abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74688606

Jeugdfotootje..en ze kunnen best wat foto's uit 1996 weer plaatsen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_74688744
Ze is mooi genoeg.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_74688756
Moeder en kloon:

Kloon wel in de Playboy dan?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_74688795
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:04 schreef MissMSX het volgende:
Moeder en kloon:

[ afbeelding ]

Ik zie liever Patricia zelf in de playboy dan die akelige dochter van haar.
All good things are wild and free.
pi_74688817
wees gerust korting met je 65+ kaart
  Moderator zaterdag 14 november 2009 @ 10:45:38 #86
18653 crew  D.
pi_74689308
Ik kan me nog wel herinneren dat er in 1984(?) een bijna levensgrote poster bijzat.
pi_74689410
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:45 schreef D. het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat er in 1984(?) een bijna levensgrote poster bijzat.
Klopt, mijn broertje heeft die in z'n kamer hangen.
pi_74689414
lama
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 november 2009 @ 10:55:20 #89
163650 Greys
pi_74689486
Ze ziet er nog geweldig uit voor haar leeftijd (en van Connie is het gewoon de kift, omdat Ptwish zich wel binnen de grenzen heeft laten straktrekken en Connie doorgeschoten is...) maar ik snap van dat Playboygebeuren echt niets. Nog geen paar weken geleden zei ze nog dat ze zich nooit in een kort rokje zou laten fotograferen omdat je je als vrouw naar je leeftijd dient te gedragen en kleden, omdat dat meer stijlvol is.

Beetje jammer, dit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74689487
Zullen wel veel photoshop nodig hebben om van dat lijf iets te maken.
(Un)masking for the greater good.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 november 2009 @ 10:56:39 #91
22592 crew  Ole
pi_74689506
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:55 schreef Natalie het volgende:
Zullen wel veel photoshop nodig hebben om van dat lijf iets te maken.
Zou het?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_74689622
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er nog geweldig uit voor haar leeftijd (en van Connie is het gewoon de kift, omdat Ptwish zich wel binnen de grenzen heeft laten straktrekken en Connie doorgeschoten is...) maar ik snap van dat Playboygebeuren echt niets. Nog geen paar weken geleden zei ze nog dat ze zich nooit in een kort rokje zou laten fotograferen omdat je je als vrouw naar je leeftijd dient te gedragen en kleden, omdat dat meer stijlvol is.

Beetje jammer, dit
Misschien word het wel een hele stijlvolle foto shoot naar haar leeftijd.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 november 2009 @ 11:05:14 #93
163650 Greys
pi_74689663
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:03 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Misschien word het wel een hele stijlvolle foto shoot naar haar leeftijd.
Dat hoop ik echt
Want op zich vind ik het nog steeds wel een tof wijf.
Had veel bewondering voor haar hoe ze in den beginne na die naaistreek van haar hubbie met alles omging. Maar het lijkt alsof ze nu in twee weken alle sleaze en dirt en moddergooierij aan het inhalen is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74689694
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 @ 10:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Zou het?
Gezien haar leeftijd: ja.
Of ze heeft zelf als de boel strak laten trekken in een privékliniek. Wat me ook niets zou verbazen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 november 2009 @ 11:13:22 #95
22592 crew  Ole
pi_74689816
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:06 schreef Natalie het volgende:

[..]

Of ze heeft zelf als de boel strak laten trekken in een privékliniek. Wat me ook niets zou verbazen.
Ze heeft trouwens wel goede genen wat haar huid betreft. Haar moeder van in de 80 ziet er nog heel goed uit.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 november 2009 @ 11:13:51 #96
163650 Greys
pi_74689828
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:06 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nou je kunt zeggen wat je wilt, voor haar leeftijd ziet ze er gewoon echt uitstekend uit. Ik teken er voor!
En niet alleen op foto's, ook in de bewegende versie op tv.
Dus zelfs als ze zich strak heeft laten trekken, dan is ze daarin niet doorgeslagen zoals menigeen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 november 2009 @ 11:22:29 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_74689968
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou je kunt zeggen wat je wilt, voor haar leeftijd ziet ze er gewoon echt uitstekend uit. Ik teken er voor!
En niet alleen op foto's, ook in de bewegende versie op tv.
Dus zelfs als ze zich strak heeft laten trekken, dan is ze daarin niet doorgeslagen zoals menigeen.
Er is niks meer authentiek aan haar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74689977
Ze ziet er ook niet slecht uit, hoor, maar vind haar persoonlijk nogal nep. Zowel qua hoe ze overkomt als hoe ze zich wéér eens aan de felrode lippenstift waagt. Je kunt ook een rijpere vrouw met een mooie huid zijn, zonder dat je je gedraagt alsof je nog steeds 30 bent. Voor de vorm ook nog even een jonge vriend erbij. Gaat me iets teveel richting het Madonna-syndroom.

Ben het wel eens met Greys dat áls ze zich heeft laten straktrekken (maak ik op aan haar wenkbrauwen en stand van haar ogen) dan is ze iig niet doorgeslagen. Dus dat heeft ze goed gedaan.

Maar met die leeftijd nog in de playboy? Ik vind 't niet horen. Maar goed, ze hadden onlangs toch ook Marge Simpson?
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:27:29 #99
3185 Adelante
To let it go now
pi_74690053

Die was 75 ofzo toen ze voor Pirelli ging, ook niets mis mee
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 november 2009 @ 11:32:12 #100
22592 crew  Ole
pi_74690138
Ja maar dat is toch niet naakt!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 november 2009 @ 11:39:04 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_74690246
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:32 schreef Ole het volgende:
Ja maar dat is toch niet naakt!
We zulen in de Playboy ook geen schaamhaar zien hoor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 november 2009 @ 11:45:23 #102
163650 Greys
pi_74690396
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Die was 75 ofzo toen ze voor Pirelli ging, ook niets mis mee
Als ze het zo zou doen dan zou dat wel eens heel mooi kunnen worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:36:11 #103
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_74691754
Opvallend dat veel vrouwen hier vinden dat je met 60 jaar een seksloos wezen bent dat alleen nog maar breitips in de libelle mag geven, en er van overtuigd zijn dat iedere man liever een 20 jarige ziet. Eén dame hier werd er zelfs onpasselijk van
Terwijl de mannen daarop dan zeggen dat Paay wel uniek is en dat ze het leuk vinden.

Stelletje zure wijven
pi_74692728
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:36 schreef Vandaag... het volgende:
Opvallend dat veel vrouwen hier vinden dat je met 60 jaar een seksloos wezen bent dat alleen nog maar breitips in de libelle mag geven, en er van overtuigd zijn dat iedere man liever een 20 jarige ziet. Eén dame hier werd er zelfs onpasselijk van
Terwijl de mannen daarop dan zeggen dat Paay wel uniek is en dat ze het leuk vinden.

Stelletje zure wijven
Tja, het is natuurlijk ook confronterend om te beseffen dat je er als twintiger een stuk minder uitziet dan een vrouw van 60 .
pi_74693292
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:06 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Tja, het is natuurlijk ook confronterend om te beseffen dat je er als twintiger een stuk minder uitziet dan een vrouw van 60 .

Truth hurts
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:16:05 #106
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_74695905
Hoor de oma-geilerds!
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:29:51 #107
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74696203
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:07 schreef childintime het volgende:
Sorry, ik vind het zogal ranzig als een vrouw van die leeftijd nog zo nodig naakt moet in een blad. De gemiddelde lezer van dat blad is tussen de 25/45, van sommigen zou zij de oma kunnen zijn. Oke, aan de buitenkant is heel wat opgerekt, zodat het het er netjes uitziet (na shoppen) echter zou je als man van 25/45 een erotische relatie met zo iemand willen hebben? Van het idee alleen al word ik lichtelijk onpasselijk.......Je gaat toch ook niet met je oma liggen krikken (die er na al dat gerek en geshop ook zo zou uitzien)? En het doel van dit soort fotografie is toch lust opwekken. Stel je toch eens voor dat La Paay, totaal naakt rennend over een wit zandstrand naast een meisje van 20/25 loopt....... Ik denk dat de keus van heeeeeeeeel wat heren dan snel gemaakt is

Nee, mijns inziens kan ze beter aan een Dove reclame mee doen. Een vrouw na de overgang is misschien heel erg aardig, maar sexueel aantrekkelijk.....??
Heb je de polls hierboven gezien?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_74696216
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:16 schreef Natalie het volgende:
Hoor de oma-geilerds!
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:06 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_74696377
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:32 schreef Catch22- het volgende:
leuk en wel, maar voor mij gaat de 'je mocht wensen dat je vrouw zo mooi is op die leeftijd'-vlieger niet op als er zoveel aan verbouwd is.

Natuurlijk is het geen lelijke vrouw, maar dat is bij de gratie van plastische chirurgie. Dan kan je iedereen mooi maken.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Elegantie, een mooie huid, een mooi slank lijfje met de rondingen op de juiste plaats en vooral een mooie 'bone structure' kun je niet kopen

Patricia is een natuurlijke schoonheid en ze zal heus wel e.e.a. hebben laten doen maar als de basis niet heel goed is, dan zie je er na plastische chirurgie echt niet opeens geweldig uit, hoor.
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:43:55 #110
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_74696549
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 @ 15:30 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

[..]

Grin, alsof ik me aangesproken voelde
pi_74696666
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:43 schreef Natalie het volgende:

[..]

Grin, alsof ik me aangesproken voelde
Vast niet
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:49:33 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74696694
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ben ik het absoluut niet mee eens. Elegantie, een mooie huid, een mooi slank lijfje met de rondingen op de juiste plaats en vooral een mooie 'bone structure' kun je niet kopen

Patricia is een natuurlijke schoonheid en ze zal heus wel e.e.a. hebben laten doen maar als de basis niet heel goed is, dan zie je er na plastische chirurgie echt niet opeens geweldig uit, hoor.

Dat dus.. net als die andere vrouw die ik wel eens in SHO heb gezien. Ook oud, maar wel een lichaam waar je u tegen zegt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 14 november 2009 @ 16:17:04 #113
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74697322
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:04 schreef MissMSX het volgende:
Moeder en kloon:

[ afbeelding ]

die dochter is wel yummy ja..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 15 november 2009 @ 08:29:44 #114
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_74713198
quote:
'Patricia Paay verdient weinig aan Playboy-shoot'.

Ondanks dat Patricia Paay na haar breuk met Adam Curry 'hard moet werken voor haar geld', onthult Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk dat de diva niet veel betaald heeft gekregen om uit de kleren te gaan.

Jan vertelt aan TMF dat de fotoreportage een initiatief van de blonde diva zelf was en dat geld geen rol speelde. "Ze zei: Jan ik heb geen geld nodig. Maar ik stond er op dat ze geld van me kreeg", vertelt hij, meldt Novum.

"Het gaat lang niet altijd om geld hoor. Vrouwen gaan echt niet in hun blote kont staan als ze zelf denken dat ze er niet uit zien."

Patricia zal in het decembernummer van de Playboy te zien zijn. Het wordt de derde keer dat ze voor het blad uit de kleren gaat, eerder was ze al in 1984 en in 1996 te bewonderen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 november 2009 @ 08:36:25 #115
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_74713222
Ik krijg hem in ieder geval alweer voor kerst van mijn broer.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_74713239
quote:
Divaoorlog om Patricia Paay

AMSTERDAM - Er is een heuse divaoorlog aan de gang over de vraag of Patricia Paay er goed aan doet op haar zestigste in het kerstnummer van Playboy te gaan staan. Een weg terug is er niet; de foto’s zijn vrijdag genomen. Maar nadat Connie Breukhoven (58) de knuppel in het hoenderhok gooide, is de openbare discussie wel geopend…

Connie steekt haar kritiek niet onder stoelen of banken. Volgens haar is Patricia de weg kwijt, nadat ze in mei verlaten werd door haar man Adam Curry. De zelf ook net gescheiden diva vindt de stap van Patricia dom. „Als je niet financieel kunt shoppen, kun je altijd nog fotoshoppen”, merkt ze op. „Patricia grapt zelf dat er steunkousen voor de lens moeten. Nou, doe het dan niet! Ze is echt over de datum heen…”

„Maar even alle gekheid op een stokje en zonder plat te willen zijn, ik zeg dat het bedenkelijk is dat ze zich zo op de voorgrond dringt. En alle vuile was buiten hangt, en zichzelf erbij. Dat doe je toch alleen al niet uit respect voor je dochter! Wat ze allemaal over Adam heeft geroepen, zoals dat hij een keer een travestiet wilde versieren, en dat hij veel geld heeft verloren. Wat mij betreft zijn we getuige van de naakte waarheid van Patricia Paay. Ze is definitief diva af.”

Connie krijgt bijval van Patricia’s SBS-collega Patty Brard (54). „Ik had nooit ’ja’ gezegd tegen Playboy. Sommige dingen doe je niet meer na je 50e, en dit is er één van. Hoe goed je er ook nog uitziet. Ik vind het een niet erg elegante kortetermijnactie. Ook de platvloerse zaken die ze over Adam roept. Dit kan niet, zeker niet als je bij de grootste familiezender werkt. Verbazingwekkend dat er niemand aan de handrem trekt!”

Judith Osborn ziet het, wat het naakt poseren betreft, anders: „Waarom niet? Ik had misschien ook wel ’ja’ gezegd! We worden er alleen maar mooier op nu we ouder worden. Het gaat ook om uitstraling. Daarbij, eerst zien, en dan een mening. Met mijn 42 jaar ben ik trouwens nog wel te jong voor Playboy; ik moet nog wat rijpen om lekkerder te worden. Hihi.”

Lingeriekeizerin Marlies Dekkers (43) schaart zich eveneens achter Patricia. „Al vind ik Playboy een achterhaald fenomeen. Zeker voor de vrouw die zich heeft ontplooid. Maar goed, prima dus.”

De 63-jarige Catherine Keyl beaamt: „Waarom zouden alleen jonge meisjes mooi zijn? Ze fotograferen echt heel goed bij Playboy, hoor!” Willeke Alberti is het daarmee eens, maar zou het zelf nooit doen. „Ik ben 65 jaar en realist. Als ik voor de spiegel sta, zie ik dat het er nog goed uitziet. Maar zoiets past niet bij mij. Ik vind het wel geweldig dat Patricia het durft. Want wat zegt leeftijd nou? Je bent zo oud als je je voelt.”

Musicalster Marjolijn Touw (47) vraagt zich af voor wie Patricia uit de kleren gaat: „Het is in mijn ogen nogal een egogedoe. Wat moet ze bewijzen? Dat ze er nog mag zijn? Voor wie? De buurman? Ik houd het liever wat spannender; er moet iets te raden overblijven. En een lichaam heeft een houdbaarheidsdatum. Ouder worden maakt puur en mooi, maar iedereen moet voor zichzelf bepalen wanneer het bloot zijn niet meer prikkelend is.”

Rachel Hazes (39) snapt dat Patricia zich gestreeld voelde toen ze werd gevraagd door Playboy. „Ik zou zoiets altijd met mijn kinderen overleggen. Soms ben je een fase in je leven voorbij dat je dit zou moeten willen.”

De 45-jarige Mariska Hulscher: „Waarom houden mensen zich bezig met de vraag of dit kan? Het gebeurt, dus einde discussie. Exhibitionisme is een vorm van aandacht vragen. Ik denk dat je je op je zestigste veel meer bewust bent van waarom je iets wilt. Misschien dat Patricia aan vrouwen wil meegeven dat je op elke leeftijd sexy kunt zijn? Niks mis mee!”

Coco de Meyere en Pamela Teves stemmen daarmee in. De 60-jarige Pamela: „En als je in Playboy staat, word je ervoor betaald. In bladen als FHM staan mijn jonge soapcollega’s gewoon gratis. Dat vind ík dan weer niet handig…”

Illusionist Sittah (39): „Je moet je wel heel zeker voelen om in Playboy te gaan staan. Hoe extravert een artiest ook is, dit zijn wel heel intieme delen om vast te laten leggen. Patricia zal uiteindelijk trots zijn, ze is zo mooi. En de leeftijdsgrens van vrouwen is veranderd; de veertigers van nu zijn de dertigers van vroeger. Patricia ziet eruit als een goede veertiger. Wauw, ik hoop dat ik zo ouder mag worden!”

De zelf ook nog altijd prachtige actrice-regisseuse Monique van de Ven (57): „Ik zeg al 35 jaar ’nee’ tegen een blootreportage, maar iedereen moet het zelf weten. Het gaat volgens mij om aandacht en geld.”

Lucille Werner, Marga Bult, Chazia Mourali, Mylène de la Haye en Marijke Helwegen zouden ook ’nee’ zeggen, of hebben al ’nee’ gezegd. Heleen van Royen en Froukje de Both gaven zich wel al een keer bloot. De 37-jarige Froukje: „Patricia is prachtig, daar heeft haar leeftijd niks mee te maken.”

Het slotwoord is voor Connie: „Volgens mij interesseert deze reportage alleen vrouwen. Een man die hiernaar wil kijken, moet met zijn plasje naar de dokter.”
bron
  zondag 15 november 2009 @ 08:51:04 #117
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_74713273
quote:
Op zondag 15 november 2009 08:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Connie voelt zich gepasseerd en begrijpt dat de volgende kans om in de kerstspecial te komen pas over een jaar is.
Dat gaat haar een vermogen aan botox kosten, en of ze haar dan zullen vragen is nog maar de vraag...
pi_74713809
Conny is stikjaloers

en is Judith Osborn pas 42
pi_74713975
quote:
Op zondag 15 november 2009 08:51 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Connie voelt zich gepasseerd en begrijpt dat de volgende kans om in de kerstspecial te komen pas over een jaar is.
Dat gaat haar een vermogen aan botox kosten, en of ze haar dan zullen vragen is nog maar de vraag...

Ze laat zich in ieder geval erg gemeen uit.
pi_74713992
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef lily het volgende:
Conny is stikjaloers

en is Judith Osborn pas 42
Ik zou haar eerder 60 schatten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')