Nee hoor, gewoon KN-KR-OP.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat nou? PVV wel, NSB niet? Dat is discriminerend tegenover mensen die sympathie voelen voor de NSB.
Zie je wel, het is een rechtse organisatie die RDWquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef Ringo het volgende:
VVD, vuile huichelaars, beetje onder het afkortingenverbod proberen uit te kruipen en daar nog in slagen ook.Ik weet wel waar mijn stem niet naartoe gaat.
Geef nou eens aan waar, uit de bestaande partijen, de moslimhater het beste terecht kan. Dat is simpelweg de PVV.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n partij bestaat er naar mijn weten helemaal niet.
Waar kan de moslim het beste terecht dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geef nou eens aan waar, uit de bestaande partijen, de moslimhater het beste terecht kan. Dat is simpelweg de PVV.
Jij vindt "NSB NSB HITLER HITLER RACISME MOSLIM!!!!" wel een valide argument?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je geen argumenten hebt, kan je ervoor kiezen om niet te reageren.
Je bent er dus mee eens dat de moslimhater zich het meest thuis voelt bij de PVV? De rest van de gevestigde partijen vallen allemaal af namelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waar kan de moslim het beste terecht dan?
NSB = jodenhaatquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jij vindt "NSB NSB HITLER HITLER RACISME MOSLIM!!!!" wel een valide argument?
Ja natuurlijk, maar dat was m'n vraag niet, waar gaan alle moslims heen dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je bent er dus mee eens dat de moslimhater zich het meest thuis voelt bij de PVV? De rest van de gevestigde partijen vallen allemaal af namelijk.
Ik denk de PvdAquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waar kan de moslim het beste terecht dan?
Waarom meteen hater? Wat extreem.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is geen onzin. Wanneer een moslimhater een partij moet kiezen zal zijn voorkeur in de eerste plaats toch uitgaan naar de PVV. Die komt immers het dichtst in de buurt bij zijn standpunt.
Ga je gang, het lijkt me nogal logisch dat haters meteen naar de PVV gaan, maar alle tomaten zijn rood, is alles wat rood is dan ook een tomaat?quote:
Google my friend, is my servant.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
lol, hoe kom je daar nou weer zo snel aan?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom meteen hater? Wat extreem.
Naar aanleiding van dit topic, SGP'er heeft geen pijn bij zien van brandende moskee sluitquote:
Laten we bij deze dan de PvdA ook maar verklaren tot een NSB partij omdat ze ons land verkopen aan de vijand, hehe alle PvdA'ers zijn NSB'ers en houden van moslims, alle moslims zijn NSB'ers.quote:
Ik heb die formulering niet gebruikt. Ik heb gesteld dat moslimhaters het beste bij de PVV terecht kunnen, dat wil uiteraard niet zeggen dat alle PVV'ers stuk voor stuk moslimhaters zullen zijn. Er zullen vast wel PVV'ers zijn die moslims niet echt helemaal haten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ga je gang, het lijkt me nogal logisch dat haters meteen naar de PVV gaan, maar alle tomaten zijn rood, is alles wat rood is dan ook een tomaat?
We zeggen ook niet dat alle PVVers haters zijn, maar wel dat alle haters pvver zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ga je gang, het lijkt me nogal logisch dat haters meteen naar de PVV gaan, maar alle tomaten zijn rood, is alles wat rood is dan ook een tomaat?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel PVV'ers zijn die moslims niet echt helemaal haten.
Waarom zijn moslims de vijand?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Laten we bij deze dan de PvdA ook maar verklaren tot een NSB partij omdat ze ons land verkopen aan de vijand, hehe alle PvdA'ers zijn NSB'ers en houden van moslims, alle moslims zijn NSB'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |