Kut voor je.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
me opa is overleden op vrijdag de 13. Dus ga niet zo grappig doen
Nog méér waargebeurde verhalen in ONZ!quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
me opa is overleden op vrijdag de 13. Dus ga niet zo grappig doen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef Stali het volgende:
Ik ben geboren op vrijdag de dertiende en dat is meteen jullie pechverhaal.
Pechvogel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef Stali het volgende:
staliquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef Stali het volgende:
Jep nogal offtopic, maar een meid die ik ken gaf een tijdje geleden aan dat ze het heel erg jammer vond dat haar pony jaren geleden verkocht is en dat ze niet meer weet waar hij nu staat en dat ze er alles voor over zou hebben om hem nog een keer te zien.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef Stali het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep nogal offtopic, maar een meid die ik ken gaf een tijdje geleden aan dat ze het heel erg jammer vond dat haar pony jaren geleden verkocht is en dat ze niet meer weet waar hij nu staat en dat ze er alles voor over zou hebben om hem nog een keer te zien.
Ja dat moet je nodig tegen mij zeggen![]()
Dus ik heb dat beestje na lang zoeken en veel bloed zweet en tranen weten te vinden, voor haar verjaardag als cadeau zegmaar en vanavond gaan we kijken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep nogal offtopic, maar een meid die ik ken gaf een tijdje geleden aan dat ze het heel erg jammer vond dat haar pony jaren geleden verkocht is en dat ze niet meer weet waar hij nu staat en dat ze er alles voor over zou hebben om hem nog een keer te zien.
Ja dat moet je nodig tegen mij zeggen![]()
Dus ik heb dat beestje na lang zoeken en veel bloed zweet en tranen weten te vinden, voor haar verjaardag als cadeau zegmaar en vanavond gaan we kijken
Jup, maar dat weet ze nog niet. Ze mag er op rijden en hem zo vaak als ze wil opzoekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:39 schreef Seven. het volgende:
Mag ze er ook op rijden dan?
Damn, ik ben helemaal onder de indruk!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:39 schreef vosss het volgende:
Als ik van te voren geweten had hoeveel werk het was, dan had ik het ook gewoon gedaan
Denk dat er al met al een uurtje of 60 zeker wel inzitten in die zoektocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |