quote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik zou de dader zoeken en hem doodschieten. Gewoon om het signaal af te geven dat je niet met jouw zoutjes moet fucken.
Overigens kun je daarna beter ook jezelf maar meteen doodschieten, want mensen die chips of nootjes aanduiden met 'zoutjes' zijn net zo treurig als degene die ze stelen.
serieusquote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
Op een universiteit lopen studenten rond he!?!
mischien was 't een moslimquote:Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef Hi_flyer het volgende:
Anti-klacht: Er stonden nog 4 volle kratten bier. Waarschijnlijk was het dus geen student.
hoe de fak kan dit geen klacht zijn als je daar met 40 collega's bent?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef Hi_flyer het volgende:
Anti-klacht: Er stonden nog 4 volle kratten bier. Waarschijnlijk was het dus geen student.
Ik heb wel eens iemand subtieler zien schrijven.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik zou de dader zoeken en hem doodschieten. Gewoon om het signaal af te geven dat je niet met jouw zoutjes moet fucken.
Overigens kun je daarna beter ook jezelf maar meteen doodschieten, want mensen die chips of nootjes aanduiden met 'zoutjes' zijn net zo treurig als degene die ze stelen.
stef een pijnlijke dood doerak! (om de sfeer er in te houden)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand subtieler zien schrijven.
Deel vrouw, deel wijndrinker, groot deel met de auto etc etc. Dat kwam best goed, maar toch bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hoe de fak kan dit geen klacht zijn als je daar met 40 collega's bent?
Dit soort anekdotes moet je niet verwarren met de games die je op je PC speeltquote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
stef een pijnlijke dood doerak! (om de sfeer er in te houden)
Je lijkt mij een pittige tante. Zullen we daten?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit soort anekdotes moet je niet verwarren met de games die je op je PC speelt
Zeer waarschijnlijk is het precies zo gegaanquote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef Sjappel het volgende:
tja ik vind die dingen best lekker.. en had toevallig een plastic zak bij me. van het een komt het ander![]()
Maar je maakte je dus niet druk om je mannelijke collega's die spoedig zonder consumpties kwamen te zitten? Doelde je daar op met je "deels vrouw"?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Deel vrouw, deel wijndrinker, groot deel met de auto etc etc. Dat kwam best goed, maar toch bedankt voor je bezorgdheid.
Zó zout heb ik het nog niet gegetenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Je lijkt mij een pittige tante. Zullen we daten?
nu zal hij wel aids hebben jaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zoutjes eten waar jan en alleman met zijn ongewassen bacterievingers in heeft zitten graaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |