Als je de zwarte Wii wilt, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
het wordt een console voor party games, of minimaal met z'n 2-en...mario kart zat ik ook al aan te denken ja
bedankt voor je info enneh, die optie bij chear, voor 199,00 (als je met ideal betaalt) is dat de beste prijs momenteel??
House of the Dead: Overkill is echt schitterend, vooral met zijn tweeën. De laatste chapter slaat echt alles, dus geniet ervanquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, House of the Dead: Overkill zo goed als uitgespeeld nu (alleen laatste chapter nog) en het is awesomeZulke slechte dialogen dat het weer geniaal wordt en alles ziet er nog best aardig uit eigenlijk. Omgevingen zijn daarnaast ook afwisselend om het leuk te houden en er zit ook nog eens een plottwist in!
Nu op naar A Boy And His Blob
Je moet er van houden!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat eindeDie missing reel was goed, ik dacht echt 'huh, is that it' en dan komt de bossfight
![]()
Net even Madworld gespeeld (die heb ik geleend en moet snel terug dus geen ABAHB), maar dat is maar een stom spel eigenlijk. Blij dat ik die niet gekocht heb
Klopt, game kost geen drol meer. Maar 10 is nog steeds teveel voor iets dat ik na 30 minuten niet leuk meer vindquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moet er van houden!Hij ligt momenteel voor een tientje bij de Intertoys (althans zo zag ik hier) dus daar zou ik hem absoluut niet voor laten liggen
In een goed geweer zit er ruimte voor die aansluitingenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Stansfield het volgende:
Hoe is de besturing van een first person shooter op de Wii? Je kunt ook zo'n soort van geweer kopen, maar hoe zit dat met de gewone controller en nuckjuck in elkaar/
Dat snap ik, maar kun je die spellen alleen spelen met geweer? En hoe werkt het als nog geen geweer hebt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In een goed geweer zit er ruimte voor die aansluitingenIk gebruik het Overkill pistool en die werkt perfect.
geweer is nergens voor nodig, gewoon nunchuck controller speelt perfectquote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kun je die spellen alleen spelen met geweer? En hoe werkt het als nog geen geweer hebt.
Zo'n geweer is enkel een omhulsel dat werkt met hefboompjes. Trek jij aan de trigger, dan drukt die voor jou op de B-knop. Je kunt elk spel spelen met nunchuck+wiimote combinatie, maar soms is het fijner om een geweer te hebben zodat je de controller makkelijker kunt vasthouden daarmee.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kun je die spellen alleen spelen met geweer? En hoe werkt het als nog geen geweer hebt.
Die geweren zijn hoogstens een leuk extraatje voor de railshooters (bv House of the Dead), voor een normale fps voegen ze niets toe of zijn ze zelfs niet te gebruiken omdat je niet meer goed bij een aantal knoppen kan. Bij een fps wordt verder altijd de normale controller gebruikt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Stansfield het volgende:
Hoe is de besturing van een first person shooter op de Wii? Je kunt ook zo'n soort van geweer kopen, maar hoe zit dat met de gewone controller en nuckjuck in elkaar/
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Nu nog ff een goede first person shooter vinden voor niet al te veel geld. Iemand tips?
De Metroid Prime Trilogy is geweldig. Maar dat is geen pure shooter, het is ook vooral veel adventure.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Nu nog ff een goede first person shooter vinden voor niet al te veel geld. Iemand tips?
Waarom zou je een tweede analoge stick nodig hebben op de Wii?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef koei het volgende:
Modern Warfare (1, die is in november pas voor de Wii verschenen) schijnt best aardig te zijn. Zelf overigens geen ervaring mee, ik vind de Wii ongeschikt om shooters op te spelen omdat je maar 1 analoge stick hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |