Dat laten we met een gerust hart aan jou overquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:23 schreef Laysa het volgende:
Zoen gelijk maar ff een quote verneukt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laten we met een gerust hart aan jou over
Sorry ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
Is er echt geen trucje om dingen uit een beveiligde PDF te kopieren?
Chinees kopiëren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
Is er echt geen trucje om dingen uit een beveiligde PDF te kopieren?
Om de dooie foekepot niet!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
kunnen jullie in dit topique SVP niet teveel schunnige dingen posten, als het nog geen 17:00 is?
Ik heb vroeger een foekepot gemaakt op de basisschoolquote:
Welke schunnige dingen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
kunnen jullie in dit topique SVP niet teveel schunnige dingen posten, als het nog geen 17:00 is?
Wat is dat? Een lampion?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een foekepot gemaakt op de basisschool. Wie nog meer?
Ik ook, volgens mij. Maar dat is al zo lang geleden. Ik ging wel langs de deuren met Driekoningen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb vroeger een foekepot gemaakt op de basisschool. Wie nog meer?
Het gaat om schema's, dan ben ik echt dagen bezig om die over te typenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Chinees kopiëren.
(overtypen)
Beveiligde PDF? Wa's dat nou weer voor geklier.
Je kunt het dus ook niet opslaan?
En gewoon het héle pdf-document kopiëren (crtl-a, ctrl-c) en dan ctrl-v in Word, doet ie dat ook niet?
En met wat winterpeen erbij heb je hutspot.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke schunnige dingen?
Het gaat over aardappelpuree, braver kan bijna niet
Nee, een muziekinstrument dat een scheetachtig geluid maakt.quote:
En de pdf flink verkleinen (bovenin bij dat vergrootglas).quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
En nee de copy optie is lichtgrijs dus niet klikbaar. Heb 1 schema kunnen overnemen door screenshot, maar de meeste schema's zijn daar te groot voor.
En daar ga je mee langs de deuren voor snoep?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, een muziekinstrument dat een scheetachtig geluid maakt.
Je maakte het door een varkensblaas over een frietsausemmertje te trekken en vast te maken met een elastiekje geloof ik, en dan een gat in de blaas maken, en een stokje erin steken dat besmeurd is met wat hars of ander kleverig spul. Dat stokje beweeg je dan op en neer en dan maakt de foekepot een smerig geluid.
Da's een neppe foekepot van plasticquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een jeugdfoto van Maanvis gevonden:
[ afbeelding ]
Opluchting voor je. Goed joh. Succes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
ZarGon heeft een heel handig linkje in dat topic gepost!![]()
![]()
![]()
Ben weer helemaal blij
Nee, geloof dat het zo'n middeleeuws feest was toen.. heb geen snoep gezien toen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar ga je mee langs de deuren voor snoep?
Btw, ik dacht dat jij voor 5 uur geen schunnige dingen wilde lezen
Jawel toch? Wij gingen verkleed langs de deuren, zongen een liedje, begeleidden onszelf op de foekepot en dan kregen we volgens mij een paar centen of een snoepje. In de barre jaren 70.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef Maanvis het volgende:
Nee, geloof dat het zo'n middeleeuws feest was toen.. heb geen snoep gezien toen!
Ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Opluchting voor je. Goed joh. Succes.
Wat eet jij vroeg!quote:
Zong je dan ook het foekepotterij lied?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel toch? Wij gingen verkleed langs de deuren, zongen een liedje, begeleidden onszelf op de foekepot en dan kregen we volgens mij een paar centen of een snoepje. In de barre jaren 70.
quote:
Dat lijkt me duidelijk, door die prik ga je ineens om vier uur 's middags warm eten...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laysa hoe is het met je arm, Mexicoprik ?
Geen pij...dus is goed gegaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laysa hoe is het met je arm, Mexicoprik ?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, door die prik ga je ineens om vier uur 's middags warm eten...
Het programma 'Keuringsdienst van Waarde' neemt het niet zo nauw met de waarheid. Maar geloof vooral wat je wilt gelovenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Juud79 het volgende:
Wij eten spinazie, met vis en aard. Gekookt of puree, dat weet ik nog niet. Ik maak het wel zelf, voor bij stamp of bij gewoon eten. Maar als ik een ovenschotel maak, dan pak ik vaak puree uit een pakje. Dat is dan net even wat minder werk en voor de smaak maakt het bij zoiets niet veel uit.
Hebben jullie gisteren trouwens 'Keuringsdient van Waarde' gezien, over kant en klaar boerenkool, dat daar wel 26 (of weet ik hoeveel) ingrediënten inzitten, bahbah.
Ik koop dat soort spul eigenlijk nooit en weet nu weer waarom, dat kan gewoon niet goed voor je zijn. Gewoon lekker iedere dag vers koken, das t allerbeste.
Jaquote:
Ik vind het een geweldig programma, ze vertellen mij niet heel vaak dingen die ik nog niet weet, maar ik hoop wel dat mensen die zoiets zien, zich iets bewuster worden van wat ze naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het programma 'Keuringsdienst van Waarde' neemt het niet zo nauw met de waarheid. Maar geloof vooral wat je wilt geloven.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Maanvis het volgende:
Zong je dan ook het foekepotterij lied?
Beterschap danquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JaZal wel mijn straf zijn voor het feit dat ik laatst zei dat ik geen prik nodig had omdat ik immuun ben.
Waar heb je last van? Ik hoor zoveel verschillende klachten van mensen om mij heen, het lijkt wel alsof er momenteel veschillende soorten griep rondgaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JaZal wel mijn straf zijn voor het feit dat ik laatst zei dat ik geen prik nodig had omdat ik immuun ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |