True. En wie weet wat de oorzaak van de scheiding is. Misschien is haar man er wel vandoor gegaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Scheidingen kunnen lang duren... Als de relatie feitelijk al lang voorbij is, kan je best voor een leuke rebound gaan hoor wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef Dueno het volgende:
Wil je niet ook met mij mailen? Mijn hotmail is camboy14athotmailcom
Ik hoop niet dat je binnenkort met je foto en seksmails op internet staat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
Ik heb een kantoorbaan en mail al maanden met een zakelijke relatie (ander bedrijf).
Het begon met een beetje teasen maar ging al redelijk gauw over in heftige seksmail.
We mailden elkaar wekelijks de meest intieme details en geilden elkaar lekker op.
Best nog onschuldig eigenlijk, wel heel spannend.
Het zat er natuurlijk aan te komen, we hebben elkaar deze week ontmoet.
We zouden alleen even praten (ahum) maar ja, we keken elkaar diep in de ogen en konden niet van elkaar afblijven.
Het was onvermijdelijk.
Geweldige seks beleefd die avond.
Wat is het probleem?
Ik zit midden in een scheiding en hij heeft een vriendin (op afstand) en we zijn beide geen vreemdgangers. (nu wel dus)
Ik was er eerst heel nuchter over, het was fijn en we gaan gewoon verder met ons leven.
Maar ja, nu voel ik wel dat ik verliefd op hem word. Hij voelt zich zwaar klote omdat hij zijn vriendin heeft besodemieterd en nu zit ie ook nog met een verliefde bakfiets opgescheept....![]()
Best wel kut, seks maakt altijd alles ingewikkeld.
Eens, maar dan niet met iemand die al bezet is, vind ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Scheidingen kunnen lang duren... Als de relatie feitelijk al lang voorbij is, kan je best voor een leuke rebound gaan hoor wat mij betreft.
Ik voel me niet gekwetst hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]waarom reageer je nu weer zo overdreven?
ik zou gewoon in een theoretische situatie dat ik in een vrijwel afgeronde scheiding zit inderdaad zoiets doen en de worden die ik ervoor kies zijn gewoon mijn keuze om dat te beschrijven...
waarom zou jij je gekwetst velen door mijn woordkeuze...? Ik ken je verder niet eens ?
Ja maar ho, dat sexuele fantasieen delen en elkaar opgeilen was heel onschuldig !quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Bastard het volgende:
Ja mooi is dat he.. wekenlang geilen, mailen, fantaseren.. en dan letterlijk punt bij paaljte..
Oh kut, ik heb ook nog een vriendin, ja shit ik ben eigenlijk geen vreemdganger.
Nee het ging heel plots eigenlijk he
Nee precies, dat verwacht je in je stoutste dromen nog niet...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar ho, dat sexuele fantasieen delen en elkaar opgeilen was heel onschuldig !
Wisten zij veel dat er opeens zoiets zou gebeuren !
Ja, en het is ook zo raar dat je dan als je elkaar ziet iets gebeurt! Ik bedoel, het was allemaal zo onschuldig, dan kan een afspraakje toch ook heel onschuldig verlopen??quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee precies, dat verwacht je in je stoutste dromen nog niet...
Ook niet dat jeje daarna schuldig gaat voelen over de huidige situatie.
En met mij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef Dueno het volgende:
Wil je niet ook met mij mailen? Mijn hotmail is camboy14athotmailcom
ja en die naam is ook zooo superquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Sorry, maar met jouw username kan ik dit niet met een serieuze inslag lezen.
Verander je naam in Fan_of_mr_vavavoom en we praten verder
ik heb maar een geloof: egoismequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.''
Middeleeuwen for life yo.
Oh zo ken ik er nog wel een 1, zo'n viezige pas gescheiden 30+er die ineens zichzelf begon te vergrijpen aan alles wat een lul had..quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef Muts100 het volgende:
En nee, ik mail niet met alle zakenrelaties op deze manier. (wat niet is kan nog komen...haha)
Wat heb jij voor issues??quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Oh zo ken ik er nog wel een 1, zo'n viezige pas gescheiden 30+er die ineens zichzelf begon te vergrijpen aan alles wat een lul had..
Ben jij ook zo nu?
Zijn ex-vrouw is 30+ en net van hem gescheiden?quote:
Niemand wil 'm aanraken.quote:
Ik wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |