SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je bent veel ouder en dit is dus een onzintopic. Daar schrijf je veel te goed voor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:04 schreef Hallucination. het volgende:
Nee, we zijn geen 14. We zijn 17 en 18 jaar oud.
Valt reuze mee, hoewel ik halverwege zo ongeveer in slaap viel omdat het zo oninteressant is. Als je weer eens met iets komt, verzin dan wat leukers.quote:En ja, dit verhaal is lang.
Lol, whut? Niet iedereen typt als een mongool. Waarom zou ik dit verhaal verzinnen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, je bent veel ouder en dit is dus een onzintopic. Daar schrijf je veel te goed voor.
Ja en dat is al heel oud.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:35 schreef Hallucination. het volgende:
[..]
Lol, whut? Niet iedereen typt als een mongool. Waarom zou ik dit verhaal verzinnen?
't Is echt, hoor. En ik ben ook echt 17.
Ik word gewoon helemaal gek als hij naast me zit, naar me kijkt, maar niet tegen me praat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef ova het volgende:
[..]
Ja en dat is al heel oud.
Maar ik zie het probleem niet.
Jij gaat door met je leven. Hij niet.
Dus zeg gewoon dat ie moet optyfen ofzo.
"Je gaat toch niks beginnen met hem?" "Nou, hopelijk krijg jij hem wel op het juiste pad." etc.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:43 schreef trancethrust het volgende:
"Zelfs van leraren"? Zo van; 'wat moet je in vredesnaam met die kneus', of hoe moet ik me dat voorstellen/?
Hmm..quote:Op vrijdag 13 november 2009 05:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Hij kickt er op om mensen ( in dit geval jij) geestelijk te manipuleren omdat hij een narcistische griezel is die er stiekem op kickt op jou te kwetsen.
Waarschijnlijk zelf een slechte jeugd gehad/gepest/geslagen en nu een BPS ontwikkeld . Afstand houden TS , deze jongen is niet goed voor jou !
B. liegt niet tegen me.. en A. zou het tegen zijn beste vriend hebben gezegd, die weer goede vrienden is met B. Dusja...quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:37 schreef Seven. het volgende:
Hmm indeed!
Ik zou ten eerste B. niet direct geloven. Ik zou ten tweede tegen A. zeggen dat je geen zin hebt om zo raar behandeld te worden. Maar OK, dat zou ik doen. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk.
Dit alles als je geen relkloon bent, natuurlijk.
Niks sad aan, dat is gewoon dom van jouquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:04 schreef Hallucination. het volgende:
Nou, na wat praten kwam het weer goed. Tot zijn jaloezie op ging spelen. Hij werd jaloers omdat ik "Ik hou van je!" naar een andere jongen krabbelde.Sad, but true.
Nee, dat deed ik niet. Donderdag kwam B., en mijn ex en ik hebben al een tijdje ruzie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:16 schreef koekjestrommel het volgende:
Ten tweede vind ik het ook nogal vreemd dat je emt B. hand in hand naar school loopt terwijl je, volgens mij, nog steeds met je ex had toch? Kan het hem niet kwalijk nemen dan dat hij boos is. Niet zo slim allemaal
Als ik zeg dat er geen andere gevoelens achter zitten, en als hij ziet dat ik het niet alleen bij hem doe, dan moet hij me gewoon vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:46 schreef Maanvis het volgende:
Je schrijft ik hou van je bij een andere jongen op z'n hyves en vindt het dan gek dat ie jaloers wordt?
Tja..Eigen schuld dat het nu uit is en wie op de blaren moet zitten heeft zijn billen gebrand.
Maargoed, het was toch een loser.
Ik hoef maar met m'n vingers te knippen, en dan staan er een paar mensen voor A. om hem kapot te slaan.quote:Iig kun je het beste wat proberen te regelen met wat vrienden van je, dat die hem een keer flink in elkaar slaan ofzo. Dat lost het wel op.
Het feit dat je het in je macht hebt, zegt al genoeg hoe je bent he en met wat voor mensen je omgaatquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Hallucination. het volgende:
Ik hoef maar met m'n vingers te knippen, en dan staan er een paar mensen voor A. om hem kapot te slaan.Maar zo ben ik niet.
Ik heb vrienden die vinden dat mensen mij geen pijn mogen doen, dus ja.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het feit dat je het in je macht hebt, zegt al genoeg hoe je bent he en met wat voor mensen je omgaat
Ik zeg niet dat je zo bent, dat je deze mensen daadwerkelijk hem paar petsen laat geven, maar dat je toch een pauper bent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:38 schreef Hallucination. het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die vinden dat mensen mij geen pijn mogen doen, dus ja.En als ik zo was, zoals jij het zegt, had ik het toch allang gedaan?
Alles behalve.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je zo bent, dat je deze mensen daadwerkelijk hem paar petsen laat geven, maar dat je toch een pauper bent.
@ Du-Tank: WTF is dat nou voor antwoord, neem een hoer ofzo, bel een sekslijn. Fuck off, loser.. Ga postzegels sparen en fuck off met je rare advies dat je geeft omdat je een slechte jeugd heb gehad en je vrouw nu met je broer in bed kriktquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:55 schreef DuTank het volgende:
Preutse teef. Had je maar gewoon seks met hem moeten hebben, was er niks aan de hand.
quote:Op zondag 15 november 2009 00:37 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
@ Du-Tank: WTF is dat nou voor antwoord, neem een hoer ofzo, bel een sekslijn. Fuck off, loser.. Ga postzegels sparen en fuck off met je rare advies dat je geeft omdat je een slechte jeugd heb gehad en je vrouw nu met je broer in bed krikt
@ TS
Laat hem maar klappen krijgen, als hij je voor de sex wou liever nu dan morgen. Zoweizo who cares, hij is kut
WHY MUST YOU POLLUTE ME WITH YOUR LIES!!!!!?!?!quote:Op zondag 15 november 2009 00:37 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
@ Du-Tank: WTF is dat nou voor antwoord, neem een hoer ofzo, bel een sekslijn. Fuck off, loser.. Ga postzegels sparen en fuck off met je rare advies dat je geeft omdat je een slechte jeugd heb gehad en je vrouw nu met je broer in bed krikt
@ TS
Laat hem maar klappen krijgen, als hij je voor de sex wou liever nu dan morgen. Zoweizo who cares, hij is kut
TRAILERTRASH ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:38 schreef Hallucination. het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die vinden dat mensen mij geen pijn mogen doen, dus ja.En als ik zo was, zoals jij het zegt, had ik het toch allang gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |