ohhh die heb ik ook allemaal ontmoet! backstage, en bart had zijn broek losquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken geen BN-ers, maa rik heb wel een sexy boxershortje met handtekening van de zanger van Racoon.
En ik zat vorige jaar zomer op een terrasje met Sylvia Kristel. En toen er iemand langs kwam en "he Sylvia" zei, vroeg ik me eerst nog af wat die vreemde vrouw van mij moest
Dat klinkt best lekker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ook lekker: kipfilets met camambert en bruine suikeruit de oven
Ha, ik wist wel dat we een connectie hadden ergensquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef Lishe het volgende:
Miss, dan hebben we een link! Want ja, ik ken haar naturlijk heel goed, dat snap je.
ik doe er nog stukjes kipfilet doorheen. Geeft jet net wat extra smaak. Kipfiletje in hele kleine stukjes snijden,quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk die bekende nederlanders, heb er zelf zoveel gezien en gesproken op de jaarfeestjes van Free Record Shop
De leukste was toch wel Frans Bauer, hoewel ik zijn muziek niet geweldig vind is hij echt zo'n supertoffe peer
DIe pastasalade ziet er jummie uit
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doe er nog stukjes kipfilet doorheen. Geeft jet net wat extra smaak. Kipfiletje in hele kleine stukjes snijden,
olijfolie heet laten worden, wat korreltjrs grof zeezout in de pan en dan de kip bakken.
Oehh KD, klinkr ook goed. Kipfilet met boursin en verse groente uit de oven is ook jummm
whehquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:46 schreef Lishe het volgende:
Niks blijft mij bespaard/t. Kut-vrijdag-de-13e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |