Nog veel erger, waarom laten ze voor die idiote reclames een acteur een Brabants accent nadoenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:42 schreef k_man het volgende:
Over Brabants gesproken, waarom moeten tegenwoordig zo ongeveer alle reclames in een Brabants dialect worden ingesproken?
Dat is dan de maas over komen waaien, het is Brabantsquote:
Ziek inderdaad. Dat er ook echt mensen bestaan die zo zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef ShadyLane het volgende:
Hier denken ze ook dat het raak is en leven mee, zij het in een ietwat andere stijl.
We leven in een nare wereld, mensen. Een nare, nare wereld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef huuphuup het volgende:
bohoooooo geen nieuws of meld nog van Claudia![]()
spannend!!![]()
![]()
![]()
![]()
zet hem op meid! Of misschien heb je je menneke al wel vast
"Een vers beebje."quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef Lienekien het volgende:
'Je menneke.'
Nounou, dat 'ik ben een intellectueel maar ik vind dat gewone mensen er ook mogen zijn' hebben we ook al weer gehad, dat was heel erg Zij Gelooft In Mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Frollo het volgende:
OMG, mensen die vriendelijk tegen elkaar zijn! Waar is hun zelfrespect! Begrijpen ze dan niet dat een cynische 'don't fuck with me'-mentaliteit veel intelligenter staat?
Denk je dat ik in de toekomst wel zo'n ding voor m'n kids moet kopen Frollo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef Frollo het volgende:
Oh, gelukkig niet op zo'n rare console dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |