Die andere mensen staan anders allemaal vooraan om de eerste steen naar TS te werpen. Wat zeg ik? Ze hebben de brandstapel al klaar en maken ruzie om wie hem aan mag steken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef Stali het volgende:
Ja jij ja. Maar niet iedereen is RM-rf.
Sommige mensen houden er andere waarden op na. Wie ben jij om dat te veroordelen?
Mijn god, ben je voor dit verhaal je bed uitgekomen vandaag ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:37 schreef mgerben het volgende:
Die andere mensen staan anders allemaal vooraan om de eerste steen naar TS te werpen. Wat zeg ik? Ze hebben de brandstapel al klaar en maken ruzie om wie hem aan mag steken.
TS wordt al 3/4 van het topic veroordeeld, en dat is gewoon huichelachtige bullcrap. De situatie is niet ideaal, haar actie was niet perfect, maar het is gebeurd voordat haar scheiding een feit was. Dit is het echte leven, met echte mensen, geen fantasie gebaseerd op puber- en hollywood-moraliteit. Welkom.
Seks maakt niks ingewikkeld. Bewust vreemdgaan wel. Slotje?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
Best wel kut, seks maakt altijd alles ingewikkeld.
... en naar de bibliotheek gefietst om te internetten. Een vriend had mij getipt over dit topic.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mijn god, ben je voor dit verhaal je bed uitgekomen vandaag ?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef mr_vavavoom het volgende:
Trouwens wel bijzonder mooi hoe heilig de meeste reageerders op deze manier overkomen.
We hebben toch allemaal wel eens sexuele escapades gehad? Ik heb in ieder geval niet altijd met de handen boven de dekens geslapen
Hmm, verveeld heb ik me zeker niet hoor, spannende seksmail is verre van vervelend!quote:Los van de vraag of dit nu vreemdgaan kan worden genoemd, ben ik echt verbijsterd dat iemand zich blijkbaar zo verveelt dat ze het nodig vindt om seksmails uit te wisselen met een zakenrelatie Wat dat betreft heb je je nickname goed gekozen, TS
Het had veel leuker geweest als de zakenrelatie een smoezelig ventje met een bochel was geweest. Dan had ik wel eens bij die ontmoeting willen zijn
Laffing out loutquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:17 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Hmm, verveeld heb ik me zeker niet hoor, spannende seksmail is verre van vervelend!
Als je nog nooit zoiets gedaan hebt weet je niet hoe leuk 't kan zijn!![]()
(ik wist hoe hij eruit zag hoor, lekker dus)
Ik houd er in ieder geval een erg fijne herinnering aan over.
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties!![]()
LOL
Ik voel je man.quote:Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik ga het toch nooit snappen
hoe kun je nou seks hebben op een eerste date..
als man zijnde kan ik dus geen seks hebben zonder égte gevoelens, ben ik nu raar ofwat :S
Doet me denken aan de kerk, juist de mensen die altijd netjes vooraan in de kerk zitten en op iedereen afgeven hebben zelf de donkerste geheimen. Ik dacht dat we na de Verlichting ook wel weer wat losser konden zijn over seks.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:34 schreef Muts100 het volgende:
Watjes.
Geilheid is trouwens ook een echt gevoel hoor.
hoho.. dat geil-zijn vond ik nu net het normaalste en begrijpbare aan je Openingspost...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:34 schreef Muts100 het volgende:
Watjes.
Geilheid is trouwens ook een echt gevoel hoor.
Seks maakt helemaal niets ingewikkeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
Best wel kut, seks maakt altijd alles ingewikkeld.
De enigen die dit zeggen zijn mannen die sowieso geen eerste date hebben.quote:Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik ga het toch nooit snappen
hoe kun je nou seks hebben op een eerste date..
als man zijnde kan ik dus geen seks hebben zonder égte gevoelens, ben ik nu raar ofwat :S
vreemdgaan kun je ook veel beter met een man doen..de belangrijkste reden dat ik nooit vreemdga is dat ik nogal fundamentalistisch hetero ben en je dan verdomd weinig keuze heb, tenzij je erg goed bent in het jezelf voorliegen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Seks maakt helemaal niets ingewikkeld.
Vrouwen
mijn spelling? er staat geen enkele fout in, behalve égte..quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De enigen die dit zeggen zijn mannen die sowieso geen eerste date hebben.
En doe eens wat aan je spelling joh
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Shit happens. Je had het niet moeten doen en hij ook niet, maar dat draai je niet terug. Als ik het goed begrijp heeft hij spijt en blijft ie gewoon lekker bij zijn vriendin. Dus hoezo wil je weten wat je er mee moet: gewoon laten rusten en verder met je leven, lijkt me. Verliefdheid gaat wel weer over.
Dit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef Triggershot het volgende:
Heb het fatsoen om af te wachten tot je scheiding rond is, betreffende genoeg te kennen wat zijn staat is voor je je door hem laat palen, of neem afstand van hem nadat je weet dat hij is vreemdgegaan. Onvermijdelijk? Hij struikelde over je heen en landde rechtstreeks in je garage?
Bereid je dan maar voor, want vrouwen liggen vaak diezelfde week nog met een andere kerel in bed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou het dus echt absoluut niet willen, als mijn vriendin van mij zou willen scheiden en ligt alweer met een ander in bed terwijl we nog getrouwd zijn zou ik dat zwaar kut vinden. Na de scheiding doet ze maar wat ze wil.
je bedoelt 'dat was het niet' of het was wel te vermijden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |