quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:52 schreef Skiet het volgende:
Lasers bestellen voor vrienden, ik kijk wel uit. Ben ik straks nog aansprakelijk voor het veroorzaken voor oogschade bij mensen waar ze met dat ding lopen te kutten haha.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:03 schreef Twizu het volgende:
Even tussendoor:
Zijn jullie in je omgeving ook een soort lopende DX geworden? 'Haa Twizu, jij kon toch cheap aan die iPod hoesjes komen?'. Als ik ze doorverwijs naar DX zijn ze meestal te lui om een PayPal aan te maken.
En ik vind het dan ook weer zoiets om moeilijk te doen voor die paar dollar, maar bij elkaar kost het me best wel veel eigenlijk
Zo dat was mijn stukje zelfverheerlijking van vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, heb een een boel lasers, scheermesjes (die oude van DX zijn wel goed), batterijen, pepperspray, wensballonnen en andere troep moeten bestellenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:03 schreef Twizu het volgende:
Even tussendoor:
Zijn jullie in je omgeving ook een soort lopende DX geworden? 'Haa Twizu, jij kon toch cheap aan die iPod hoesjes komen?'. Als ik ze doorverwijs naar DX zijn ze meestal te lui om een PayPal aan te maken.
En ik vind het dan ook weer zoiets om moeilijk te doen voor die paar dollar, maar bij elkaar kost het me best wel veel eigenlijk
Zo dat was mijn stukje zelfverheerlijking van vandaag.
Maken jullie er dan ook nog een beetje winst op of nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Jup, heb een een boel lasers, scheermesjes (die oude van DX zijn wel goed), batterijen, pepperspray, wensballonnen en andere troep moeten bestellen
Zal ik ook moeten doenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:06 schreef Skiet het volgende:
Vrienden reken ik gewoon de prijs die ik ervoor betaal, kennissen mogen er mooi een euro bij leggen. Ben niet van het fonds.
Vrienden niet, kenissen soms wat, niet veelquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:11 schreef hongtom het volgende:
[..]
Maken jullie er dan ook nog een beetje winst op of niet
Oke, ik deed het ook niet maar mijn vrienden bestellen bij mij en dan maken zij er wel winst op, dat wou ik niet hebben dus daarom reken ik nu 20% (zij maken als nog dikke winst iets van 30%).quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Vrienden niet, kenissen soms wat, niet veelHet is meer naar boven afronden
is inclusief bezorgkosten he..quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:39 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij hebt 3 ERA caps gekocht voor 48 Dollar? Lijkt me vrij prijzig, heb je een linkje naar de advertentie?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:36 schreef mickeyD het volgende:
[..]
is inclusief bezorgkosten he..
hij vroeg $96 dollar hahaha
ik zeg, ja daaaag ik wil dr 3 voor $50 inclusief bezorgen..
zegt ie: okay, das goed!![]()
afdingen rulezzzz![]()
dit verkoopt ie allemaal.
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/103280.html
by the way, die petjes doen tussen de ¤15 en ¤50 hier per stuk!
http://www.phatlife.com/index.php?act=product-overview&fmid=3&fid=30&bid=63&icid=3881
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |