quote:
Sh*t. Mag ik gelijk niet meer meedoen ... ben nog nooit braaf geweestquote:
Hmm, als de kat van huis is...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Game on, en braaf zijn terwijl ik weg ben!
Je hebt 0 notes, je bent een lieverdquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Sh*t. Mag ik gelijk niet meer meedoen ... ben nog nooit braaf geweest
Ik ook, ik ook !quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt 0 notes, je bent een lieverd
Waarom mag ik eigenlijk geen notes bij jou plaatsen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Bastard het volgende:
Nee we gebruiken het als boodschappen lijstje.
Wat zou je willen toevoegen dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom mag ik eigenlijk geen notes bij jou plaatsen ?
GVD, dat teddybeer zeggen ze wel vaak tegen mequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Is een grote teddybeer, heeft een engelengeduld en een 'creatieve' geest"
Go go Lavenderrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
GVD, dat teddybeer zeggen ze wel vaak tegen me
Gelukkig heb ik mn relklonen nog.
Ik zou verkleed komen als Summersquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die meet de 27ste he? Laat je vis maar thuis, is veiliger voor hem
Leuk apart blousjequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zou verkleed komen als Summers
[ afbeelding ]
Check! Note staatquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Is een grote teddybeer, heeft een engelengeduld en een 'creatieve' geest"
Amateurquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef Bastard het volgende:
Ja
Dat zijn al 2 notes deze week.. moet gaan uitkijken
Ik heb er ook 2 .quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef Bastard het volgende:
Ja
Dat zijn al 2 notes deze week.. moet gaan uitkijken
wtf heb jij het over man? het gaat toch goed zeiklap!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:33 schreef R0N1N het volgende:
tis zeker vrijdag ...![]()
Wie kan er het verste pissen ? Hebben we dat ook vast gehad. Past wel bij het huidige niveau.
[ afbeelding ]
... kunnen jullie er niet gewoon weer een rel topic van maken ?
Probeer b.v. "even" _Led_ z'n Notes te evenaren of zo ... wordt het nog interressant, de komende 100 OH topics
Dat gaat me niet lukken, het richten geeft problemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:33 schreef R0N1N het volgende:
tis zeker vrijdag ...![]()
Wie kan er het verste pissen ? Hebben we dat ook vast gehad. Past wel bij het huidige niveau.
[ afbeelding ]
... kunnen jullie er niet gewoon weer een rel topic van maken ?
Probeer b.v. "even" _Led_ z'n Notes te evenaren of zo ... wordt het nog interressant, de komende 100 OH topics
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
wtf heb jij het over man? het gaat toch goed zeiklap!![]()
(is dit een 11de waard?)
Ah, dus toch een man !quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken, het richten geeft problemen
Dat was in het kader van: als de kat van huis is........quote:
Najaaa zegquote:Op maandag 16 november 2009 10:12 schreef _Led_ het volgende:
NASA lanceert een pagina om de mythe van het einde van de wereld in 2012 te ontkrachten
http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html
quote:Q: How do NASA scientists feel about claims of pending doomsday?
A: For any claims of disaster or dramatic changes in 2012, where is the science? Where is the evidence? There is none, and for all the fictional assertions, whether they are made in books, movies, documentaries or over the Internet, we cannot change that simple fact. There is no credible evidence for any of the assertions made in support of unusual events taking place in December 2012.
Ik vind het al dwaas dat NASA zich geroepen voelt om er een website aan te wijden!quote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Flammie het volgende:
Is dat in ieder geval ook weer uit de wereldZo blijft er alleen niet heel veel over
[..]
Nou ja, er zijn nog genoeg mensen die denken dat er een kern van waarheid in zit, en onderwijzen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het al dwaas dat NASA zich geroepen voelt om er een website aan te wijden!
Idem.quote:Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het al dwaas dat NASA zich geroepen voelt om er een website aan te wijden!
<snip>
Dat ook ja.. niemand wil verantwoording hebben over iets te roepen wat mogelijk kan spelen.quote:Op maandag 16 november 2009 12:27 schreef R0N1N het volgende:
... Maar er is niets om ongerust om te zijn, slaapt u fijn verder...
Hebberd!quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Mag ik daaruit opmaken dat jij wel gelooft in de 2012-doomsday-theorie ?
Dan heb je er vast geen probleem mee een contract te tekenen dat ik in 2013 al jouw eigendommen krijg, toch ?
Dat begrijp ik dus ook niet. En dat, terwijl je zo'n mooie daad kan stellen door nu alvast je eigendommen te verdelen, het moet toch een fijn gevoel zijn te weten dat er iemand is die zich over jouw aardse goederen ontfermtquote:Op maandag 16 november 2009 12:39 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind het zo mooi, van die lui de mensen die zeggen dat er in 2012 geen fuck gebeurt uitmaken voor "makke schapen"enzo - maar als puntje bij paaltje komt weigeren zo'n simpel contract aan te gaan
Andere mensen uitschelden terwijl je zelf twijfelt
Nope.quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Nee hoor. Geen idee wat je met zoveel schuld bekentenissen wil doen, maar be my guestquote:Dan heb je er vast geen probleem mee een contract te tekenen dat ik in 2013 al jouw eigendommen krijg, toch ?
Dan snap ik niet waarom je zegt "slaap rustig verder" eerlijk gezegd.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zegt "slaap rustig verder" eerlijk gezegd.
Je doet alsof ze de boel besodemieteren maar ondertussen vind je wel dat wat ze zeggen klopt ?
Deze zie ik nu pasquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Dan heb je er vast geen probleem mee een contract te tekenen dat ik in 2013 al jouw eigendommen krijg, toch ?
In de middeleeuwen dachten ze ook dat de eindtijd dichtbij was. Dat is ook van alle tijden.quote:Op maandag 16 november 2009 10:57 schreef Bastard het volgende:
We zouden eigenlijk eens moeten kijken waarom dat ieder geloof of stroming een bepaald eindetijd hanteert die vermoedelijk dichtbij is nu. (Even de mayaprofetie niet meegerekend)
Nee, men spreekt elkaar tegen en buitelt over elkaar heen om info te geven waarvan ze zelf niet met zekerheid kunnen zeggen of die info wel klopt. Dus... ergens klopt er iets niet, want dan zou men unaniem zijn. Zo stom kan zelfs jij niet zijn om dat te misinterpreteren of om te draaien. Je HOEFT niet "tegen" te zijn hoorquote:Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zegt "slaap rustig verder" eerlijk gezegd.
Je doet alsof ze de boel besodemieteren maar ondertussen vind je wel dat wat ze zeggen klopt ?
Wat klopt er dan niet aan de info die de NASA geeft ?quote:Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, men spreekt elkaar tegen en buitelt over elkaar heen om info te geven waarvan ze zelf niet met zekerheid kunnen zeggen of die info wel klopt. Dus... ergens klopt er iets niet, want dan zou men unaniem zijn. Zo stom kan zelfs jij niet zijn om dat te misinterpreteren of om te draaien. Je HOEFT niet "tegen" te zijn hoor
Ook jij mag best kritisch zijn naar wat er bij je ingegoten wordt.
Jij denkt dat NASA die pagina maakt om mensen 'hun eigen waarheid op te dringen' ?quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Bastard het volgende:
Wat ontzettend nobel toch van mensen die hun eigen waarheid willen opdringen mensen wat willen leren
Niemand kan ooit 100% zeker zijn over wat dan ook, als je zo wilt beginnen.quote:
Nou, dat is toch het enige waar we ons op kunnen baseren?quote:en de profetieen of baseren ze zich op resultaten uit het verleden?
Blijkbaar geen reden tot enorme paniek, staat er toch ?quote:En hoe zit het met hun eigen 2012 zonnepiek eigenlijk?
Yup, de een echter met wat meer feiten en argumenten om zijn mening te staven dan de ander.quote:Op maandag 16 november 2009 15:55 schreef Bastard het volgende:
Het zal me trouwens aan me reet roesten ook wat ze zeggen... iedereen zegt zoveel.
Geef maar toe dat je gewoon een goed excuus ziet om niet te gaan werken, slacker !quote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
Nou ik neem 21 december 2012 voor de zekerheid lekker vrij om met mn gezin te zijn.
Lekker lang weekend.
Ja misschienquote:Op maandag 16 november 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je gewoon een goed excuus ziet om niet te gaan werken, slacker !
Die schijn wekken ze nu wel.quote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat NASA die pagina maakt om mensen 'hun eigen waarheid op te dringen' ?
Of is dit ook weer zo'n bizarre uitspraak in de trant van "Ik doe gewoon voortdurend alsof de NASA liegt en boosaardig is, maar als je me vraagt of ik denk dat ze het bij het verkeerde eind hebben zeg ik 'nee, ze hebben wel gelijk' ?" ?
Ja ik blijf hem herhalen net als dat jij nu met jouw standaard reply komt toch?quote:Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef _Led_ het volgende:
Aaaaaaargh nee, Brutus Bastard, ook gij ????
Ook gij die stomme uitspraak "denk je dat we alles al weten ?" ?
Ik ga m'n antwoorden indexeren denk ik, dan kan ik gewoon replyen met "#141".quote:Op maandag 16 november 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik blijf hem herhalen net als dat jij nu met jouw standaard reply komt toch?
We zitten te lang op TRU he
Ben onlangs begonnen met The Sopranos. Ook vetjes!quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Bastard het volgende:
1 van de beste films ooit.. maar mn beste film is toch serieus The godfather.. de aankleding, de sfeer, acteurs.. helemaal verliefd op
Nah jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:47 schreef Bastard het volgende:
Ik zou beginnen met nieuws, achtergrond van land (kaartje), geschiedenis, cijfers over bevolking, criminaliteit, anekdotes, wat houdt de Thai bezig.
Je begint gewoon ergens en dan breidt het vanzelf uit.. denk ik?
Heb er een paar in mijn msn. Ze praten vooral veelquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan niet van die omgebouwde want die zijn evil!
Niet stoppen met wat? Praten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Heb er een paar in mijn msn. Ze praten vooral veel
en kunnen nooooit stoppen
Wat heb je meer nodig dan ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:58 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij ken ik Thailand alleen van de mooie vrouwen, Ghoa trance partys en de sexindustrie.
Ze kunnen niet stoppen met praten.. ze zijn heel sociaal..quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet stoppen met wat? Praten?
Maar serieus.. niet van echt te onderscheiden
Er zijn meen ik verkiezingen voor hequote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ze kunnen niet stoppen met praten.. ze zijn heel sociaal..
Je kunt ze heel goed van echt onderscheiden overigens.. of ja die wat ik gezien heb waren echt appeltje eitje.. nu zullen er ook wel een paar tussen zitten met wel heel superieure operaties![]()
Meestal :
- Toch een mannenhoofd
- Adamsappel
- manier van lopen
- Stem
- Gedrag
En ze laten soms overdreven veel lijf zien, wat een vrouw niet zo snel zal doen
Ik zal dan een oude Quest moeten opgravenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:25 schreef Bastard het volgende:
Nooit op gelet het verschil tussen elleboog man of vrouw
Als je een man en een vrouw naast elkaar zet is het voor de man onmogelijk om zijn elleboog te likken,quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:25 schreef Bastard het volgende:
Nooit op gelet het verschil tussen elleboog man of vrouw
Dus eigenlijk zeg je dat je daar het verschil aan ziet, maar je zou niet weten wat het verschil dan zou zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zal dan een oude Quest moeten opgravenHad alleen dat onthouden.
En dan likt die man weer.. oh nee dit is TRUquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je een man en een vrouw naast elkaar zet is het voor de man onmogelijk om zijn elleboog te likken,
terwijl de vrouw wel zijn elleboog kan likken !
Ik zeg niet dat ik daar het verschil in zie, maar spreek in zijn algemeenheid. Je zou daar het verschil aan kunnen zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je daar het verschil aan ziet, maar je zou niet weten wat het verschil dan zou zijn.
Pseudo menskenner
Nou, tegenwoordig weet je het af en toe ook echt even niet meer hoor!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:
bwahahaha michielos ziet geen verschil tussen mannen en vrouwen
Hier in Schiedam zit een relatief nieuw Thais restaurant met leuke mensen. Maar de Blue Mekong in Rotterdam is pas echt ubertof. Het ziet er niet uit, maar het eten is geweldig en niet aangepast aan de europese smaak.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nah ja![]()
Ik krijg nog van 50 mensen ofzo hun introductie en moet er nog 25+ vertalen naar het Nederlands... wat een karwei![]()
Verder is het de bedoeling om bij community interviews te houden met thaise mensen in Nederland of mensen die een eigen thais restaurant of whatever hebben om zodoende deze plaatsen in de spotlight te zetten. Verder zijn we bezig met een programma te coden dat je kan downloaden voor oefeningen
Ik ga eerst ff wat die introducties vertalen en shit maar idd nieuws en achtergrond enzo is makkelijk geschrevenEn kun je ook bijhouden dus is een goed idee
Daar ga ik zeker wat mee doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier in Schiedam zit een relatief nieuw Thais restaurant met leuke mensen. Maar de Blue Mekong in Rotterdam is pas echt ubertof. Het ziet er niet uit, maar het eten is geweldig en niet aangepast aan de europese smaak.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:59 schreef Bastard het volgende:
Maar serieus.. niet van echt te onderscheiden
Nee, ik ben Indisch-Chinees-Nederlandsquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef Flammie het volgende:
Je bent niet toevallig half thais ofzo he? En je spreekt niet toevallig Thais?
Anders had ik je voor de video gevraagd >BDquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ik ben Indisch-Chinees-Nederlands.
NEE!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kom jij uit Friesland, Bastard?
Vooral op deze duidelijke foto zie je het zo, vind ik. Gewoon aan die gezichten. Ze hebben over het algemeen zo'n gemene uitstraling in vergelijking tot echte Thaise vrouwen. Ik vind dit dus echt een stel lelijke rotkoppen op die fotoquote:
ye deze zijn way below my standard. disgusting!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vooral op deze duidelijke foto zie je het zo, vind ik. Gewoon aan die gezichten. Ze hebben over het algemeen zo'n gemene uitstraling in vergelijking tot echte Thaise vrouwen. Ik vind dit dus echt een stel lelijke rotkoppen op die foto.
Wat hadden we nou gezegd over dronken posten ?quote:Op woensdag 18 november 2009 01:26 schreef Spellmeista het volgende:
goedenacht
er was eens op tv een man ik geloof bij de stoel en die ont lede alle woorden
Een beetje zoals facial computer animation dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef Flammie het volgende:
Zijn goede operaties maar als er beweging in zit en jij er recht tegenover staat is het al heeeel wat eenvoudiger
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 18 november 2009 10:34 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig kom ik niet zo vaak in Thailands
Nou die kleine dingen tikken wel aan zoals hotel en eten enzulks maar zal de reis het duurste zjn.quote:
Staat nu in mijn "to do.txt"quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
Flammie heb je ook een soort van blog ofzo? Met foto's en ervaringen van wat je zoal meemaakt in Thailand?
Zijn introducties. Ik krijg die via mail en dan vertaal ik ze meteen en zet ze op de site. Ik denk dat als mensen dit 50x lezen dat ze geen problemen hebben om zichzelf voor te stellen in t Thais.. vandaarquote:Op donderdag 19 november 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
เกือบลืม
En OMG wat een hoop woorden voor "wie ben ik"
Hoe vreemd dat ook moge zijn, maar ik zie alleen tekens staan die voor mijn part van een ufo afkomen, totaal onleesbaar. Misschien eens vaker de uitspraak er bij zetten?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zijn introducties. Ik krijg die via mail en dan vertaal ik ze meteen en zet ze op de site. Ik denk dat als mensen dit 50x lezen dat ze geen problemen hebben om zichzelf voor te stellen in t Thais.. vandaar
Nee tis goed zo.. lekker rustig, overzichtelijk, respectvol, yinyangquote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef _Led_ het volgende:
pffffffffff, wat wordt het tam hier de laatste tijd!
Flammie, kan jij niet weer eens in ALL-CAPS ergens tekeer gaan ofzo ?
Dat klopt inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe vreemd dat ook moge zijn, maar ik zie alleen tekens staan die voor mijn part van een ufo afkomen, totaal onleesbaar. Misschien eens vaker de uitspraak er bij zetten?
Teveel Yin, te weinig Yang !quote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee tis goed zo.. lekker rustig, overzichtelijk, respectvol, yinyang
Ik had vroeger een Yin teveel maar dat is rechtgezet door een zekere meneer Wong.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Yin teveel maar dat is rechtgezet door een zekere meneer Wong.
("If need more Yang you come to the Wong place !")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Laat dat maar aan mij overquote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Bastard het volgende:
Nou ik ga zo naar huis, toeval wil dat mn oudste ook vandaag jarig is, Led hou je de boel even in de gaten voor me?
Gefeliciteerd met de bloemige damequote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Bastard het volgende:
Nou ik ga zo naar huis, toeval wil dat mn oudste ook vandaag jarig is, Led hou je de boel even in de gaten voor me?
Thanksquote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de bloemige dame
Jongensquote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef nokwanda het volgende:
het is echt een jongetjestopic geworden.
Zal eens tijd worden he?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Haaa, daar komen de meisjes.
Michielos... gefeliciteerd met je verhaardag
Oeh, hebben we die weerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef mediaconsument het volgende:
Die post van jou komt overigens over alsof je het niet meer aankunt, en dat je dus maar andere middelen moet gebruiken om je doel te bereiken. Wat is je doel eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oeh, hebben we die weer
Dat heeft je psych ooit tegen jou gezegd he ? Dat is waarom je 'm telkens probeert te gebruiken als je het onderspit delft in een discussie
o dear, even een klein commentaartje... ikkeek net in je fobo om te zien of er stond hoe oud je werd. Dat staat er niet (dus... hoe oud wordt je nou vandaag? )quote:Op donderdag 19 november 2009 14:34 schreef Michielos het volgende:
Bedankt voor de felicitaties dames en heren
Ik waardeer dit heel erg
Oh, is hij zo oud geworden?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Michielos... gefeliciteerd met je verhaardag
Ik ga het meteen veranderenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o dear, even een klein commentaartje... ikkeek net in je fobo om te zien of er stond hoe oud je werd. Dat staat er niet (dus... hoe oud wordt je nou vandaag? )
Maar euh... het woord "censuur" is dus met een S en niet met een c.
De enige die die spelfout consequent mag maken is Oversight
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, is hij zo oud geworden?
Ik neem aan dat je dit al opgelost hebt? Ik heb het in meerdere browsers bekeken en ik zie daar niks raars.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Flammie het volgende:
Missie 1 op het moment is ff mijn kolommen goed krijgen (check maar bij taal>tekst>lyrics!!! )
Ja is opgelost.. mooie URLS kan maar is nog in productie.. Verder niks tegen joomla.. in 2 dagen heb je een super toffe site... het draait enkel om content >BDquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit al opgelost hebt? Ik heb het in meerdere browsers bekeken en ik zie daar niks raars.
Bestaat er trouwens niet een plug-in voor Joomla om mooie urls te krijgen? (Ik ben sowieso geen Joomla-fan trouwens.)
Ik heb groningen op visite dit weekendquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Vrijdag!
En dit weekend eindelijk weer eens naar Groningen. Even lekker eruit!
* Darkwolf KNMI checkt...
Nou, ik ben benieuwd hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:51 schreef Flammie het volgende:
Ja is opgelost.. mooie URLS kan maar is nog in productie.. Verder niks tegen joomla.. in 2 dagen heb je een super toffe site... het draait enkel om content >BD
Maar dat komt helemaal goed
>BD = een emoticonquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd hoor.
Ik ben op dit moment in mijn vrije tijd ook met een heel leuk eigen project bezig, al zeg ik het zelf
.
Wat bedoel je met BD?
ja 5 of 6 bruggen ingestort , nu moeten ze eerst alle bruggen nakijken . iedereen geevacueerd .quote:
Jawel.. James Belushiquote:Op maandag 23 november 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Bastard, wie moet jou spelen in Fok!, the movie. ?
Ik zat te denken aan http://www.buddytv.com/ar(...)age/brad-garrett.jpg
Betere suggesties ?
Goeie !!!quote:Op maandag 23 november 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel.. James Belushi
We moeten vaak hard lachen om die serie "according to Jim" omdat ik veel op hem lijk qua dingen die er in gebeuren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Goeie !!!
Ja, dat krijg ik thuis ook altijd te horen
Nee, eigenlijk niet. Eigenlijk is dat juist de slimste uit de serie. Hij praat alleen wat langzaam.quote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Neem jij die ben ik die lange uit die andere serieDie is alleen wel wat dom!
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 23 november 2009 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Eigenlijk is dat juist de slimste uit de serie. Hij praat alleen wat langzaam.
In your head.quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef nokwanda het volgende:
Qua uiterlijk nog het meest de zangeres van de Cranberries. Qua karakter Morticia Adams
Toen mijn haar nog rood was werd me dat weleens verteld. Ik kende haar niet eens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In your head.![]()
Kon 't niet laten even te 'checken' ... maar das wel op héle grote afstand hoor
ja ik heb het vlgs mij toen ook eens gezegd tegen jequote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen mijn haar nog rood was werd me dat weleens verteld. Ik kende haar niet eens.
Of bedoelde je Morticia?
Wut?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Ik had nooit van de Cranberries gehoord.
Dat nummer kende ik wel, maar wist niet wie het speelde.quote:
Neee ok.. maar ik zag jou foto van je optreden en moest aan deze clip denken eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat nummer kende ik wel, maar wist niet wie het speelde.
Had wel een keer een foto opgezocht omdat jij ook niet de enige was die dat zei.
Op een foto vond ik het wel meevallen, maar nu ik zo naar dit filmpje kijk klopt het toch wel. Ik denk dat ik iets ouder ben, maar qua figuur en zo op het eerste gezicht klopt het wel redelijk. Gedetailleerd naar mijn hoofd kijkend zeg ik ook: nee, niet echt.
Je kan nu wachten totdat iemand de volgende stelling gaat roepen:quote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2131277/de-zon-dood.html
We gaan nu ineens allemaal dood van de kou
De ene wetenschapper zegt "Wallah dat is de opwarming van de aarde"
En de andere zegt "We krijgen het steeds kouder"
Wetenschappers zijn overgewaardeerd!
Dat zat ik ook te denken, eerst worden we helemaal gek gemaakt met de zogenaamde opwarming van de aarde, en nu is de zon weer dood en wordt de aarde weer snel kouder.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:11 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2131277/de-zon-dood.html
We gaan nu ineens allemaal dood van de kou
De ene wetenschapper zegt "Wallah dat is de opwarming van de aarde"
En de andere zegt "We krijgen het steeds kouder"
Wetenschappers zijn overgewaardeerd!
Heerlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, eerst worden we helemaal gek gemaakt met de zogenaamde opwarming van de aarde, en nu is de zon weer dood en wordt de aarde weer snel kouder.
Het zal allemaal wel, soms denk ik weleens, vroeger hadden mensen het makkelijker, toen wisten ze die dingen allemaal niet en leefde men gewoon naar de seizoenen.
Je had dus pas in 2075 geboren willen worden ?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik zei het gisteren al.. ik ben 100 jaar te vroeg geboren.
Te laat dus jaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je had dus pas in 2075 geboren willen worden ?
En dan schrikken van iedere nieuwe boom die je tegenkomt zekerquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef nokwanda het volgende:
of juist nadat het hele gekut over is en alles misschien wel weer terug bij af is. Of dat je dan de eerste nieuwe mens op aarde bent of zo
Nee niet Morticiaquote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef nokwanda het volgende:
Toen mijn haar nog rood was werd me dat weleens verteld. Ik kende haar niet eens.
Of bedoelde je Morticia?
Hoezo (toch) ???quote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan nu wachten totdat iemand de volgende stelling gaat roepen:
De zon is zich aan het opmaken voor (toch) 2012, nu weinig activiteit, en dan op de bewuste
datum gaan we er allemaal aan dankzij een mega zonne uitbarsting
Bastard refereeerde aan deze foto van precies een jaar geleden:quote:Op donderdag 26 november 2009 19:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee niet Morticia![]()
Daar lijk je al helemaal niet op, wat uiterlijk betreft.
Over je karakter kan ik weinig uitspraken doen, aangezien ik je verder niet persoonlijk ken.
(Ok, voor sommigen is dat op een forum geen belemmering, maar voor mij wel)
Vandaar ook mijn openingszin ... refererend aan 'Zombie' (Steen goed nummer btw).
Dat lijkt er zo al een stuk meer op jaquote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Bastard refereeerde aan deze foto van precies een jaar geleden:
[ afbeelding ]
Prachtige foto btw!!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bastard refereeerde aan deze foto van precies een jaar geleden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prachtige foto btw!!
En @R0n1n, ik heb ook niemand van TRU persoonlijk ontmoet nog hoor... nou ja jaar of 5 geleden een keer een paar maar wie dat waren?
Aah, zie je, daar ga je al ... je begint met "veel" en eindigt met "sommigen" ...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb al best veel mensen van Fok! ontmoet. Met sommigen is er ook vriendschap ontstaan buiten fok.
Nee. Nog helemaal niemand, maar nogmaals: daar zou ik liever wat individueeler publiek van willen ontmoeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:27 schreef Bastard het volgende:
Ja maar van TRU.. mensen daar van ontmoet?
quote:
Wie zegt dat? Dat ben ik ook sowieso niet hoor! Zeker omdat ik aardig wat ervaring heb met mensen of hele groepen in een keer ontmoeten van het internet!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
Tja het scheelt, ik ben van niemand bang
Maar wat is het danquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dat ben ik ook sowieso niet hoor! Zeker omdat ik aardig wat ervaring heb met mensen of hele groepen in een keer ontmoeten van het internet!
Gaaf he ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik kan niet meer tegen het woord gave.
gave
Geen idee. Misschien ben ik er gewoon een beetje klaar mee en heb er sowieso de laatste tijd even geen zin in. Dat meeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:45 schreef Bastard het volgende:
Maar wat is het dan
Kijk hier praten we over TRU gerelateerde onderwerpen, daar kun je met sommige mensen op die onderwerpen het niet eens zijn. Maar dan blijft er nog een zee van onderwerpen over die misschien wel klikken.
Dat klopt. Je krijgt een heel nieuw beeld en zelfs nieuwe vormen van interactie als je elkander in het echt gezien hebt en weer digitaal verder gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:10 schreef Bastard het volgende:
Tis ook niet dat het mijn leven zou verrijken hoor, dat denk ik niet althans. Maar wel eens leuk om de gezichten te zien en de mensen gewoon aan te voelen IRL, dat lijkt me leuk. Dit is en blijft toch erg statisch.
Ik vind Thailand bv ook tof maar je bent een paardekop op het forumquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:18 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat ik met iedereen hier wel vriendjes zou kunnen worden, zelfs al hebben we grootste ruzie op de boards. zodra je iemand in persoon ontmoet is dat al heel anders imo.. Het is zoals bastard al zegt, 1 onderwerp op de 10000000 ontelbare onderwerpen die je zou kunnen aanhalen. .
Nou, er zijn een paar figuren waarmee ik dat denk ik niet zou kunnen, simpelweg omdat volgens mij onze belevingswerelden te ver uit elkaar staan. Maar die zijn op 1 hand te tellenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:18 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat ik met iedereen hier wel vriendjes zou kunnen worden, zelfs al hebben we grootste ruzie op de boards. zodra je iemand in persoon ontmoet is dat al heel anders imo.. Het is zoals bastard al zegt, 1 onderwerp op de 10000000 ontelbare onderwerpen die je zou kunnen aanhalen. .
Maakt niet uit, toch vind ik je liefquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, er zijn een paar figuren waarmee ik dat denk ik niet zou kunnen, simpelweg omdat volgens mij onze belevingswerelden te ver uit elkaar staan. Maar die zijn op 1 hand te tellen
Neuh, jou zou ik bespringen zodra ik je zagquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toch vind ik je lief
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Neuh, jou zou ik bespringen zodra ik je zag
Dat is darkwolf alquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind Thailand bv ook tof maar je bent een paardekop op het forum
En toch zou een TRU meet NIET compleet zijn zonder deze personen IMO. :dquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, er zijn een paar figuren waarmee ik dat denk ik niet zou kunnen, simpelweg omdat volgens mij onze belevingswerelden te ver uit elkaar staan. Maar die zijn op 1 hand te tellen
Ik ben alleen zo bang dat ik aan het eind van de avond met een bezopen glimlach op een barkruk zit terwijl een van hun rokend en met rooie kop tegen gehouden moet worden om me aan te vliegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
En toch zou een TRU meet NIET compleet zijn zonder deze personen IMO. :d
Wat is dat toch met die Darkwolf en paarden... Daar heb ik ook al meerdere dingen over gelezenquote:
Nou, ehhh, hoe zullen we het verwoorden.... Oh, ik weet het al : NEE.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Darkwolf en paarden... Daar heb ik ook al meerdere dingen over gelezen. En toen ben ik een beetje gaan zoeken en dat wat ik erover vond, is een grapje toch?
Zodra ik binnenkom valt dat blauwe kleurtje wel af, dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo bang dat ik aan het eind van de avond met een bezopen glimlach op een barkruk zit terwijl een van hun rokend en met rooie kop tegen gehouden moet worden om me aan te vliegen
Of dat Bastard me in de hoek zet met een ban van een uur ofzo![]()
Ik ben altijd in de buurt van Amsterdamquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:52 schreef Flammie het volgende:
Ik ben rond december 2x in Amsterdam met vriendin die 3 december in Duitsland arrived.. als iemand in de buurt is, laat maar weten
dan is dat toch geregeldquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de buurt van Amsterdam [ afbeelding ]
Laat maar weten wanneer je in de buurt bent !
Ben altijd in de buurt van Amsterdam.. maar er ligt een drempel op een grote stad voor mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:52 schreef Flammie het volgende:
Ik ben rond december 2x in Amsterdam met vriendin die 3 december in Duitsland arrived.. als iemand in de buurt is, laat maar weten
Ik til je wel over de drempel hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben altijd in de buurt van Amsterdam.. maar er ligt een drempel op een grote stad voor mij
Wat, dan pak je m'n paspoort af en geef je me een zetje de grens over ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:01 schreef Bastard het volgende:
Maar als jullie in de buurt van Alphen zijn
euh tsjaquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:04 schreef Flammie het volgende:
Wat is er in Alphen te doenAmsterdam is echt zo een stad die je gezien moet hebben in je leven maar Alphen?
Vertel eens wat over Alphen
Soms staat het stoplicht op rood, soms staat het stoplicht op groen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:04 schreef Flammie het volgende:
Wat is er in Alphen te doenAmsterdam is echt zo een stad die je gezien moet hebben in je leven maar Alphen?
Vertel eens wat over Alphen
Ja zoiets.. vorige week met een maat van me, wilde om 12:00 uur een biertje pakken.. dicht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Soms staat het stoplicht op rood, soms staat het stoplicht op groen.
Ja, in Alphen is altijd wat te doen.
Posters van z'n eigen kop naar Mediaconsument sturen per snail-mail is sowieso veel leukerquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef Bastard het volgende:
Dus geen boze mails meer van mods voor je vandaag
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:33 schreef _Led_ het volgende:
DW zou zelfs ook nog wel een biertje bakje studentenhaver van me krijgen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Posters van z'n eigen kop naar Mediaconsument sturen per snail-mail is sowieso veel leuker
Yep!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef _Led_ het volgende:
Kijk diep in jezelf, en doe waarvan je weet dat het juist is
Je weet dat het het juiste is om te doen !
Ja tuurlijk welquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef erodome het volgende:
Tja, als het niet in december is zou ik misschien ook wel willen komen, dan kom ik in mijn heksen-outfit(ok ok, die heb ik niet eens, maar ik verzin wel wat hekserigs), maar ik been gee echte die-hard tru-er, dus ik weet niet of het ok is.
Het zou natuurlijk flauw zijn om een opmerking te maken over remote-viewing om er toch bij te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk welDoe je gewoon alsof.
Wel des TRU'squote:Op vrijdag 27 november 2009 11:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk flauw zijn om een opmerking te maken over remote-viewing om er toch bij te zijn
Ben bang dat je dan toch een pc neer moet zetten en ik mijn wederhelft dan heel lief aan moet kijken, die manier werkt namelijk welquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk flauw zijn om een opmerking te maken over remote-viewing om er toch bij te zijn
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef erodome het volgende:
Tja, als het niet in december is zou ik misschien ook wel willen komen, dan kom ik in mijn heksen-outfit(ok ok, die heb ik niet eens, maar ik verzin wel wat hekserigs), maar ik been gee echte die-hard tru-er, dus ik weet niet of het ok is.
Yep.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:50 schreef Bastard het volgende:
Toch jammer dat vaak als puntje bij paaltje komt zo'n meet niet doorgaat.. is zo vaak
Yep, van seksualiteit en van F&F...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Bastard het volgende:
Is ero ook niet nog een tijdje mod geweest hier eigenlijk, of ben ik in de war
Ok, ik dacht ook even TRU.. van seks wist ik het zeker inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Yep, van seksualiteit en van F&F...
Oh ik heb ook zeker mn portie wel gehad met het ontmoeten van internetliefdes bijvoorbeeld, zou Oprah nog een show mee kunnen vullen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:45 schreef R0N1N het volgende:
Omgekeerd kan uiteraard ook. zoals ik al aangaf. Iemand waarmee je het prima kan vinden op een forum kon wel eens je grootste vijand zijn in RL. (a la "You've got mail" b.v.)
Ik dacht dat we afgesproken hadden het er nooit meer over te hebben!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik heb ook zeker mn portie wel gehad met het ontmoeten van internetliefdes bijvoorbeeld, zou Oprah nog een show mee kunnen vullen.
Jij zat zwaar te lurken daar.. net als Michielos.. ik wist hetquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef _Led_ het volgende:
Zo, het is weer vrijdagmiddag, ik heb er zin an !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |