grapje van Juupquote:Op donderdag 12 november 2009 17:31 schreef Inu het volgende:
Wat is nou je mijlpaal eigenlijk Artic?...
En dan komt hij/zij dalijk morgenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef amaranta het volgende:
Teken van leven geeft voor de genen (ongeveer 2/3 mensen hier in het Ehv topic, thanx guys) die het interesseert.
Morgen laatste werkdag en dan begint mijn verlof. Deze bikkel werkt gewoon tot 4 weken voor datum! Nog 30 dagen as we speak!
Succes alvast! Wat is de stand van voorspelling nu, de jongen/meisje poll?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef amaranta het volgende:
Teken van leven geeft voor de genen (ongeveer 2/3 mensen hier in het Ehv topic, thanx guys) die het interesseert.
Morgen laatste werkdag en dan begint mijn verlof. Deze bikkel werkt gewoon tot 4 weken voor datum! Nog 30 dagen as we speak!
oeh spannendquote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef amaranta het volgende:
Ik ben niet de eerste die denkt dat hij/zij wellicht maandag komt. De vrouw van Juup zei het ook al en met haar nog wel meer mensen. (Eva wordt maandag 2, vandaar)quote:Op donderdag 12 november 2009 17:37 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan komt hij/zij dalijk morgen
Veel succes het laatste maandje! Is Eva al wat voorzichtiger met de pop?
Sjors denkt aan de planning voor de komende jarenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste die denkt dat hij/zij wellicht maandag komt. De vrouw van Juup zei het ook al en met haar nog wel meer mensen. (Eva wordt maandag 2, vandaar)
Naja, dat is niet altijd mijn ervaring, maar goed. Uit je post kon ik niet opmaken dat je zelf op speeddate ging, maar in elk geval veel succes. En je sneerde, en dat vond ik niet liefquote:Op donderdag 12 november 2009 17:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klopt, wat zal het zijn, 80% gemiddeld ouderwets: bestellen van briefpapier enzo met gemierenneuk over mogelijke besparingen van 0,00001% op een order van 800 euro.Maar die kleine succesjes, daar draait het om. Die moet je pakken en uitbouwen. Liefst in je werk zelf, maar desnoods in de werksfeer. Niets is zo leuk als je leidingevende kneden.
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef amaranta het volgende:
Vooral bij baby's is er idd denk ik maar 1 persoon die er niks om geeftquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?Er zijn keiveel mensen die het wat interesseert! Mij in elk geval wel! Of heb ik je een andere indruk gegeven?
![]()
Ik hoop dat de laatste loodjes meevallen en ben benieuwd of er weer zo'n mooie babbel uit komt![]()
Ik denk niet dat ze dat van die persoon heel erg kan vindenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Vooral bij baby's is er idd denk ik maar 1 persoon die er niks om geeft
Nee, maar je voelt je wel aangesproken? Hoeft niet hoor. Ik heb er zelf voor gekozen om even afstand te nemen van dit topic. Kan/kon het hormonaal niet helemaal aan. En laat ik nou echt té hormonaal zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?Er zijn keiveel mensen die het wat interesseert! Mij in elk geval wel! Of heb ik je een andere indruk gegeven?
![]()
Ik hoop dat de laatste loodjes meevallen en ben benieuwd of er weer zo'n mooie babbel uit komt![]()
Zal ik d'r verjaardagskado es retourneren dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste die denkt dat hij/zij wellicht maandag komt. De vrouw van Juup zei het ook al en met haar nog wel meer mensen. (Eva wordt maandag 2, vandaar)
Ik zat gisteren wat te lurken hier en laat ik maar niet zeggen wat ik dacht.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat van die persoon heel erg kan vinden
De een te hormonaal, de ander te druk in het hoofd, weer een ander met een pony.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt je wel aangesproken? Hoeft niet hoor. Ik heb er zelf voor gekozen om even afstand te nemen van dit topic. Kan/kon het hormonaal niet helemaal aan. En laat ik nou echt té hormonaal zijn![]()
Maargoed, das bijna klaar.
Roos leek er ook niks om te geven dat mama een dikke buik had, maar vond Saar vanaf minuut 1 leuk en lief, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat van die persoon heel erg kan vinden
ik ga voor 3 december.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat gisteren wat te lurken hier en laat ik maar niet zeggen wat ik dacht.
Pipi? Moet je plassen?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
De een te hormonaal, de ander te druk in het hoofd, weer een ander met een pony.
Wat zijn jullie eigenlijk allemaal kneusjes zeg
PI PI PI!
Alleen via de hyvespoll telt hetquote:Op donderdag 12 november 2009 17:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga voor 3 december.
ik hou niet van verliezen dus je begint op de 2e maar alvast te persen
totdat ze aan dr speelgoed komt...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Roos leek er ook niks om te geven dat mama een dikke buik had, maar vond Saar vanaf minuut 1 leuk en lief, dus dat zal wel meevallen.
Nou ja, maar als jij stelt dat er maar 2 mensen wat om geven denk ik aan Duchess en Juup en niet zo snel aan mezelf. Maar dat ligt idd meer aan mezelf dan aan iemand andersquote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt je wel aangesproken? Hoeft niet hoor. Ik heb er zelf voor gekozen om even afstand te nemen van dit topic. Kan/kon het hormonaal niet helemaal aan. En laat ik nou echt té hormonaal zijn![]()
Maargoed, das bijna klaar.
straks dan, ik heb nu druk met 4 kippenboutenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen via de hyvespoll telt het
? Hoebedoeloe?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik d'r verjaardagskado es retourneren dan?![]()
En ik ookquote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
totdat ze aan dr speelgoed komt...
zeg enne, ik heb suk6 gewenst he!
Bijna, bed komt over 1,5 week.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, maar als jij stelt dat er maar 2 mensen wat om geven denk ik aan Duchess en Juup en niet zo snel aan mezelf. Maar dat ligt idd meer aan mezelf dan aan iemand andersEn ja, da's een hele vervelende gewoonte, dus ik zal er op letten
![]()
Heeft Eef al een nieuwe kamert trouwens?
We kopen alles gewoon dubbel.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
totdat ze aan dr speelgoed komt...
zeg enne, ik heb suk6 gewenst he!
Groot bed zonder zijkant? Moet Roos ondertussen ook wel hebben. Vind 't nog maar raar, die slaapt straks op de grond...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bijna, bed komt over 1,5 week.
Vind je het niet een naar idee zo op zolder? Ze is nog zo kleinquote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bijna, bed komt over 1,5 week.
Die mag je zondag opnieuw komen geven als je zin hebt. Tussen 14.00 en 20.00 is het huis open.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die sambabalDie nog bij ons ligt
ik wens jou nooit meer suk6.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
We kopen alles gewoon dubbel.Gelukkig heeft Roos al wat lesjes gehad en gegeven op het kinderdagverblijf.
feest!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die mag je zondag opnieuw komen geven als je zin hebt. Tussen 14.00 en 20.00 is het huis open.
Ik had bedacht, maar misschien is het wel heel onpedagogisch, om haar aan het grote bed te laten wennen op haar huidige kamer.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je het niet een naar idee zo op zolder? Ze is nog zo klein
mijn maat zn zoon slaat kinderen af en gaat op ze zitten op de opvangquote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
We kopen alles gewoon dubbel.Gelukkig heeft Roos al wat lesjes gehad en gegeven op het kinderdagverblijf.
Nee, lijkt me juist een prachtidee! Maar waar laat je sjors dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bedacht, maar misschien is het wel heel onpedagogisch, om haar aan het grote bed te laten wennen op haar huidige kamer.
En daarna met bed en al naar boven.
Kind heet Wesley?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn maat zn zoon slaat kinderen af en gaat op ze zitten op de opvang
Ze is niet klein! Ze wordt al 2! Weet je hoe groot!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je het niet een naar idee zo op zolder? Ze is nog zo klein
didierquote:
Evi wilde niet eens in de wieg, die was na 2 avonden al in haar "grote" bed en slaapt daar heerlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bedacht, maar misschien is het wel heel onpedagogisch, om haar aan het grote bed te laten wennen op haar huidige kamer.
En daarna met bed en al naar boven.
Ja, voor een rotloon! En met allemaal ongemotiveerde moppercollega's! Zo!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wens jou nooit meer suk6.![]()
ik hoop dat je die baan krijgt en dat je iedere ochtend om 05:30 moet beginnen
Ik had gehoopt in mijn buik nog een paar weken.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, lijkt me juist een prachtidee! Maar waar laat je sjors dan?
Zeg dat maar niet in het AP topic. Je kind zou tot zn tiende ofzo bij jou in bed moeten slapen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Evi wilde niet eens in de wieg, die was na 2 avonden al in haar "grote" bed en slaapt daar heerlijk.
Geen probleem. Vaker hoeft niet meer. Ik krijg deze baan en die is zo leuk dat om 5:30 beginnen niet erg is.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wens jou nooit meer suk6.![]()
ik hoop dat je die baan krijgt en dat je iedere ochtend om 05:30 moet beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |