Ze is aan het scheiden, dus echt vreemdgaan noem ik het niet. Van zijn kant wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef missU het volgende:
Nee, vreemdgaan maakt alles ingewikkeld! Er is altijd iemand die erdoor gekwetst raakt. Niet doen dus! Houd de eer aan jezelf en verbreek het contact.
Ja, want de vriendin van die vent is helemaal niet belangrijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef eleusis het volgende:
Als je in scheiding ligt ben je toch al uit elkaar, je moet dan aan leadontwikkeling doen, dat vind ik geen vreemdgaan..
Gewoon doorgaan dus.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:23 schreef Mirjam het volgende:
niet om het 1 of ander, maar het is bakvis
Dat bedoelde ik er dus ook mee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ze is aan het scheiden, dus echt vreemdgaan noem ik het niet. Van zijn kant wel natuurlijk.
Dat moet die vent weten, daar moet zij zich niet schuldig over voelen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want de vriendin van die vent is helemaal niet belangrijk.
Mail jij zo met elke zakenrelatie? Voor wat voor bedrijf werk je johquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
Ik heb een kantoorbaan en mail al maanden met een zakelijke relatie (ander bedrijf).
Het begon met een beetje teasen maar ging al redelijk gauw over in heftige seksmail.
om haar te bereiken met je DATE sms'en naar 4472quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Mail jij zo met elke zakenrelatie? Voor wat voor bedrijf werk je joh
Dat werkt in de praktijk nog wel eens anders!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef Beregd het volgende:
Dat moet die vent weten, daar moet zij zich niet schuldig over voelen.
de beste tip die ik je zou kunnen geven is gewoon lekker nuchter te blijven en het hebben van nietsbetekenende neuksex nadat je elkaar zit op te geilen is waarschijnlijk veel leuker dan heel gecompliceerd en waarschijnlijk onterecht 'verliefd' te gaan zitten doen, en de lol die je nu ook hebt zou doen verliezen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
Ik was er eerst heel nuchter over, het was fijn en we gaan gewoon verder met ons leven.
Maar ja, nu voel ik wel dat ik verliefd op hem word. Hij voelt zich zwaar klote omdat hij zijn vriendin heeft besodemieterd en nu zit ie ook nog met een verliefde bakfiets opgescheept....![]()
Als het al wat zou worden betekend dat niet dat hij niet met de volgende 'zaken relatie' het bed in duiktquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:32 schreef Stali het volgende:
Ja ja, hij zegt dat hij zich zwaar klote voelt om zijn vriendin..
Zet die knop van verliefdheid maar heel rap om en ga geen valse hoop koesteren want dit wordt gewoon helemaal niets.
eensquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:28 schreef error_404 het volgende:
Wat is het doel van je post eigenlijk?
Het is nu eenmaal gebeurd, is niet meer ongedaan te maken en van ons ga je niet horen dat je het allemaal zo tof doet...?
Ze zegt/denkt verliefd te zijn dus dat is niet handig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat werkt in de praktijk nog wel eens anders!![]()
![]()
Hij is gewoon een mietje! Wel vreemdgaan maar zich 'schuldig' voelen... Ik zou er meteen mee kappen. Het is of een waardeloze vent 'Ik voel me zo schuldig *whine whine*' of hij liegt tegen je om niet als een ongevoelige hork over te komen. Either way...![]()
Tenzij de seks heel lekker was. Dan zou ik gewoon doorgaan!
LOLquote:
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:38 schreef Stali het volgende:
Ze zegt/denkt verliefd te zijn dus dat is niet handig.
Dat hij zegt zich zo schuldig te voelen naar zijn vriendin is een duidelijke boodschap naar TS dat hij niet van plan is met haar verder te gaan. Niets meer niets minder want wanneer TS hem opnieuw seks zal bieden zal hij het wrs. echt niet laten.
Geef me je mailadres maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef Muts100 het volgende:
Ja,ja, ik vond zelf bakfiets ook leuker, vandaar...
Maar uhm..waarom post je zo'n item wordt mij gevraagd.
Ik heb het namelijk aan niemand verteld, en het is toch heel prettig het even van je af te schrijven.
Ook wel benieuwd naar de reacties.
En nee, ik mail niet met alle zakenrelaties op deze manier. (wat niet is kan nog komen...haha)
Had het nog nooit eerder gedaan maar het maakt je werkdagen een stuk leuker.
Ik moet inderdaad maar de beginnende verliefdheid loslaten.
Het was wat mij betreft zeker wel voor herhaling vatbaar maar heb ook geen zin om als trutje achter hem aan te hijgen terwijl hij met z'n vriendin zit.
Al met al, leuk zo'n avontuurtje maar that s it.
zucht....
Daar trappen wij niet in.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef Muts100 het volgende:
Ja,ja, ik vond zelf bakfiets ook leuker, vandaar...
In mijn ogen is zij net zo ''schuldig'' als hij, als zij wist dat hij een vriendin had.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dat moet die vent weten, daar moet zij zich niet schuldig over voelen.
Onschuldig ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
We mailden elkaar wekelijks de meest intieme details en geilden elkaar lekker op.
Best nog onschuldig eigenlijk, wel heel spannend.
quote:Ik zit midden in een scheiding en hij heeft een vriendin (op afstand) en we zijn beide geen vreemdgangers. (nu wel dus)
Ze noemt mij altijd gewoon bij mijn naam!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Triggershot het volgende:
Mja, hoe noemt een 'deftige' prostitué haar klanten?
quote:[b]Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef Muts100 het volgende:
En nee, ik mail niet met alle zakenrelaties op deze manier. (wat niet is kan nog komen...haha)
Had het nog nooit eerder gedaan maar het maakt je werkdagen een stuk leuker.
Na de jouwe, bedoel je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ben benieuwd hoeveel PM's ze inmiddels gekregen heeft...
cliëntèlequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, maar met jouw username kan ik dit niet met een serieuze inslag lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:54 schreef apenkutkop het volgende:
ik vind dat geen vreemdgaan. al je in een scheiding zit ben je dus al klaar met de relatie, alleen de papiertjes moeten nog. en wat hem betreft, is dat zijn probleem.
van jou uit bekeken zou ik er misschien ook maar mee kappen als je merkt dat hij toch niet bij z'n vriendin weggaat. het zou niks uitmaken als je alleen seks met hem hebt, maar als je verliefd op hem bent kwets je jezelf daar uiteindelijk alleen maar mee, tenzij hij wel bij die vriendin weg wil natuurlijk
''Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.''quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:54 schreef apenkutkop het volgende:
en wat hem betreft, is dat zijn probleem.
Betekend nog niet dat dit soort hoerenpraktijken meteen goedgekeurd moeten worden, toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef mr_vavavoom het volgende:
Trouwens wel bijzonder mooi hoe heilig de meeste reageerders op deze manier overkomen.
We hebben toch allemaal wel eens sexuele escapades gehad? Ik heb in ieder geval niet altijd met de handen boven de dekens geslapen
jezus wat verschrikkelijk 'correct'... als ik in een scheiding zou liggen zo ik ook met alle liefde de dichtsbijzijnde eens flink kapotneuken, waarbij te hopen is dat dat dan een vrouw is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef Triggershot het volgende:
Heb het fatsoen om af te wachten tot je scheiding rond is, betreffende genoeg te kennen wat zijn staat is voor je je door hem laat palen, of neem afstand van hem nadat je weet dat hij is vreemdgegaan.
Wat is precies 'hoerig' aan deze praktijk? Ze heeft seks gehad met een andere volwassene. C'est tout.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Betekend nog niet dat dit soort hoerenpraktijken meteen goedgekeurd moeten worden, toch?
oe .. daar wordt ik nou reuze opgewonden van ...quote:
zakenrelatiesquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja jij ja. Maar niet iedereen is RM-rf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jezus wat verschrikkelijk 'correct'... als ik in een scheiding zou liggen zo ik ook met alle liefde de dichtsbijzijnde eens flink kapotneuken, waarbij te hopen is dat dat dan een vrouw is.
enkel moet je dan niet gaan miepen over 'verliefd zijn' of gejank over 'morele zaken' of 'fatsoen' ... dat verpest nu net alle lol die je anders eraan kunt beleven.
Je moet in je OP aangeven welke reactietjes je graag zou willen hebben. Dan weten wij ook waar we aan toe zijn. Zo is het voor ons ook maar gissen hè.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Muts100 het volgende:
Goh, jullie zijn echt TE lief..
Maakt me niets uit hoor, als je neukt ben je meteen een hoer?
Oke dan.
Wat is er mis met iets beleven en dan op een Forum schrijven?
Terwijl hij daarvoor nog beloofde een serieuze relatie met je te willen beginnen.quote:Het is van hem inderdaad wel laffig, eerst mij platneuken en dan jammeren over het vreemdgaan.
fuck
Ik denk dat ze onschuldig zal pleiten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Als onschuldige TS nou heel onschuldig in enkel onschuldige lingerie en een onschuldige badjas onschuldig naar de onschuldige aanstaande ex van de onschuldige zakenrelatie gaat, daar heel onschuldig aanbelt en onschuldig vraagt of ze nogmaals onschuldig gepaald mag worden door haar onschuldige vriendje, zal dat onschuldige meisje dan de onschuld inzien van het onschuldig lijkende voorval?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jezus wat verschrikkelijk 'correct'... als ik in een scheiding zou liggen zo ik ook met alle liefde de dichtsbijzijnde eens flink kapotneuken, waarbij te hopen is dat dat dan een vrouw is.
enkel moet je dan niet gaan miepen over 'verliefd zijn' of gejank over 'morele zaken' of 'fatsoen' ... dat verpest nu net alle lol die je anders eraan kunt beleven.
Denken dat lol is gereserveerd voor zaken die enkel als immoreel worden bestempeld. They are lucky to have ya.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jezus wat verschrikkelijk 'incorrect'
wie zou ik veroordelen? ik geef enkel aan dat ik ook tot de mensen zou behoren die in bepaalde omstandigheden geen probleem zou hebben met gedrag dat die ander 'fatsoenloos' vind ...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja jij ja. Maar niet iedereen is RM-rf.
Sommige mensen houden er andere waarden op na. Wie ben jij om dat te veroordelen?
ook dat beweer ik nergens... je kunt evengoed lol hebben met dingen die heel 'fatsoenlijk' zijn... enkel, soms ook met dingen die jij kennelijk 'onfatsoenlijk' vind ... zoals bv het hebben van simpele neuksex als afleiding als je verder in een niet leuke persoonlijke situatie zit van een scheiding.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Denken dat lol is gereserveerd voor zaken die enkel als immoreel worden bestempeld. They are lucky to have ya.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wie zou ik veroordelen? ik gef enkel aan dat ik ook tot de mensen zou behoren die in bepaalde omstandigheden geen probleem zou hebben met gedrag dat die ander 'fatsoenloos' vinden ...
quote:jezus wat verschrikkelijk 'correct'
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
En vervolgens komt er een reactie die afkomstig had kunnen zijn van gemiddelde puistenkop op FOK!
Alleen ben jij een volwassen man met je een slag in de rondte "kapot" neucken. Beetje sad.
Ik vind het inderdaad immoreel om alweer met een ander in bed te duiken terwijl je volgens de status quo nog getrouwd bent, ik snap dat het een nare situatie is waar je je dan in bevindt, maar afleiding door een ander te ballen, die ook nog eens zelf blijkt bezet te zijn is in mijn ogen zeer not-done. Dus laten we mijn reacties aub niet vanaf een eigen invalshoek benaderen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ook dat beweer ik nergens... je kunt evengoed lol hebben met dingen die heel 'fatsoenlijk' zijn... enkel, soms ook met dingen die jij kennelijk 'onfatsoenlijk' vind ... zoals bv het hebben van simpele neuksex als afleiding als je verder in een niet leuke persoonlijke situatie zit van een scheiding.
En welke van die verwachtingen ben jij niet tegengekomen in de OP?quote:Ik vind dat nu eigenlijk wel normaal en gezond gedrag en dat hoeft niemand te schaden zolang je maar geen overdreven verwachtingen eraan gaat hechten, of dat je zelf er verder over zou gaan liegen.
Scheidingen kunnen lang duren... Als de relatie feitelijk al lang voorbij is, kan je best voor een leuke rebound gaan hoor wat mij betreft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad immoreel om alweer met een ander in bed te duiken terwijl je volgens de status quo nog getrouwd bent, ik snap dat het een nare situatie is waar je je dan in bevindt, maar afleiding door een ander te ballen, die ook nog eens zelf blijkt bezet te zijn is in mijn ogen zeer not-done. Dus laten we mijn reacties aub niet vanaf een eigen invalshoek benaderen.
Ik zou het dus echt absoluut niet willen, als mijn vriendin van mij zou willen scheiden en ligt alweer met een ander in bed terwijl we nog getrouwd zijn zou ik dat zwaar kut vinden. Na de scheiding doet ze maar wat ze wil.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Scheidingen kunnen lang duren... Als de relatie feitelijk al lang voorbij is, kan je best voor een leuke rebound gaan hoor wat mij betreft.
True. En wie weet wat de oorzaak van de scheiding is. Misschien is haar man er wel vandoor gegaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Scheidingen kunnen lang duren... Als de relatie feitelijk al lang voorbij is, kan je best voor een leuke rebound gaan hoor wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef Dueno het volgende:
Wil je niet ook met mij mailen? Mijn hotmail is camboy14athotmailcom
Ik hoop niet dat je binnenkort met je foto en seksmails op internet staat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
Ik heb een kantoorbaan en mail al maanden met een zakelijke relatie (ander bedrijf).
Het begon met een beetje teasen maar ging al redelijk gauw over in heftige seksmail.
We mailden elkaar wekelijks de meest intieme details en geilden elkaar lekker op.
Best nog onschuldig eigenlijk, wel heel spannend.
Het zat er natuurlijk aan te komen, we hebben elkaar deze week ontmoet.
We zouden alleen even praten (ahum) maar ja, we keken elkaar diep in de ogen en konden niet van elkaar afblijven.
Het was onvermijdelijk.
Geweldige seks beleefd die avond.
Wat is het probleem?
Ik zit midden in een scheiding en hij heeft een vriendin (op afstand) en we zijn beide geen vreemdgangers. (nu wel dus)
Ik was er eerst heel nuchter over, het was fijn en we gaan gewoon verder met ons leven.
Maar ja, nu voel ik wel dat ik verliefd op hem word. Hij voelt zich zwaar klote omdat hij zijn vriendin heeft besodemieterd en nu zit ie ook nog met een verliefde bakfiets opgescheept....![]()
Best wel kut, seks maakt altijd alles ingewikkeld.
Eens, maar dan niet met iemand die al bezet is, vind ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik voel me niet gekwetst hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]waarom reageer je nu weer zo overdreven?
ik zou gewoon in een theoretische situatie dat ik in een vrijwel afgeronde scheiding zit inderdaad zoiets doen en de worden die ik ervoor kies zijn gewoon mijn keuze om dat te beschrijven...
waarom zou jij je gekwetst velen door mijn woordkeuze...? Ik ken je verder niet eens ?
Ja maar ho, dat sexuele fantasieen delen en elkaar opgeilen was heel onschuldig !quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Bastard het volgende:
Ja mooi is dat he.. wekenlang geilen, mailen, fantaseren.. en dan letterlijk punt bij paaljte..
Oh kut, ik heb ook nog een vriendin, ja shit ik ben eigenlijk geen vreemdganger.
Nee het ging heel plots eigenlijk he
Nee precies, dat verwacht je in je stoutste dromen nog niet...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar ho, dat sexuele fantasieen delen en elkaar opgeilen was heel onschuldig !
Wisten zij veel dat er opeens zoiets zou gebeuren !
Ja, en het is ook zo raar dat je dan als je elkaar ziet iets gebeurt! Ik bedoel, het was allemaal zo onschuldig, dan kan een afspraakje toch ook heel onschuldig verlopen??quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee precies, dat verwacht je in je stoutste dromen nog niet...
Ook niet dat jeje daarna schuldig gaat voelen over de huidige situatie.
En met mij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef Dueno het volgende:
Wil je niet ook met mij mailen? Mijn hotmail is camboy14athotmailcom
ja en die naam is ook zooo superquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Sorry, maar met jouw username kan ik dit niet met een serieuze inslag lezen.
Verander je naam in Fan_of_mr_vavavoom en we praten verder
ik heb maar een geloof: egoismequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.''
Middeleeuwen for life yo.
Oh zo ken ik er nog wel een 1, zo'n viezige pas gescheiden 30+er die ineens zichzelf begon te vergrijpen aan alles wat een lul had..quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef Muts100 het volgende:
Wat heb jij voor issues??quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Oh zo ken ik er nog wel een 1, zo'n viezige pas gescheiden 30+er die ineens zichzelf begon te vergrijpen aan alles wat een lul had..
Ben jij ook zo nu?
Zijn ex-vrouw is 30+ en net van hem gescheiden?quote:
Niemand wil 'm aanraken.quote:
Ik wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wel!
Wat een pestkoppen hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |