abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2009 @ 00:04:00 #102
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74684938
Los van de vraag of dit nu vreemdgaan kan worden genoemd, ben ik echt verbijsterd dat iemand zich blijkbaar zo verveelt dat ze het nodig vindt om seksmails uit te wisselen met een zakenrelatie Wat dat betreft heb je je nickname goed gekozen, TS
Het had veel leuker geweest als de zakenrelatie een smoezelig ventje met een bochel was geweest. Dan had ik wel eens bij die ontmoeting willen zijn
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_74689167
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef Stali het volgende:
Ja jij ja. Maar niet iedereen is RM-rf.
Sommige mensen houden er andere waarden op na. Wie ben jij om dat te veroordelen?
Die andere mensen staan anders allemaal vooraan om de eerste steen naar TS te werpen. Wat zeg ik? Ze hebben de brandstapel al klaar en maken ruzie om wie hem aan mag steken.
TS wordt al 3/4 van het topic veroordeeld, en dat is gewoon huichelachtige bullcrap. De situatie is niet ideaal, haar actie was niet perfect, maar het is gebeurd voordat haar scheiding een feit was. Dit is het echte leven, met echte mensen, geen fantasie gebaseerd op puber- en hollywood-moraliteit. Welkom.
pi_74692150
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:37 schreef mgerben het volgende:
Die andere mensen staan anders allemaal vooraan om de eerste steen naar TS te werpen. Wat zeg ik? Ze hebben de brandstapel al klaar en maken ruzie om wie hem aan mag steken.
TS wordt al 3/4 van het topic veroordeeld, en dat is gewoon huichelachtige bullcrap. De situatie is niet ideaal, haar actie was niet perfect, maar het is gebeurd voordat haar scheiding een feit was. Dit is het echte leven, met echte mensen, geen fantasie gebaseerd op puber- en hollywood-moraliteit. Welkom.
Mijn god, ben je voor dit verhaal je bed uitgekomen vandaag ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74696470
Goed verhaal. Of het nou wel of niet "slecht" is van de TS om dit te doen terwijl ze nog niet gescheiden is, het is en blijft wel een strakke actie. Zeker als je de komende tijd nog regelmatig met die bewuste klant in meetings komt te zitten. Dat levert leuke situaties op

Anyway, ik denk dat vooral de man in kwestie eens goed moet nadenken, hij zit nog in een relatie. De TS is zo goed als vrij.
pi_74697888
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
Best wel kut, seks maakt altijd alles ingewikkeld.
Seks maakt niks ingewikkeld. Bewust vreemdgaan wel. Slotje?
pi_74698368
Goeie tip! Heftige seksmails op het werk. Gaat hem wel worden, de trend van 2010. Heerlijk om "de crisis" even van je af te neuken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_74701117
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mijn god, ben je voor dit verhaal je bed uitgekomen vandaag ?
... en naar de bibliotheek gefietst om te internetten. Een vriend had mij getipt over dit topic.
En als de bieb dicht was geweest had ik een PC gekocht om te kunnen antwoorden.
Er is behoefte aan mijn bijdragen.
pi_74701632
Wat grappig zeg, naja TS heeft niks fout gedaan maar ik denk dar die zakenman bij zijn chick wil blijven
Lieve kusjes Ilse
  zondag 15 november 2009 @ 01:45:37 #110
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_74711974
In scheiding liggen betekend vaak dat de relatie al lang over is. Dat de exen niet meer onder het zelfde dak wonen en verder gaan met hun leven.
Het papierwerk kan dan nog wel een paar maanden op zich laten wachten.. Tuurlijk gaat TS door.
Alleen een beetje jammer dat het een leuke date was met iemand die nog een vriendin heeft.

Zou niet teveel verwachten van deze relatie tenzij hij van zijn vriendin af wil.
Leuk voor het moment. Jij hebt immers niks uit te leggen naar die vriendin dat is de taak van je seks date.
pi_74845598
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef mr_vavavoom het volgende:
Trouwens wel bijzonder mooi hoe heilig de meeste reageerders op deze manier overkomen.

We hebben toch allemaal wel eens sexuele escapades gehad? Ik heb in ieder geval niet altijd met de handen boven de dekens geslapen

En dat vind je blijkbaar erg stoer van jezelf?
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:17:17 #112
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_74898973
quote:
Los van de vraag of dit nu vreemdgaan kan worden genoemd, ben ik echt verbijsterd dat iemand zich blijkbaar zo verveelt dat ze het nodig vindt om seksmails uit te wisselen met een zakenrelatie Wat dat betreft heb je je nickname goed gekozen, TS
Het had veel leuker geweest als de zakenrelatie een smoezelig ventje met een bochel was geweest. Dan had ik wel eens bij die ontmoeting willen zijn
Hmm, verveeld heb ik me zeker niet hoor, spannende seksmail is verre van vervelend!
Als je nog nooit zoiets gedaan hebt weet je niet hoe leuk 't kan zijn!
(ik wist hoe hij eruit zag hoor, lekker dus)

Ik houd er in ieder geval een erg fijne herinnering aan over.
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties!
LOL
pi_74900455
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:17 schreef Muts100 het volgende:

[..]

Hmm, verveeld heb ik me zeker niet hoor, spannende seksmail is verre van vervelend!
Als je nog nooit zoiets gedaan hebt weet je niet hoe leuk 't kan zijn!
(ik wist hoe hij eruit zag hoor, lekker dus)

Ik houd er in ieder geval een erg fijne herinnering aan over.
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties!
LOL
Laffing out lout
  maandag 23 november 2009 @ 00:03:27 #114
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_74927898
ik ga het toch nooit snappen
hoe kun je nou seks hebben op een eerste date..
als man zijnde kan ik dus geen seks hebben zonder égte gevoelens, ben ik nu raar ofwat :S
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  maandag 23 november 2009 @ 19:53:41 #115
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_74946443
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef Chuck.Norris het volgende:
als man zijnde kan ik dus geen seks hebben zonder égte gevoelens, ben ik nu raar ofwat :S
Ik voel je man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:34:20 #116
279527 Muts100
pi_74964077
Watjes.

Geilheid is trouwens ook een echt gevoel hoor.
pi_74965043
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:34 schreef Muts100 het volgende:
Watjes.

Doet me denken aan de kerk, juist de mensen die altijd netjes vooraan in de kerk zitten en op iedereen afgeven hebben zelf de donkerste geheimen. Ik dacht dat we na de Verlichting ook wel weer wat losser konden zijn over seks.
Doe eens lief!
pi_74965474
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:34 schreef Muts100 het volgende:
Watjes.

hoho.. dat geil-zijn vond ik nu net het normaalste en begrijpbare aan je Openingspost...
wat mij eerder zorgen maakte was het sentimentele verzanden van je verder normale geiligheid in een meestal problemen opleverende: "Maar ja, nu voel ik wel dat ik verliefd op hem word. "

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:50:43 #119
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_74965854
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:

Best wel kut, seks maakt altijd alles ingewikkeld.
Seks maakt helemaal niets ingewikkeld.

Vrouwen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_74966209
Shit happens. Je had het niet moeten doen en hij ook niet, maar dat draai je niet terug. Als ik het goed begrijp heeft hij spijt en blijft ie gewoon lekker bij zijn vriendin. Dus hoezo wil je weten wat je er mee moet: gewoon laten rusten en verder met je leven, lijkt me. Verliefdheid gaat wel weer over.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:18:52 #121
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74966274
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef Chuck.Norris het volgende:
De enigen die dit zeggen zijn mannen die sowieso geen eerste date hebben.
En doe eens wat aan je spelling joh
zzz
pi_74966410
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Seks maakt helemaal niets ingewikkeld.

Vrouwen
vreemdgaan kun je ook veel beter met een man doen..de belangrijkste reden dat ik nooit vreemdga is dat ik nogal fundamentalistisch hetero ben en je dan verdomd weinig keuze heb, tenzij je erg goed bent in het jezelf voorliegen.

maar mn vrouw vertel ik altijd dat ik nooit vreemdga, omdat ik zoveel van der houd

als die eerlijk verteld dat je vooral niet vreemdgaat omdat je niet de overtuiging heb dat je probleemloos met een andere vrouw kunt neuken zonder dat die vrouw vroeger of later problemen gaat maken en alles verpest, gaat ze opeens 'vrouwenan sich' verdedigen en beweert ze 'dat ik dat fout zie'...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:57:05 #123
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_74968585
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:

[..]

De enigen die dit zeggen zijn mannen die sowieso geen eerste date hebben.
En doe eens wat aan je spelling joh
mijn spelling? er staat geen enkele fout in, behalve égte..
Ben wel belg, mss zorgt dat voor verwarring

geen eerste date.. heb al genoeg kansen gekregen om een chickie te batsen in het prille begin van een relatie.. dat doe ik gewoon niet
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:26:34 #124
279527 Muts100
pi_74972400
Ja en..? Wil je daar nu een prijs voor winnen ofzo?
Tjeezus, je kunt toch een hot/steamy ontmoeting met iemand hebben en dan seksen, niets mis mee lijkt me.

Ben trouwens atheist, voor diegene die plots begon over voorin in de kerk zitten......

Enfin, de man in kwestie heeft intussen de knoop doorgehakt en gaat weer gezellig verder met zijn relatie en wil ons contact afbouwen ivm het voorkomen van verdere verwarring. Jammer wat betreft de seksmail, dat zal nu ook wel voorbij zijn...
pi_74972585
ach, die kun je op eenzame momenten nog een paar keer doorlezen..
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:37:55 #126
279527 Muts100
pi_74972942
al mee bezig.....
pi_74975363
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Shit happens. Je had het niet moeten doen en hij ook niet, maar dat draai je niet terug. Als ik het goed begrijp heeft hij spijt en blijft ie gewoon lekker bij zijn vriendin. Dus hoezo wil je weten wat je er mee moet: gewoon laten rusten en verder met je leven, lijkt me. Verliefdheid gaat wel weer over.
Dat dus.
En een lekkere ervaring rijker. Dus in die zin was het geslaagd.
pi_74976004
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef Triggershot het volgende:
Heb het fatsoen om af te wachten tot je scheiding rond is, betreffende genoeg te kennen wat zijn staat is voor je je door hem laat palen, of neem afstand van hem nadat je weet dat hij is vreemdgegaan. Onvermijdelijk? Hij struikelde over je heen en landde rechtstreeks in je garage?
Dit.
pi_74982098
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zou het dus echt absoluut niet willen, als mijn vriendin van mij zou willen scheiden en ligt alweer met een ander in bed terwijl we nog getrouwd zijn zou ik dat zwaar kut vinden. Na de scheiding doet ze maar wat ze wil.
Bereid je dan maar voor, want vrouwen liggen vaak diezelfde week nog met een andere kerel in bed.
pi_74989629
Je usernaam zegt voldoende.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:41:39 #131
279527 Muts100
pi_75002355
hmmmm heerlijk al die zelfvoldane figuren die het allemaal zo goed weten, zelf noooooit iets buiten de van te voren vastgestelde lijntjes doen want ojeee wat zal de rest er wel niet van denken....

Voor wie zich aangesproken voelt zou ik zeggen, veel plezier in je leven zonder zelfspot en je zwart/wit mentaliteit.

Whoooeeehoeeee
  woensdag 25 november 2009 @ 21:43:57 #132
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75002461
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:23 schreef Re het volgende:

[..]

dat was het wel...
je bedoelt 'dat was het niet' of het was wel te vermijden.

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_75104080
Ik vraag me af hoeveel prive berichten jij inmiddels hebt gehad van mannetjes die met je willen sexmailen, ts?
  zondag 29 november 2009 @ 21:02:03 #134
279527 Muts100
pi_75122641
1

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')