Betekend nog niet dat dit soort hoerenpraktijken meteen goedgekeurd moeten worden, toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef mr_vavavoom het volgende:
Trouwens wel bijzonder mooi hoe heilig de meeste reageerders op deze manier overkomen.
We hebben toch allemaal wel eens sexuele escapades gehad? Ik heb in ieder geval niet altijd met de handen boven de dekens geslapen
jezus wat verschrikkelijk 'correct'... als ik in een scheiding zou liggen zo ik ook met alle liefde de dichtsbijzijnde eens flink kapotneuken, waarbij te hopen is dat dat dan een vrouw is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef Triggershot het volgende:
Heb het fatsoen om af te wachten tot je scheiding rond is, betreffende genoeg te kennen wat zijn staat is voor je je door hem laat palen, of neem afstand van hem nadat je weet dat hij is vreemdgegaan.
Wat is precies 'hoerig' aan deze praktijk? Ze heeft seks gehad met een andere volwassene. C'est tout.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Betekend nog niet dat dit soort hoerenpraktijken meteen goedgekeurd moeten worden, toch?
oe .. daar wordt ik nou reuze opgewonden van ...quote:
zakenrelatiesquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, hoe noemt een 'deftige' prostitué haar klanten?
Ja jij ja. Maar niet iedereen is RM-rf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jezus wat verschrikkelijk 'correct'... als ik in een scheiding zou liggen zo ik ook met alle liefde de dichtsbijzijnde eens flink kapotneuken, waarbij te hopen is dat dat dan een vrouw is.
enkel moet je dan niet gaan miepen over 'verliefd zijn' of gejank over 'morele zaken' of 'fatsoen' ... dat verpest nu net alle lol die je anders eraan kunt beleven.
Je moet in je OP aangeven welke reactietjes je graag zou willen hebben. Dan weten wij ook waar we aan toe zijn. Zo is het voor ons ook maar gissen hè.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Muts100 het volgende:
Goh, jullie zijn echt TE lief..
Maakt me niets uit hoor, als je neukt ben je meteen een hoer?
Oke dan.
Wat is er mis met iets beleven en dan op een Forum schrijven?
Terwijl hij daarvoor nog beloofde een serieuze relatie met je te willen beginnen.quote:Het is van hem inderdaad wel laffig, eerst mij platneuken en dan jammeren over het vreemdgaan.
fuck
Ik denk dat ze onschuldig zal pleiten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Als onschuldige TS nou heel onschuldig in enkel onschuldige lingerie en een onschuldige badjas onschuldig naar de onschuldige aanstaande ex van de onschuldige zakenrelatie gaat, daar heel onschuldig aanbelt en onschuldig vraagt of ze nogmaals onschuldig gepaald mag worden door haar onschuldige vriendje, zal dat onschuldige meisje dan de onschuld inzien van het onschuldig lijkende voorval?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jezus wat verschrikkelijk 'correct'... als ik in een scheiding zou liggen zo ik ook met alle liefde de dichtsbijzijnde eens flink kapotneuken, waarbij te hopen is dat dat dan een vrouw is.
enkel moet je dan niet gaan miepen over 'verliefd zijn' of gejank over 'morele zaken' of 'fatsoen' ... dat verpest nu net alle lol die je anders eraan kunt beleven.
Denken dat lol is gereserveerd voor zaken die enkel als immoreel worden bestempeld. They are lucky to have ya.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jezus wat verschrikkelijk 'incorrect'
wie zou ik veroordelen? ik geef enkel aan dat ik ook tot de mensen zou behoren die in bepaalde omstandigheden geen probleem zou hebben met gedrag dat die ander 'fatsoenloos' vind ...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja jij ja. Maar niet iedereen is RM-rf.
Sommige mensen houden er andere waarden op na. Wie ben jij om dat te veroordelen?
ook dat beweer ik nergens... je kunt evengoed lol hebben met dingen die heel 'fatsoenlijk' zijn... enkel, soms ook met dingen die jij kennelijk 'onfatsoenlijk' vind ... zoals bv het hebben van simpele neuksex als afleiding als je verder in een niet leuke persoonlijke situatie zit van een scheiding.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Denken dat lol is gereserveerd voor zaken die enkel als immoreel worden bestempeld. They are lucky to have ya.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wie zou ik veroordelen? ik gef enkel aan dat ik ook tot de mensen zou behoren die in bepaalde omstandigheden geen probleem zou hebben met gedrag dat die ander 'fatsoenloos' vinden ...
quote:jezus wat verschrikkelijk 'correct'
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
En vervolgens komt er een reactie die afkomstig had kunnen zijn van gemiddelde puistenkop op FOK!
Alleen ben jij een volwassen man met je een slag in de rondte "kapot" neucken. Beetje sad.
Ik vind het inderdaad immoreel om alweer met een ander in bed te duiken terwijl je volgens de status quo nog getrouwd bent, ik snap dat het een nare situatie is waar je je dan in bevindt, maar afleiding door een ander te ballen, die ook nog eens zelf blijkt bezet te zijn is in mijn ogen zeer not-done. Dus laten we mijn reacties aub niet vanaf een eigen invalshoek benaderen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ook dat beweer ik nergens... je kunt evengoed lol hebben met dingen die heel 'fatsoenlijk' zijn... enkel, soms ook met dingen die jij kennelijk 'onfatsoenlijk' vind ... zoals bv het hebben van simpele neuksex als afleiding als je verder in een niet leuke persoonlijke situatie zit van een scheiding.
En welke van die verwachtingen ben jij niet tegengekomen in de OP?quote:Ik vind dat nu eigenlijk wel normaal en gezond gedrag en dat hoeft niemand te schaden zolang je maar geen overdreven verwachtingen eraan gaat hechten, of dat je zelf er verder over zou gaan liegen.
Scheidingen kunnen lang duren... Als de relatie feitelijk al lang voorbij is, kan je best voor een leuke rebound gaan hoor wat mij betreft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad immoreel om alweer met een ander in bed te duiken terwijl je volgens de status quo nog getrouwd bent, ik snap dat het een nare situatie is waar je je dan in bevindt, maar afleiding door een ander te ballen, die ook nog eens zelf blijkt bezet te zijn is in mijn ogen zeer not-done. Dus laten we mijn reacties aub niet vanaf een eigen invalshoek benaderen.
Ik zou het dus echt absoluut niet willen, als mijn vriendin van mij zou willen scheiden en ligt alweer met een ander in bed terwijl we nog getrouwd zijn zou ik dat zwaar kut vinden. Na de scheiding doet ze maar wat ze wil.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Scheidingen kunnen lang duren... Als de relatie feitelijk al lang voorbij is, kan je best voor een leuke rebound gaan hoor wat mij betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |