Ik ben nu met deel 3 bezig. Een op de cube was inderdaad fantastisch, maar dat is deel 3 wmb ook. En de besturing is even wennen, maar ik vind het nu toch stukken beter dan die van deel 1. Misschien dat ik de trilogy zelf ook nog een keer ga oppikken voor deel 1 en 2.quote:Op zondag 20 december 2009 16:37 schreef Khadgar het volgende:
Metroid Prime op de cube was fantastisch, maar ik kon niet wennen aan die Wii bediening... Nu was ik in Metroid Prime sowieso al niet zo goed maar ik vond het wel erg leuk. Helaas kon deel 3 me niet bekoren. 2d metroids speel ik toch liever, maar Metroid Prime was echt heerlijk om te spelen. Zal hem er binnenkort weer eens insteken.
Via NeoGAF.quote:Op maandag 21 december 2009 13:14 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
HIPwaar heb je die gevonden?
ik mis alleen het megagrote pak..
A Boy and his Blog is nu zelfs nog maar 11 pond ex verzenden! Dat is nog eens 4 pond goedkoper dan waar ik 'm voor besteld hadquote:Op zondag 20 december 2009 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik importeer vrijwel alles, tegenwoordig vooral uit de UK. Check inderdaad Budgetgaming.nl en je hebt je games 10 euro goedkoper dan in normale winkels.
Ik heb zojuist a Boy and his Blob en Dead Space Extraction besteld voor 22 euro per stuk (incl verzenden) bij Amazon.co.uk
Je vergeet Boom Blox. Leukste partygame voor op de Wii!quote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
Must haves voor de wii (naar mijn mening)
-Mario Kart Wii
-Mario Galaxy
-The Legend of Zelda: Twilight Princess
-Rockband/Guitarhero (deel of type maakt weinig uit)
-Wii Sports(resort)
True! Alleen beetje jammer dat deel 2 een stuk minder is dan deel 1 in mijn ogen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:28 schreef koei het volgende:
[..]
Je vergeet Boom Blox. Leukste partygame voor op de Wii!
Ja, werkt prima..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Jesse_ het volgende:
Beatles Rockband kan je met GuitarHero gitaren spelen toch?
Ik wil hem namelijk graag hebben
ToysXL had hemquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef koentje.k het volgende:
Ligt de Zwarte Wii een beetje op voorraad in de winkels? Morgen toch maar eens een Wii + de nieuwe Mario bros halen als dat gaat.
als zelfda erin staat zou ook OKAMI in die lijst moeten, want die is veel beterquote:Op maandag 21 december 2009 22:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
Must haves voor de wii (naar mijn mening)
-Mario Kart Wii
-Mario Galaxy
-The Legend of Zelda: Twilight Princess
-Rockband/Guitarhero (deel of type maakt weinig uit)
-Wii Sports(resort)
Helaas. Net even bij de MM en bij de ToysXL geweest. Alles is op :S Ik heb zelf wel Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen gescoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ToysXL had hemMediaMarkt ook volop.
in Almere zag ik ze iig nog bij de ToysXL staan, anders even bellenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas. Net even bij de MM en bij de ToysXL geweest. Alles is op :S Ik heb zelf wel Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen gescoord
En online op bv Chear.nl (is volgens mij de goedkoopste?)quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef koentje.k het volgende:
Ligt de Zwarte Wii een beetje op voorraad in de winkels? Morgen toch maar eens een Wii + de nieuwe Mario bros halen als dat gaat.
Die kan je gewoon spelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef Maartel het volgende:
Kun je games uit UK gewoon moeiteloos spelen of moet je daarvoor je WII nog kraken oid?
Hehe wat een geweldige game. Echt weer wat nieuws voor op mijn -party-game-onlyquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
A Boy and his Blog is nu zelfs nog maar 11 pond ex verzenden! Dat is nog eens 4 pond goedkoper dan waar ik 'm voor besteld had![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een game die er zo uit ziet zou iedereen moeten kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |