abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:52:48 #251
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76179150
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

het wordt een console voor party games, of minimaal met z'n 2-en...mario kart zat ik ook al aan te denken ja
bedankt voor je info enneh, die optie bij chear, voor 199,00 (als je met ideal betaalt) is dat de beste prijs momenteel??
Als je de zwarte Wii wilt, volgens mij wel.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76180790
Ik heb gewoon een component en scart kabel van Dealextreme besteld, had ze binnen een week of 3 binnen voor een fractie van de Nederlandse prijs (15$ vs 40¤). Het verschil met de standaard composiet kabel zie je echt wel, zeker op een grotere LCD TV.

De Motionplus is alleen dat onderste dingetje, dus zonder wiimote. Heb zelfs een zwarte wiimote+mp gekocht voor 50¤, maar naast Sports Resort wordt die niet gebruikt. Bij NSMBW haal ik hem eraf, anders heb je zo'n brede controller om vast te houden (de MP zit vastgemaakt in zo'n siliconen hoes trouwens). Wil je alleen een wiimote is Wii Play ook een optie, dan heb je een game + witte wiimote.

Vond Mario Kart Wii trouwens een klomp bagger, Mario Kart 64 is veel leuker.
*wijst naar de battlemode en skyscraper
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76180859
ik vind mario kart wii toch wel erg vet! en ik heb vroeger heel veel maroi kart 64 gespeeld, de n64 staat hier nog steeds aangesloten naast de wii
<hr>
pi_76180913
Ik heb hem gedownload op de VC, mijn N64 controllers zijn allemaal kapot

Als je trouwens een partygame wilt hebben moet je zeker Boom Blox Smash Party kopen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:41:18 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76185328
Zo, House of the Dead: Overkill zo goed als uitgespeeld nu (alleen laatste chapter nog) en het is awesome Zulke slechte dialogen dat het weer geniaal wordt en alles ziet er nog best aardig uit eigenlijk. Omgevingen zijn daarnaast ook afwisselend om het leuk te houden en er zit ook nog eens een plottwist in!

Nu op naar A Boy And His Blob
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_76187506
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, House of the Dead: Overkill zo goed als uitgespeeld nu (alleen laatste chapter nog) en het is awesome Zulke slechte dialogen dat het weer geniaal wordt en alles ziet er nog best aardig uit eigenlijk. Omgevingen zijn daarnaast ook afwisselend om het leuk te houden en er zit ook nog eens een plottwist in!

Nu op naar A Boy And His Blob
House of the Dead: Overkill is echt schitterend, vooral met zijn tweeën. De laatste chapter slaat echt alles, dus geniet ervan
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:46:10 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76197603
Dat einde Die missing reel was goed, ik dacht echt 'huh, is that it' en dan komt de bossfight

Net even Madworld gespeeld (die heb ik geleend en moet snel terug dus geen ABAHB), maar dat is maar een stom spel eigenlijk. Blij dat ik die niet gekocht heb
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_76197941
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat einde Die missing reel was goed, ik dacht echt 'huh, is that it' en dan komt de bossfight

Net even Madworld gespeeld (die heb ik geleend en moet snel terug dus geen ABAHB), maar dat is maar een stom spel eigenlijk. Blij dat ik die niet gekocht heb
Je moet er van houden! Hij ligt momenteel voor een tientje bij de Intertoys (althans zo zag ik hier) dus daar zou ik hem absoluut niet voor laten liggen
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:56:57 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76198123
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef Nebo het volgende:

[..]

Je moet er van houden! Hij ligt momenteel voor een tientje bij de Intertoys (althans zo zag ik hier) dus daar zou ik hem absoluut niet voor laten liggen
Klopt, game kost geen drol meer. Maar 10 is nog steeds teveel voor iets dat ik na 30 minuten niet leuk meer vind
pi_76205444
Hoe is de besturing van een first person shooter op de Wii? Je kunt ook zo'n soort van geweer kopen, maar hoe zit dat met de gewone controller en nuckjuck in elkaar/
pi_76205856
Mijn collectie Wii games uitgebreid Modern Warfare Reflex en Resident Evil Dark Chronicles online aangeschaft.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  woensdag 30 december 2009 @ 00:35:19 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76205897
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Stansfield het volgende:
Hoe is de besturing van een first person shooter op de Wii? Je kunt ook zo'n soort van geweer kopen, maar hoe zit dat met de gewone controller en nuckjuck in elkaar/
In een goed geweer zit er ruimte voor die aansluitingen Ik gebruik het Overkill pistool en die werkt perfect.
pi_76206022
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In een goed geweer zit er ruimte voor die aansluitingen Ik gebruik het Overkill pistool en die werkt perfect.
Dat snap ik, maar kun je die spellen alleen spelen met geweer? En hoe werkt het als nog geen geweer hebt.
pi_76206063
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar kun je die spellen alleen spelen met geweer? En hoe werkt het als nog geen geweer hebt.
geweer is nergens voor nodig, gewoon nunchuck controller speelt perfect
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 30 december 2009 @ 00:40:01 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76206077
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Zo'n geweer is enkel een omhulsel dat werkt met hefboompjes. Trek jij aan de trigger, dan drukt die voor jou op de B-knop. Je kunt elk spel spelen met nunchuck+wiimote combinatie, maar soms is het fijner om een geweer te hebben zodat je de controller makkelijker kunt vasthouden daarmee.
pi_76206128
Tnx. Nu nog ff een goede first person shooter vinden voor niet al te veel geld. Iemand tips?
pi_76206213
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Stansfield het volgende:
Die geweren zijn hoogstens een leuk extraatje voor de railshooters (bv House of the Dead), voor een normale fps voegen ze niets toe of zijn ze zelfs niet te gebruiken omdat je niet meer goed bij een aantal knoppen kan. Bij een fps wordt verder altijd de normale controller gebruikt.
pi_76206380
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Nu nog ff een goede first person shooter vinden voor niet al te veel geld. Iemand tips?

Al zijn het geen pure fps games, maar meer action adventures in first person.
  Donald Duck held woensdag 30 december 2009 @ 00:50:17 #269
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_76206416
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Stansfield het volgende:
De Metroid Prime Trilogy is geweldig. Maar dat is geen pure shooter, het is ook vooral veel adventure.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_76206759
Modern Warfare (1, die is in november pas voor de Wii verschenen) schijnt best aardig te zijn. Zelf overigens geen ervaring mee, ik vind de Wii ongeschikt om shooters op te spelen omdat je maar 1 analoge stick hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Donald Duck held woensdag 30 december 2009 @ 01:02:20 #271
46149 __Saviour__
pi_76206809
De tweede analoge besturing is natuurlijk het richten met de wiimote. Werkt heel erg goed.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 30 december 2009 @ 01:03:27 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76206844
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef koei het volgende:
Modern Warfare (1, die is in november pas voor de Wii verschenen) schijnt best aardig te zijn. Zelf overigens geen ervaring mee, ik vind de Wii ongeschikt om shooters op te spelen omdat je maar 1 analoge stick hebt.
Waarom zou je een tweede analoge stick nodig hebben op de Wii?
pi_76206976
om een shooter goed te kunnen besturen. Dat richten op je scherm is te onnauwkeurig voor een echte shooter en je hebt enkel de analoge stick van de nunchuck. Daarom spelen shooters op de PSP ook niet fijn, want die heeft ook maar 1 analoge stick.
  Donald Duck held woensdag 30 december 2009 @ 01:08:58 #274
46149 __Saviour__
pi_76207017
Richten met de wiimote is heel nauwkeurig. Je kunt juist veel makkelijker subtiele bewegingen maken dan met een stick. Tenzij je Parkinson hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_76207198
Ik ben er toch vrij zeker van dat ik geen Parkinson heb, maar je Wiimote stil op het scherm gericht houden en subtiele bewegingen maken lukt me toch echt niet terwijl dat me met een stick een stuk makkelijker afgaat. Zeker subtiele bewegingen van enkele milimeters niet. Daarnaast speelt dat ook gewoon niet fijn als je langer dan tien minuten bezig bent. Ik vind de Wii een prima apparaat voor platformers en mini-gamesverzamelingen, maar voor shooters zijn de xbox en PlayStation gewoon veel geschikter vanwege die twee sticks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')