Geeft niets, was alsnog zeer helpvolquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik durf niet meer zo goed nu ik zoveel dingen fout blijk te hebben.
Maar kloon als in dat je je originele account ook nog gebruikt of kloon als in hoe Seven ook switcht van username?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:07 schreef lezzer het volgende:
Ja, en dat was ook al weer een kloon.Ik ben een kloon van een kloon
Nee, dit is geloof ik mijn 5e account op fok.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar kloon als in dat je je originele account ook nog gebruikt of kloon als in hoe Seven ook switcht van username?
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:33 schreef wonderer het volgende:
Is NanKing hier nou ook actief onder een kloon dan of heb ik iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Ik wist wie jij was door de manier waarop je postteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Aan je smiley te zien niet zo leuk?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef Avey het volgende:
Gezellig weer bij m'n ouders voor het weekend, altijd leuk
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aan je smiley te zien niet zo leuk?
wat willen ze allemaal weten dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef Avey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar na een dag wil ik ook wel weer naar huis, ze zijn me veel te nieuwsgierig
is het zo erg?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:02 schreef Avey het volgende:
Wat ik allemaal exact gedaan heb van de week, gaat ze niets aan...
das mij al een paar jaar niet gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:13 schreef Avey het volgende:
Hartje Groningen hier, mooiste stad van Nederland
Behalve dan als m'n fiets weer eens gejat wordt, zoals nu het geval is
ieder zijn ding toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:40 schreef Avey het volgende:
Hmm, vind het ook niet echt leuk eerlijk gezegd, niet mijn soort muziek
voornamelijk luister ik foofighters en k's choice hahaquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Avey het volgende:
InderdaadIk ben sowieso niet van popmuziek.
volgens mij ken ik de meeste nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:25 schreef Avey het volgende:
http://www.last.fm/user/Emzei
Dat is min of meer waar ik naar luisterLeuke site
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan nog skunk, die nog niet zo lang meepost en eigenlijk niet veel over zichzelf vertelt.![]()
. Begin 20? Biseksueel?
Ik durf niet meer zo goed nu ik zoveel dingen fout blijk te hebben.
Ik ook. Voor Kathryn.Janeway waren er al een paar die ik veel gebruikte en een stuk of 6 relklonen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG![]()
Je treft het wel zeg...
[..]
Ja, en dat was ook al weer een kloon.Ik ben een kloon van een kloon
De mijne zijn geen relklonen in ieder gevalquote:Op zondag 15 november 2009 00:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap de lol van relklonen echt niet. Wat is daar nou zo leuk aan?
Dus met zo'n kloon kun je nog meer jezelf zijn zonder jezelf echt prijs te geven.. ofzoquote:Op zondag 15 november 2009 09:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
De mijne zijn geen relklonen in ieder geval
Meer een manier om mezelf een beetje buiten schot te houden. Ik ben gewoon altijd mezelf, alleen probeer ik wat dingen gescheiden te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |