurlijk... Dat is een aanrader voor de mensen die in de buurt wonen, geweldig om eens bij te zijn en tis waarschijnlijk de laatste keer dat Bram t doet. Zijn opvolger is namelijk al bekend en hij bekijkt per jaar of ie het nog een keer doet.
[ afbeelding ]
Bram is moeilijk te evenaren, dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie wordt zijn opvolger dan?![]()
Nou ja, dan kan ik de onze volgend jaar dus wel uit de droom helpen.D'r is toch geen reet aan met een andere Sinterklaas.
![]()
Ga je ons verlaten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik vanavond thuis kom dan eet ik eerst een bak kwark met volkoren flakes en dan nog een paar bruine boterhammen
Dat vind ik niks, die flauwe rode, dus die kleintjes, rawitjes eens proberen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Succes! Enne: wéét hoe heet de peper is die je gebruikt.
Ik neem tegenwoordig altijd van die kleintjes, rawitjes. Die zijn tenminste áltijd gloepes heet.
Die grotere rode zijn soms zo flauw, daar kun je gewoon op kauwen. En het trucje "hoe spitser de punt hoe heter" is ook niet echt betrouwbaar.
Oja, gezond, da's ook belangrijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
....nou meer om me gezond te houden...dat andere is gewoon een handige bijkomstigheid
Eh.. .nee je hebt juist niets gemist, je hebt er iets bijgedacht wat er niet is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, leg 's uit, ik dacht dat modjes sowieso een abbo kregen?
Of heb ik iets gemist?
Ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bram is moeilijk te evenaren, dat lijkt me duidelijk.
Die zijn héét hè, oe. Dat prutje wat je bij de roti krijgt ook altijd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
hou je van surinaamse pepers?
[..]
Bron
Er zijn dus eigenlijk geen voordelen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh.. .nee je hebt juist niets gemist, je hebt er iets bijgedacht wat er niet is.
Wat lulligquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh.. .nee je hebt juist niets gemist, je hebt er iets bijgedacht wat er niet is.
Die mongeaul kan ze zétten, da's het probleemquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn dus eigenlijk geen voordelen?
Ow wacht, jij kunt notes lezen
Oii zag mijn ovenwant..quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, leg 's uit, ik dacht dat modjes sowieso een abbo kregen?
Of heb ik iets gemist?
Proberen? M.a.w: nog niet eerder gebruikt? OK, ze zijn echt véél heter hè. Dus gooi niet meteen vier of vijf van die kleine mofo's in de pan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat vind ik niks, die flauwe rode, dus die kleintjes, rawitjes eens proberen.
Leuk, heb er zin in, morgen even kijken naar welke markt of winkel ik ga.
Owjaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mongeaul kan ze zétten, da's het probleem
Wiens lid is leuk?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oii zag mijn ovenwant..Iid was leuk
Hop! * note.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Owja
Nou schat ik Gert niet in als een huilie, maar er zijn kennelijk nogal wat mods die mij (en ik ben van mening dat ik 'netjes' ben) wat notes gegeven hebben. Stelletje aanstellers
Komt door die provocerende potloodventer mol in je ava denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Owja
Nou schat ik Gert niet in als een huilie, maar er zijn kennelijk nogal wat mods die mij (en ik ben van mening dat ik 'netjes' ben) wat notes gegeven hebben. Stelletje aanstellers
Owjahquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jij hoort niet te heulen met de crew
Vast welquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
Nou Tjonge...dat zal een hoop indruk maken zeg
Neuh, beetje inpakken. Volgend weekend welquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:56 schreef Laysa het volgende:
ja maar....jij bent toch heeeeeeeel druk dit weekend
Al bericht wanneer ze de wasmachine komen afleveren?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, beetje inpakken. Volgend weekend wel.
Die gate is begonnen jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef Laysa het volgende:
Al bericht wanneer ze de wasmachine komen afleveren?
Voel mij ook niet echt lekker, al een paar dagen niet, last van m'n maagje, hoofdpijn en moe. Maar fuck it, gewoon dooretenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, vandaag is bekend gemaakt dat er drie gevallen van Taco Hoest hier in het dorp zijn en ik voel me ziek
Ik hoop voor jou dat het vlekkeloos gaat....houdt ons vooral op de hoogtequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die gate is begonnen ja. Iig niet op zaterdag, en dat wilde ik. Dat wordt vrij nemen.
Precies ! Dan poep je het vanzelf uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voel mij ook niet echt lekker, al een paar dagen niet, last van m'n maagje, hoofdpijn en moe. Maar fuck it, gewoon dooreten
O jeequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, vandaag is bekend gemaakt dat er drie gevallen van Taco Hoest hier in het dorp zijn en ik voel me ziek
Die lijkt op de New State pizza van Dr Oetker, die ze uit de productie hebben gehaald en mij zo verdrietig maakte.quote:Nieuw: American Hot Dog StyleTypisch Amerikaans! CULINARIA American Hot Dog Style is rijkelijk belegd met stukken worst, augurken, gebakken uien en echte kaas in een honing-mosterdsaus
Honing-mosterd sausquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ook van Dr. Oetker![]()
[..]
Die lijkt op de New State pizza van Dr Oetker, die ze uit de productie hebben gehaald en mij zo verdrietig maakte.
Mozzarella is mijn favo pizza van oetker. Maar vanaaf chineesquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ook van Dr. Oetker![]()
[..]
Die lijkt op de New State pizza van Dr Oetker, die ze uit de productie hebben gehaald en mij zo verdrietig maakte.
Dus zijn ze in een trein gaan zittenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Laysa het volgende:
Ik moet zondag mn broer van de trein halen...die zou met zn gezin donderdag terug zijn gekomen van vakantie maar ze hebben de reis moeten uitstellen omdat mn nichtje de Mex griep heeft...en tis niet makkelijk om dan een uur of 8 met zo'n klein dreumesje in het vliegtuig te zitten....
En de mede passagiersquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus zijn ze in een trein gaan zitten![]()
Wel zielig voor het hummeltje
De Casa di Mama pizza's van Oetker zijn het lekkerst, vooral die met salamiquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mozzarella is mijn favo pizza van oetker. Maar vanaaf chinees
Ze zullen het hummeltje toch wel een mondkapje op hebben gezetquote:
Die eet mijn man ook altijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb deze op, de Dr. Oetker Culinaria Greek Style![]()
Lekker, vooral met die extra klodder tzatziki.
[ afbeelding ]
*opnoteerdertquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb deze op, de Dr. Oetker Culinaria Greek Style![]()
Lekker, vooral met die extra klodder tzatziki.
[ afbeelding ]
Doe me je paint skills maar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik doodga wil ik graag mijn posthistorie nalaten aan Gert
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Avond![]()
Zitten we er allemaal klaar voor?![]()
Voor wat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Avond![]()
Nee hoorquote:
Waar voor?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Avond![]()
lollquote:
En je dan teveel uitkeren waardoor je de helft weer terug moet betalen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met 't rekeningrijden gaan de meeste mensen er financieel op vooruit.
Net als de zorgtoeslag een paar jaar geleden, die staat nu al op de nominatie om te stoppen. Hoezo voorspelbaar.
Who caresquote:
Helpt lactacid daar ook voor?quote:
Is wel nederlands trots hé, groter dan voetbalquote:
Dominoday werkt veel beterquote:
In de aanbieding bij de Jumbo deze weekquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die eet mijn man ook altijd![]()
avond ieders![]()
Mij op een idee brengt, moet ik ook weer eens etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef Coos het volgende:
Vandaag knoflook met gambas![]()
van die lekkere grote een pond de man![]()
und beilage
quote:
Mmm, ja vind dat jij ook een heerlijke smaak voor eten hebt,quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef Coos het volgende:
Vandaag knoflook met gambas![]()
van die lekkere grote een pond de man![]()
und beilage
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met het risico op verbrande lippen
Ik zie nu pas dat Hidi dominoday zei en ik las Domino Pizzaquote:
Nou ja dominosteentjes (vooral zoveel) waar je normaal lactacid gebruikt kan ook voor brandblaren zorgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Hidi dominoday zei en ik las Domino Pizza
Weer tegen een boom ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:37 schreef Gert het volgende:
Ik hoop niet dat er wat met Ian aan de hand is!
Want zijn testament is nog niet officieel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:37 schreef Gert het volgende:
Ik eet weerquote:
Die is aan het rukken op de foto die ik hem gafquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:37 schreef Gert het volgende:
Ik mag aannemen dat je niet die foto hierboven bedoelt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die is aan het rukken op de foto die ik hem gaf.
Ja maar ben de hele week ziek geweest dus eet nu voor de 2e keer, inhaalslagquote:
Dezequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je niet die foto hierboven bedoelt?
Ow, ok, niet teveel hequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ben de hele week ziek geweest dus eet nu voor de 2e keer, inhaalslag
quote:
Ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald fapwaardig, toch?
Voor hem welquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald fapwaardig, toch?
Met Ian is altijd wat aan de hand.. Big dealquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:37 schreef Gert het volgende:
Hey jij, hoe ging het bij de tandarts?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Met Ian is altijd wat aan de hand.. Big deal![]()
Wil graag blauw worden en test dat regelmatig
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Want zijn testament is nog niet officieel?
quote:
Maareh, wie of wat stelt het voor?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Maanvis het volgende:
ze heeft wel dikke polsen en worstvingerjtes trouwens. wellicht iets verkeerds gedaan met haar hand?
Ja dat is waar, maar dat is al met 13, 14 ofzo? en ik ben toch wel stukkie ouder danquote:
Ja, ik ben in meerdere opzichten op Ian gaan lijken ineens!quote:
Wat heeft jouw leeftijd er mee te maken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat is al met 13, 14 ofzo? en ik ben toch wel stukkie ouder dan
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik ben in meerdere opzichten op Ian gaan lijken ineens!
Ik roep ook steeds JAWOHL! ZWEI BAUERNSCHNITZEL CHEF!
DAT HIJ VERGELEKEN MIJ EEN BROEKKIE ISquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft jouw leeftijd er mee te maken?
Da's José Woldring van Geenstijl: http://talent.geenstijl.tv/2009/11/bierrr_bratwurst_und_jose.htmlquote:
Hoef je niet te gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
DAT HIJ VERGELEKEN MIJ EEN BROEKKIE IS
en met handschoenenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's José Woldring van Geenstijl: http://talent.geenstijl.tv/2009/11/bierrr_bratwurst_und_jose.html
NB: In dit filmpje is ze wel 20 jaar ouder dan op de fotoos.
quote:
Nou, ik wens Ian er veel plezier mee hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's José Woldring van Geenstijl: http://talent.geenstijl.tv/2009/11/bierrr_bratwurst_und_jose.html
NB: In dit filmpje is ze wel 20 jaar ouder dan op de fotoos.
Pak van mijn hartquote:
Neequote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Even bioskaartjes wezen halen voor Terug naar de kust![]()
Iemand hem hier al gezien?
Ik weet niet eens wat het isquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Even bioskaartjes wezen halen voor Terug naar de kust![]()
Iemand hem hier al gezien?
Jawel dat is wel met Linda de Molquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Ow wacht, is dat niet met Linda de Mol?
Ze schijnt echt heel goed te zijn in die film, wil hem graag zienquote:
Dat las je correctquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef Kally het volgende:
Maar D las ik nou dat jij een scarification wil, cool
Nederlandse tv/film is zelden de moeite waard, ik pasquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze schijnt echt heel goed te zijn in die film, wil hem graag zien
Vertel eens D. van wie mag jij je niet verminken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat las je correct
Of het er ooit van zal komen weet ik niet, het staat momenteel niet op mijn 'to do' lijstje
Vind het wel mooi hoor, maar ben ook dol op tattoo's, ik ben ook voor mijn volgende aan kijken ben er nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat las je correct
Of het er ooit van zal komen weet ik niet, het staat momenteel niet op mijn 'to do' lijstje
Welke nederlandse films vind je dan niet de moeite waard?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nederlandse tv/film is zelden de moeite waard, ik pas
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens D. van wie mag jij je niet verminken?
Mijn vrouw is er geen voorstander van, maar 'niet mogen' is het nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens D. van wie mag jij je niet verminken?
Bijna alles dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke nederlandse films vind je dan niet de moeite waard?
Gisteren zei hij dat hij "niet mocht". Wel lief hequote:
Ja maar D is ook wel een schatjequote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren zei hij dat hij "niet mocht". Wel lief he
Dat is wel een aardige film, maar niet echt een geweldig. Goed begin, maar daarna zwakt het al snel af.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel en hij luistert zo goed
Ik heb helemaal niks met Barry, en ik vind hem niet lelijk ofzo maar hij doet me echt niksquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige film, maar niet echt een geweldig. Goed begin, maar daarna zwakt het al snel af.
Maar Barry maakt veel goed![]()
De Tweelingen is ook een mooie nederlandse film, wat heb ik zitten janken in de bios
Ik zou 'm willen zien omdat het 'waargebeurd' is. Om het acteerwerk of de cast zou ik niet gaan. Daarom kijk ik ook nooit NL acteerwerk op tv.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige film, maar niet echt een geweldig. Goed begin, maar daarna zwakt het al snel af.
Maar Barry maakt veel goed![]()
De Tweelingen is ook een mooie nederlandse film, wat heb ik zitten janken in de bios
Zeg, je drijft toch niet de spot met mij he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel en hij luistert zo goed
Dan vind je De Storm niet veel aan, ben ik bang. Want alleen het begin gaat over de watersnoodramp, de heftigheid, het plotselinge, de angst, het kwam allemaal heel mooi in beeld. Maar na het eerste half uur veranderde de film een een doorsnee dramafilm met de watersnoodramp als achtergrond.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou 'm willen zien omdat het 'waargebeurd' is. Om het acteerwerk of de cast zou ik niet gaan. Daarom kijk ik ook nooit NL acteerwerk op tv.
Gekkie, ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, je drijft toch niet de spot met mij he?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[Hypermodus aan/]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sow lekker gesport.......[Hypermodus ...knopje blijft haken]
Owquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vind je De Storm niet veel aan, ben ik bang. Want alleen het begin gaat over de watersnoodramp, de heftigheid, het plotselinge, de angst, het kwam allemaal heel mooi in beeld. Maar na het eerste half uur veranderde de film een een doorsnee dramafilm met de watersnoodramp als achtergrond.
Beetje teleurstellend.
Dan is het goedquote:
Ik luister naar iedereen, en bepaal dan zelf wat ik met de meningen doequote:Je luistert toch heel goed naar je vrouw als zij zegt dat je je niet mag scarven
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Nouja, als ik 'm tegenkom als download geef ik 'm wel een kansje
Dapperquote:Ik luister naar iedereen, en bepaal dan zelf wat ik met de meningen doe
Ik sport ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[Hypermodus aan/]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sow lekker gesport.......[Hypermodus ...knopje blijft haken]
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
quote:
In 1 adem ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef Laysa het volgende:
Morgen weer sporten![]()
![]()
...ff brood uitleggen
Maar ik ga morgen ook sportenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef Laysa het volgende:
Morgen weer sporten![]()
![]()
...ff brood uitleggen
Wat snapt het brood niet?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef Laysa het volgende:
Morgen weer sporten![]()
![]()
...ff brood uitleggen
Nou nee dat niet....of wacht ....nee laat maarquote:
Nou, leg 't 'm maar eens goed uit danquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat het al ontdooit had moeten zijn![]()
Ik wil best wachten hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee dat niet....of wacht ....nee laat maar
Sorry ik ben nog wazig van de griepquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ze op het aanrecht gekwakt...zal ze leren
Maar, dan drogen ze uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ze op het aanrecht gekwakt...zal ze leren
Misschien ben jij ook toe aan een potje sauna'en?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik ben nog wazig van de griep
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook toe aan een potje sauna'en?
Als jij nee zegt dan nodig ik je niet uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nodig je me nu uit
en nee komt helemaal goed met me
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij nee zegt dan nodig ik je niet uit
ja, maar ja, ik, nouja, zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
ik zei nee op dat ik er niet aan toe was, nou laat het nu maar
Laysa welquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
pindakaas smeren? Het is kwart over 10.
Er zijn vaste tijden voor pindakaasgebruik?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
a maar ik heb honger....jawel...hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Pietje als je gaat stappen neem je om kwart over 5 toch ook nog een shoarma
Of als je Laysa heet bak je nog even wat nasi op
Nasi (van de chinees) is ook lekker als ontbijtquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Donerquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:18 schreef Kally het volgende:
Wat moet je na tienen dan doen met pindakaasquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Lol...als ik met kally ga stappen in nijmegen gaan we daar wel ff zwaaienquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
hey Laysa, kijk hier eens
Wist ik niet.
Ik hoef het al niet na het stappen, dan wil ik knoflook, ladingen knoflookquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nasi (van de chinees) is ook lekker als ontbijt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lol...als ik met kally ga stappen in nijmegen gaan we daar wel ff zwaaien
Geef vooraf ff 't tijdstip door danquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lol...als ik met kally ga stappen in nijmegen gaan we daar wel ff zwaaien
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geef vooraf ff 't tijdstip door dan.
Dat heeft niets met nasi te makenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef het al niet na het stappen, dan wil ik knoflook, ladingen knoflookof sex
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geef vooraf ff 't tijdstip door dan.
Sorry die griep en nu alcoholquote:
Pietje denkt nog na over het antwoord?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat moet je na tienen dan doen met pindakaas
Kon er niks geen goeie grap uit peurenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Pietje denkt nog na over het antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |