Kut voor je.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
me opa is overleden op vrijdag de 13. Dus ga niet zo grappig doen
Nog méér waargebeurde verhalen in ONZ!quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
me opa is overleden op vrijdag de 13. Dus ga niet zo grappig doen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef Stali het volgende:
Ik ben geboren op vrijdag de dertiende en dat is meteen jullie pechverhaal.
Pechvogel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef Stali het volgende:
staliquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef Stali het volgende:
Jep nogal offtopic, maar een meid die ik ken gaf een tijdje geleden aan dat ze het heel erg jammer vond dat haar pony jaren geleden verkocht is en dat ze niet meer weet waar hij nu staat en dat ze er alles voor over zou hebben om hem nog een keer te zien.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef Stali het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep nogal offtopic, maar een meid die ik ken gaf een tijdje geleden aan dat ze het heel erg jammer vond dat haar pony jaren geleden verkocht is en dat ze niet meer weet waar hij nu staat en dat ze er alles voor over zou hebben om hem nog een keer te zien.
Ja dat moet je nodig tegen mij zeggen![]()
Dus ik heb dat beestje na lang zoeken en veel bloed zweet en tranen weten te vinden, voor haar verjaardag als cadeau zegmaar en vanavond gaan we kijken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep nogal offtopic, maar een meid die ik ken gaf een tijdje geleden aan dat ze het heel erg jammer vond dat haar pony jaren geleden verkocht is en dat ze niet meer weet waar hij nu staat en dat ze er alles voor over zou hebben om hem nog een keer te zien.
Ja dat moet je nodig tegen mij zeggen![]()
Dus ik heb dat beestje na lang zoeken en veel bloed zweet en tranen weten te vinden, voor haar verjaardag als cadeau zegmaar en vanavond gaan we kijken
Jup, maar dat weet ze nog niet. Ze mag er op rijden en hem zo vaak als ze wil opzoekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:39 schreef Seven. het volgende:
Mag ze er ook op rijden dan?
Damn, ik ben helemaal onder de indruk!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:39 schreef vosss het volgende:
Als ik van te voren geweten had hoeveel werk het was, dan had ik het ook gewoon gedaan
Denk dat er al met al een uurtje of 60 zeker wel inzitten in die zoektocht
Kijk anders eens in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Stiekem post vosss dit gewoon om Seven te imponeren en is het allemaal met voorbedachte rade.
Whehehe, kerel zal net uitschieten met zijn boor of zo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:42 schreef rietjeszuiger het volgende:
ik moet om 8:15 bij de tandarts zijn!![]()
Ik weet wie je bent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kijk anders eens in mijn fotoboek..
Dat gaat denk ik morgen wordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Douche ze, werk ze en keep us posted.
Oh ja. Ik vergeet wel eens dat ONZ nu ook in MyAT verschijnt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent.. Het was dan ook een niet serieus te nemen post. In ONZ. echt waar
Ze heeft een relatie atmquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:45 schreef Seven. het volgende:
Oh hee vosss.... Heb je haar al gegeven of moet dat na het paardje rijden gaan gebeuren?
Dat valt toch onder "voel je niks van"quote:
Altijd handig om iets achter de hand te hebben wat je de schuld ken geven.quote:
straks heeft ie en zijn hele huis opgeruimd en schoongemmakt en 50 uur gezocht naar een pony en haalt het niks uitquote:
Mooie avartar!quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Stiekem post vosss dit gewoon om Seven te imponeren en is het allemaal met voorbedachte rade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |