Oh ja, die hometrainer.. zag er wel geinig uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:38 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag van de week die fiets voor de Wii staan.
Is het wat ? Zijn er misschien al reviews van ?
Ik moet namelijk nog een (leuk) kerstcadeau voor m'n vriendin zoeken ?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:22 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
Dat is trouwens niet mijn fiets en wii en troep enz.
Eens, maar geen online co-op zie ik echt als een gemiste kans!quote:
Ben stiekem ergens redelijk enthousiast, maar daar hoef ik geen PU voor te lezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste Power Unlimited heeft een uitgebreid verhaal over Epic Mickey. Er stond voor mij niets nieuws in, maar degene die het allemaal nog niet zo gevolgd hebben, of degene die nog twijfelen, ga het lezen! Het klinkt echt goed (ja, er staat een goed artikel in deze keer).
Epic Mickey wordt Epic
[ afbeelding ]
ROB, prachtig dingquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een stapje terug in de tijd, 1985
[ afbeelding ]
Die moet ik ook eens afstoffen. Te lang niet meer gespeeld. Nog niet eens uitgespeeld. Maar eens New Super Mario Bros. maar eens doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Mario Galaxy dus niet, terwijl ik nog naar 2 sterren moet.
Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat 3D mario games voor mij helaas weinig replay waarde hebben. Omdat je elke wereld al meerdere keren speelt vind ik een herbezoek vaak saaiquote:Op zondag 6 december 2009 17:46 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens afstoffen. Te lang niet meer gespeeld. Nog niet eens uitgespeeld. Maar eens New Super Mario Bros. maar eens doen.
Ik ga het zeker weer proberen iig. Weet niet of ik 'm helemaal uit ga spelen, maar wil sowieso het einde halen.quote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat 3D mario games voor mij helaas weinig replay waarde hebben. Omdat je elke wereld al meerdere keren speelt vind ik een herbezoek vaak saai
Niet veel dus. Duidelijk!quote:Op zondag 6 december 2009 19:25 schreef -Dries- het volgende:
Mijn vriendin en ik genieten nu ontzettend van New Super Mario Bros. en dan vooral co-op. Nu vroeg ik me af; wat zijn nog meer echt geweldige co-op spellen voor de wii?
Review van 4! pagina's: http://www.eurogamer.net/(...)ered-memories-reviewquote:It has been a rocky road getting Silent Hill back on track after the unexplained decision to remove development duties from the original Team Silent, but with Shattered Memories, Climax has found its feet in some style. Packed with inventive ideas and one engaging sequence after another, it's a spirited, poignant and unsettling game that not only delivers a long-overduereturn to form, but reinvigorates horror adventures in the process.
9/10
Gewoon wachten op de budgetrelease. Dat is geheid binnen 3 maanden vrees ik voor S&P. Dead Space kost ook nog maar 30 bij de Bart Smit bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:50 schreef speknek het volgende:
Damn, jammer voor Sin and Punishment, maar ik denk dat het SH gaat worden.
die wilde ik ook posten, 9 van eurogamer haal je niet zomaar, dit belooft watquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Silent Hill krijgt een 9 van Eurogamer
[..]
Review van 4! pagina's: http://www.eurogamer.net/(...)ered-memories-review
Hij is in ieder geval beter dan Dragon Age!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
die wilde ik ook posten, 9 van eurogamer haal je niet zomaar, dit belooft watvanavond effe verder met sh op psone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |