nightcowboy +1quote:
quote:
Toren van Babelquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:44 schreef Robbiev85 het volgende:
Wat was voor de Eiffeltoren het hoogste bouwwerk ter wereld? (dus degene die het hoogste was voordat de Eiffeltoren het stokje overnam)
die werd pas gebouwd na de eiffeltorenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Een serieuse:
The Golden Gate Bridge?
close, deze was de hoogste ter wereld van 2500 voor chr. tot 1311, ook een record!quote:
Die Egyptische Dildo in Washington?quote:
haha ja die ja,quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Egyptische Dildo in Washington?
dat dusquote:
quote:
En hij was ontzettend arrogant en verwend bezig.....quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef qonmann het volgende:
hij speelde zegge en schrijve 10 minuten mee stond in de krant ...
nog niet off gescheiden ?
Nope.....quote:
Leeftijd was geen probleem.....quote:
Hij stapte over op groene stroom denk ik......quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:18 schreef qonmann het volgende:
dat ie Elektra heeft laten lopenzal wel omgekeerd zijn
quote:
Niet voltrokken door een ambtenaar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Er is een basisregel waar ieder huwelijk aan moet voldoen (of het een traditioneel huwelijk is of niet)
quote:
quote:
Dennis wou inderdaad met zichzelf in het huwelijk treden.quote:
Niet sneller dan de hertogquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Shit, ik had de "O" weg moeten laten, dan was ik sneller geweest
Nou, leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dennis wou inderdaad met zichzelf in het huwelijk treden.
Pavlova?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou, leuk geprobeerd
Hoe heette de Russische journaliste die in 2006 in Moskou is vermoord?
Politkovskaya, die y is ook maar een transcriptie-kwestie. Netjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef Yankee het volgende:
politkovskaja o.i.d.
even een makkelijke want het is tijd voor VI, nightcowboy +1quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:30 schreef ScottTracy het volgende:
Vind je 't erg als ik die link niet aanklik, 't is één van die muziekgenres waar ik absoluut niks mee heb...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef Yankee het volgende:
alan smithee
quote:
En weer terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |