quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef kadoter het volgende:
Mijn huisgenoot zegt ongeveer 40 keer per dag dude, telkens met een ander stemmetje.
En hij is 31
Ja en jij woont nog samen met een gast van 31 in één huisquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef kadoter het volgende:
Mijn huisgenoot zegt ongeveer 40 keer per dag dude, telkens met een ander stemmetje.
En hij is 31
Huisgenoot van 31 zegt natuurlijk al genoeg.....quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef kadoter het volgende:
En hij is 31
Dude.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef Ordienair het volgende:
Klacht: Zoals in het topic vermeld mensen die met "Dude" praten is zo gay en zo 2000.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef J.Herrer het volgende:
Dieren die met dude praten
[ afbeelding ]
Hoe kom je daarop?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef mstx het volgende:
Diezelfde mensen zeggen waarschijnlijk ook "awkward"![]()
![]()
![]()
Die clip, jezus.quote:
In iedergeval niet me skatersquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me dan af met wat voor lui je omgaat.
quote:
Studenten die 'dude' zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Studenten die 'dude' zeggen.EN helemaal op de manier waarop
![]()
Quotewaardig!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Studenten die 'dude' zeggen.EN helemaal op de manier waarop
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |