smatjes? wat ben je 12quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef Lakitu het volgende:
Waren het 2 lekkere smatjes? Zonee, dan ben ik niet geļnteresseerd in dit topic.
watquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
smatjes? wat ben je 12
edit: Suske en Wiske en de smakkende smatjes![]()
Ha-ha.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef Boca_Raton het volgende:
TS niet gezien dat er nu ook Smakcoupé's zijn? Net als de Stiltecoupé's (geen mobiele-foonterreur).
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef Triggershot het volgende:
Brabbel wat in het Arabisch, Jihad, Allah Akbar, Allah Allah. helpt altijd.
neuken?quote:
Ik heb een roze koek bij mequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:53 schreef Saaaaab het volgende:
Heb je eten bij je? Zo ja, eet het op en smak zoals nog nooit iemand gesmakt heeft. Dat zal ze leren.
Btw... ze waren afschuwelijk lelijk...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef Lakitu het volgende:
Waren het 2 lekkere smatjes? Zonee, dan ben ik niet geļnteresseerd in dit topic.
Mijn vuist past wel in jouw straatje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zulke flauwe humor past wel in jouw straatje, toch?
Ik ben niet van die kant.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn vuist past wel in jouw straatje.
Zijn dit ze?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Btw... ze waren afschuwelijk lelijk...
Jammer. Ik dacht dat je ook een NSB'er was.quote:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat je ook een NSB'er was.
Cursus Nederlands?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef stan5374 het volgende:
zoek een meid...
hou je bezig met echt belangrijke dinge in het leven...
houdoe
Ze is hetero voor zo ver ik weet . Bovendien zijn er minder mensen die er problemen mee hebben als ze daarmee zoent in het openbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef stan5374 het volgende:
zoek een meid...
hou je bezig met echt belangrijke dinge in het leven...
houdoe
Mijn hemelquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:49 schreef Rainb0ws het volgende:
. ok.. ik vond het ook raar om ergens anders te gaan zitten, want ze hoefden niet te weten dat ik er last van had. (lijkt me ook irritant om ze te storen enzo)
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:49 schreef Rainb0ws het volgende:
-TS wil ook smakken! ()
-TS is te lui om ergens anders te gaan zitten!
-TS moet niet zeuren!
Echt zielig is dat ja, zo van "kijk ons eens veel van elkaar houden".quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef ynuhh het volgende:
Hinderlijk ja, wanneer het zo luidruchtig in het openbaar moet.
Gelukkig ben jij ontzettend lekker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Btw... ze waren afschuwelijk lelijk...
Die man lijkt op een nerdversie van Urbyquote:
Of gewoon zeggen dat je gisteren uit het ziekenhuis bent ontslagen voor de mexicaanse griep, en dat je je nog een beetje grieperig voelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef Triggershot het volgende:
Brabbel wat in het Arabisch, Jihad, Allah Akbar, Allah Allah. helpt altijd.
Dat heb ik nooit gezegd... ik bedoelde het ook niet lullig ofso..quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ontzettend lekker.![]()
Mensen die met elkaar lopen vozen in de trein mogen wat mij betreft door de conducteur uit de trein gegooid worden. Ik vind het ranzig en onrespectvol richting medereizigers.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:49 schreef Rainb0ws het volgende:
Ik zit nu in de trein (van Utrecht naar Zwolle)
En er ging net een stel voor me zitten zoenen, okey zoenen.. tuurlijk dat kan.. maar zowat de hele trein hoorde ze SMAKKEN! en ze wilden maar niet stoppen.. ok.. ik vond het ook raar om ergens anders te gaan zitten, want ze hoefden niet te weten dat ik er last van had. (lijkt me ook irritant om ze te storen enzo)
Gaan ze eindelijk weg... begint er zown ander stel naast me te smakken!alsof ze het hebben afgesproken ofso!!!
Verwachte reactie's (waar je dus niet mee hoeft te komen) :
-TS wil ook smakken! ()
-TS moet niet zeuren!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen krijgen het nat als een niagara waterval als ze mij zien smakken
Wtf is dat?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:31 schreef Triggershot het volgende:
TS moet in het vervolg gewoon haar koptelefoon opzetten.
met 160km tegen een betonnen muur.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen krijgen het nat als een niagara waterval als ze mij zien smakken
Laten we het hier niet hebben over mn afkomst. Ben half Turks... kan amper Turks... so what?quote:
WOLLAAquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:12 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Waarom zou ik überhaupt een snor moeten hebben?Ben geen manwijf o.i.d
Toen ik jou avatar zag kwam 'boer zoekt vrouw' in me opquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind 'smakken' een even ranzig woord als het geluid waar het voor staat.
Nja, dat was wel het idee ervan hé? Alleen zo jammer dat de kijk-mij-stoer-zijn-met-mijn-foon-jongeren dat niet weten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Stiltecoupé's (geen mobiele-foonterreur).
Tja, dan kan je tenminste nog stukjes wortel tellen. Heb je nog iets te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef Justinn het volgende:
Wees blij.![]()
Ik had laatst iemand die in de trein moest kotsen. Gelukkig niet over mij heen maar 'gewoon' over de banken. Die gast zag er trouwens uit alsof hij niet meer levend thuis zou komen.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Koko_Banana het volgende:
Sla gewoon de man af en neuk dan dat wijf.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef Ringo het volgende:
Ik ga altijd lekker masturberen als ik zoiets hoor.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
En dan als je bijna op je hoogtepunt bent, ga je vlak voor ze staan, en geef je een dubbele facial?
Dit is zo mooi haha. Jij hebt er last van maar ergens anders gaan zitten HO maar omdat jij dat "raar" vindt. Om dan vervolgens hier op fok te gaan klagenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:49 schreef Rainb0ws het volgende:
En er ging net een stel voor me zitten zoenen, okey zoenen.. tuurlijk dat kan.. maar zowat de hele trein hoorde ze SMAKKEN! en ze wilden maar niet stoppen.. ok.. ik vond het ook raar om ergens anders te gaan zitten, want ze hoefden niet te weten dat ik er last van had. (lijkt me ook irritant om ze te storen enzo)
Gaan ze eindelijk weg... begint er zown ander stel naast me te smakken!alsof ze het hebben afgesproken ofso!!!
Verwachte reactie's (waar je dus niet mee hoeft te komen) :
-TS wil ook smakken! ()
-TS moet niet zeuren!
Ik zat toen in de trein van Zwolle naar Utrecht.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:49 schreef Rainb0ws het volgende:
Denk je dan echt dat ze ophouden met zoenen/smakken ?quote:Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
zeg er gewoon wat van in plaats van je in stilte eraan te ergeren?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:26 schreef i_am_god het volgende:
[..]
Dit is zo mooi haha. Jij hebt er last van maar ergens anders gaan zitten HO maar omdat jij dat "raar" vindt. Om dan vervolgens hier op fok te gaan klagen. Mijn advies aan jou: neem de volgende keer een taser mee in de trein werkt heel effectief en kan je nog is lachen ook!
![]()
P.S. Laat je een keer nemen je ziet eruit alsof je droog staat.
Hangt er vanaf wat voor mensen bij jou in de coupe zatenquote:Op maandag 16 november 2009 16:14 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]ik was niet de enige die er last van had hoor...dus hele trein stond droog?
Leuke poging voor een andere wending hier...
trein zat al propvol, dus dan is de kans groot dat je geen plek meer hebt om te zitten als je opstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |