quote:Sin and Punishment 2 looks like what would happen if a music visualiser developed sentience and tried to kill you.
quote:Sin and Punishment is bold and testing and completely mad; like so many Japanese favourites of previous decades, it often seems to have arrived with us from a different planet. Treasure has crammed unbelievable variety into four-to-six hours of blistering action, never giving you more than five seconds to think before throwing the next insane, bullet-spewing child of its bizarre imagination into your path. It's inventive within a quite traditional template and weirdly anachronistic, at once comfortingly familiar and modern. It's greatly comforting that there's still a platform for it in this world.
8/10
Ocarina of Time.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb gister een paar N64 games gekocht. 2x zelda!
Ocarine of time en majora's mask.
Met welke moet ik echt eerst beginnen?
Een 8 van Nintendo Power, dus lager van de andere magazines, jammer, kon zo goed worden.quote:So though it may not be the unqualified success we were hoping for, Shattered memories proves an audacious and ultimately compelling experiment. [Holiday 2009, p.84]
Spyro?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef speknek het volgende:
Ik ken het ergens van, maar ik kan m'n vinger er maar niet op leggen...
quote:Hi Roy,
Your Play-Asia.com Order # 1**1 was sent out today!
1 Wii Remote Control (Blue)
Wacht.. blauwe Wii-motes bij een zwarte Wii?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
37 euro inclusief verzenden.
Kleurtjesquote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht.. blauwe Wii-motes bij een zwarte Wii?![]()
* Maraca geeft Roy een kleurenbril
Eeehquote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kleurtjes
Vorige generatie had ik een paarse Cube met paarse, zwarte, oranje en mintgroene controllers
Wat een gaaf kleurtje.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een roze besteld voor mijn vriendinnetje, die gaat zo blij zijn met kerstquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij mag op de brandstapelquote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef FiletAmerican het volgende:
even een stom vraagje,
ik heb me wii weer eens gepakt, en wil weer games branden
maar weet niet meer welke chip ik heb![]()
enig idee hoe ik dit te weten kan komen (bijv. door serie-nummer?)
thanks!
kan je me wel nog leuke games aanbevelen (liefst met multiplayer)?quote:
Ja, op de GameCube. Waar de game oorspronkelijk ook voor bedoeld was en Link gewoon linkshandig is zoals het hoort!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:57 schreef Khadgar het volgende:
Grrr ik dacht, na gefrustreerd te zijn in New Super Mario, laat ik weer eens Zelda afstoffen. Meer dan een jaar niet gespeeld. Ik weet ook meteen weer waarom: de besturing is té frustrerend om lekker te spelen. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van Zelda, geweldige serie, ik ben een van de weinigen denk ik die echt elke zelda game (incl de 3x CD-I games) wel heeft geprobeerd en ten dele uitgespeeld. Maar dit spel is zoo jammerlijk gehinderd door die Wii remote... Kun je hem ook met een Gamecube controller spelen?
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:38 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag van de week die fiets voor de Wii staan.
Is het wat ? Zijn er misschien al reviews van ?
Ik moet namelijk nog een (leuk) kerstcadeau voor m'n vriendin zoeken ?
Oh ja, die hometrainer.. zag er wel geinig uitquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:38 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag van de week die fiets voor de Wii staan.
Is het wat ? Zijn er misschien al reviews van ?
Ik moet namelijk nog een (leuk) kerstcadeau voor m'n vriendin zoeken ?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:22 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
Dat is trouwens niet mijn fiets en wii en troep enz.
Eens, maar geen online co-op zie ik echt als een gemiste kans!quote:
Ben stiekem ergens redelijk enthousiast, maar daar hoef ik geen PU voor te lezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste Power Unlimited heeft een uitgebreid verhaal over Epic Mickey. Er stond voor mij niets nieuws in, maar degene die het allemaal nog niet zo gevolgd hebben, of degene die nog twijfelen, ga het lezen! Het klinkt echt goed (ja, er staat een goed artikel in deze keer).
Epic Mickey wordt Epic
[ afbeelding ]
ROB, prachtig dingquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een stapje terug in de tijd, 1985
[ afbeelding ]
Die moet ik ook eens afstoffen. Te lang niet meer gespeeld. Nog niet eens uitgespeeld. Maar eens New Super Mario Bros. maar eens doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Mario Galaxy dus niet, terwijl ik nog naar 2 sterren moet.
Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat 3D mario games voor mij helaas weinig replay waarde hebben. Omdat je elke wereld al meerdere keren speelt vind ik een herbezoek vaak saaiquote:Op zondag 6 december 2009 17:46 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Die moet ik ook eens afstoffen. Te lang niet meer gespeeld. Nog niet eens uitgespeeld. Maar eens New Super Mario Bros. maar eens doen.
Ik ga het zeker weer proberen iig. Weet niet of ik 'm helemaal uit ga spelen, maar wil sowieso het einde halen.quote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat 3D mario games voor mij helaas weinig replay waarde hebben. Omdat je elke wereld al meerdere keren speelt vind ik een herbezoek vaak saai
Niet veel dus. Duidelijk!quote:Op zondag 6 december 2009 19:25 schreef -Dries- het volgende:
Mijn vriendin en ik genieten nu ontzettend van New Super Mario Bros. en dan vooral co-op. Nu vroeg ik me af; wat zijn nog meer echt geweldige co-op spellen voor de wii?
Review van 4! pagina's: http://www.eurogamer.net/(...)ered-memories-reviewquote:It has been a rocky road getting Silent Hill back on track after the unexplained decision to remove development duties from the original Team Silent, but with Shattered Memories, Climax has found its feet in some style. Packed with inventive ideas and one engaging sequence after another, it's a spirited, poignant and unsettling game that not only delivers a long-overduereturn to form, but reinvigorates horror adventures in the process.
9/10
Gewoon wachten op de budgetrelease. Dat is geheid binnen 3 maanden vrees ik voor S&P. Dead Space kost ook nog maar 30 bij de Bart Smit bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:50 schreef speknek het volgende:
Damn, jammer voor Sin and Punishment, maar ik denk dat het SH gaat worden.
die wilde ik ook posten, 9 van eurogamer haal je niet zomaar, dit belooft watquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Silent Hill krijgt een 9 van Eurogamer
[..]
Review van 4! pagina's: http://www.eurogamer.net/(...)ered-memories-review
Hij is in ieder geval beter dan Dragon Age!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
die wilde ik ook posten, 9 van eurogamer haal je niet zomaar, dit belooft watvanavond effe verder met sh op psone
Die heb ik altijd al gehad, alleen ik hou ze goed verborgen!quote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar komen die wijze woorden ineens vandaan?
Wii doet dat nou!!!!!!quote:
Zo'n zwarte is wel geyl...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:34 schreef Miam het volgende:
Een zwarte.![]()
hij is inmiddels besteld. leuk voor de kerst
diezelfde heb ik ook gekochtquote:Op donderdag 19 november 2009 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neerzetten, poetsen en je hebt geen vingerafdrukken meerController zal wel snel smerig worden ja, maar goed, daar kijk ik niet naar
Vrijdag ga ik 'm ophalen
-edit-
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen echte hoesjes meer voor Wii Sports / Resort?
Deze heb ik sinds vanmiddag dus ookquote:Op donderdag 19 november 2009 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat wil ik ook weten. En al mijn data van gespeelde spellen, kun je dat nou wel of niet op een nieuwe wii overzetten?quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik overweeg mijn moeder een Wii kado te doen, maar dan krijgt ze mooi mijn oude en neem ik de nieuwe. Hoe zit het dan met mijn downloads?
Hoe doe je dat? Wijst dat vanzelf? Op een SD kaartje neem ik aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Savegames kun je meenemen naar je nieuwe Wii, downloads (Virtual Console, WiiWare) niet.
Dat is echt sneu... Jammer dat ze het niet zo als Xbox Live hebben gedaan... Maar goed, ze bieden het iig aan, dat is al heel wat.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Savegames kun je meenemen naar je nieuwe Wii, downloads (Virtual Console, WiiWare) niet. De enige mogelijkheid is om beide Wii's naar Nintendo te sturen en twee weken zonder te zitten. Zij kunnen namelijk wel je downloads overgooien.
Nee nog niet.quote:
Het gekke is dat de games wel gekoppeld zijn aan je Club Nintendo account, maar daar kun je er niets mee doenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dat is echt sneu... Jammer dat ze het niet zo als Xbox Live hebben gedaan... Maar goed, ze bieden het iig aan, dat is al heel wat.
Ja, via SD. Je moet de game echter wel weer eerst op je zwarte game spelen voordat je de savegame van SD naar de zwarte Wii kunt zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:08 schreef Angel-A het volgende:
Dank je.
[..]
Hoe doe je dat? Wijst dat vanzelf? Op een SD kaartje neem ik aan.
Dus mijn gedownloade en betaalde Tetris ben ik dan kwijt, ook raar.
Welkom bij de club van mensen met de leukste console ter wereld.quote:
Tafeltennis bij Wii Sports Resort is nog leuker, als je het eenmaal doorhebt, daar kun je nog veel meer mee doen qua timing en richting en hoogte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:54 schreef Miam het volgende:
Ik ben verslaaaaaafd aan het tennissen!op wii sports..
Bij bowlen is de truuk gewoon hoog gooien en niet met effect, en dan scoor je bijna alleen maar strikes, sindsdien vind ik dat wat minder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:07 schreef Miam het volgende:
Doe ik af en toe..
ook wel leuk, maar haalt het niet bij tennissenKomt denk ik mede doordat ik zelf al jaaaaren tennis..
Ik vind het bowlen wel lastig...
Tennis vind ik ook nog het leukstequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:54 schreef Miam het volgende:
Ik ben verslaaaaaafd aan het tennissen!op wii sports..
Ik heb even gekeken, en nee. Die zwarte is niet doorschijnend en veel te nadrukkelijk aanwezig dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Misan het volgende:
[..]
volgens mij is dat veel toffer met de zwarte beschermhoes
zonde, wel een cool kleurtje verderquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en nee. Die zwarte is niet doorschijnend en veel te nadrukkelijk aanwezig dan.
Eplaza is best prima, maar het meeste bestel ik in het buitenland. Leuk overzicht op budgetgaming.nlquote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef Twizu het volgende:
Waar kopen jullie trouwens games?
Ik zag dat Eplaza.com heel goedkoop is. Iemand ervaring?
Ik importeer vrijwel alles, tegenwoordig vooral uit de UK. Check inderdaad Budgetgaming.nl en je hebt je games 10 euro goedkoper dan in normale winkels.quote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef Twizu het volgende:
Waar kopen jullie trouwens games?
Ik zag dat Eplaza.com heel goedkoop is. Iemand ervaring?
SOLD! Die ga ik ook even bestellenquote:Op zondag 20 december 2009 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik importeer vrijwel alles, tegenwoordig vooral uit de UK. Check inderdaad Budgetgaming.nl en je hebt je games 10 euro goedkoper dan in normale winkels.
Ik heb zojuist a Boy and his Blob en Dead Space Extraction besteld voor 22 euro per stuk (incl verzenden) bij Amazon.co.uk
Als je een shooter zoekt kan ik je de metroid prime trilogy aanraden. Niet echt een traditionele fps, maar meer een actie adventure in first person. Het zijn wel wat van de beste games van de afgelopen jaren die vooral qua sfeer ongeevenaard zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Twizu het volgende:
Ik heb al spierpijn van de wii fit
Nu wil ik zó graag sport resort. Dat zwaardvechten.![]()
Wat zijn nog meer leuke spellen voor een net prijsje? (wat oudere spellen bv).
En werken shooters leuk op de Wii of is dat echt heel onhandig?
PS: Ze mochten wel meer rekening houden met linkshandigen bij wii Fit.![]()
Ga er eens naar kijken, bedankt!quote:Op zondag 20 december 2009 15:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als je een shooter zoekt kan ik je de metroid prime trilogy aanraden. Niet echt een traditionele fps, maar meer een actie adventure in first person. Het zijn wel wat van de beste games van de afgelopen jaren die vooral qua sfeer ongeevenaard zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |