grapje van Juupquote:Op donderdag 12 november 2009 17:31 schreef Inu het volgende:
Wat is nou je mijlpaal eigenlijk Artic?...
En dan komt hij/zij dalijk morgenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef amaranta het volgende:
Teken van leven geeft voor de genen (ongeveer 2/3 mensen hier in het Ehv topic, thanx guys) die het interesseert.
Morgen laatste werkdag en dan begint mijn verlof. Deze bikkel werkt gewoon tot 4 weken voor datum! Nog 30 dagen as we speak!
Succes alvast! Wat is de stand van voorspelling nu, de jongen/meisje poll?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef amaranta het volgende:
Teken van leven geeft voor de genen (ongeveer 2/3 mensen hier in het Ehv topic, thanx guys) die het interesseert.
Morgen laatste werkdag en dan begint mijn verlof. Deze bikkel werkt gewoon tot 4 weken voor datum! Nog 30 dagen as we speak!
oeh spannendquote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef amaranta het volgende:
Ik ben niet de eerste die denkt dat hij/zij wellicht maandag komt. De vrouw van Juup zei het ook al en met haar nog wel meer mensen. (Eva wordt maandag 2, vandaar)quote:Op donderdag 12 november 2009 17:37 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan komt hij/zij dalijk morgen
Veel succes het laatste maandje! Is Eva al wat voorzichtiger met de pop?
Sjors denkt aan de planning voor de komende jarenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste die denkt dat hij/zij wellicht maandag komt. De vrouw van Juup zei het ook al en met haar nog wel meer mensen. (Eva wordt maandag 2, vandaar)
Naja, dat is niet altijd mijn ervaring, maar goed. Uit je post kon ik niet opmaken dat je zelf op speeddate ging, maar in elk geval veel succes. En je sneerde, en dat vond ik niet liefquote:Op donderdag 12 november 2009 17:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klopt, wat zal het zijn, 80% gemiddeld ouderwets: bestellen van briefpapier enzo met gemierenneuk over mogelijke besparingen van 0,00001% op een order van 800 euro.Maar die kleine succesjes, daar draait het om. Die moet je pakken en uitbouwen. Liefst in je werk zelf, maar desnoods in de werksfeer. Niets is zo leuk als je leidingevende kneden.
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef amaranta het volgende:
Vooral bij baby's is er idd denk ik maar 1 persoon die er niks om geeftquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?Er zijn keiveel mensen die het wat interesseert! Mij in elk geval wel! Of heb ik je een andere indruk gegeven?
![]()
Ik hoop dat de laatste loodjes meevallen en ben benieuwd of er weer zo'n mooie babbel uit komt![]()
Ik denk niet dat ze dat van die persoon heel erg kan vindenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Vooral bij baby's is er idd denk ik maar 1 persoon die er niks om geeft
Nee, maar je voelt je wel aangesproken? Hoeft niet hoor. Ik heb er zelf voor gekozen om even afstand te nemen van dit topic. Kan/kon het hormonaal niet helemaal aan. En laat ik nou echt té hormonaal zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?Er zijn keiveel mensen die het wat interesseert! Mij in elk geval wel! Of heb ik je een andere indruk gegeven?
![]()
Ik hoop dat de laatste loodjes meevallen en ben benieuwd of er weer zo'n mooie babbel uit komt![]()
Zal ik d'r verjaardagskado es retourneren dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste die denkt dat hij/zij wellicht maandag komt. De vrouw van Juup zei het ook al en met haar nog wel meer mensen. (Eva wordt maandag 2, vandaar)
Ik zat gisteren wat te lurken hier en laat ik maar niet zeggen wat ik dacht.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat van die persoon heel erg kan vinden
De een te hormonaal, de ander te druk in het hoofd, weer een ander met een pony.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt je wel aangesproken? Hoeft niet hoor. Ik heb er zelf voor gekozen om even afstand te nemen van dit topic. Kan/kon het hormonaal niet helemaal aan. En laat ik nou echt té hormonaal zijn![]()
Maargoed, das bijna klaar.
Roos leek er ook niks om te geven dat mama een dikke buik had, maar vond Saar vanaf minuut 1 leuk en lief, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat van die persoon heel erg kan vinden
ik ga voor 3 december.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat gisteren wat te lurken hier en laat ik maar niet zeggen wat ik dacht.
Pipi? Moet je plassen?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
De een te hormonaal, de ander te druk in het hoofd, weer een ander met een pony.
Wat zijn jullie eigenlijk allemaal kneusjes zeg
PI PI PI!
Alleen via de hyvespoll telt hetquote:Op donderdag 12 november 2009 17:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga voor 3 december.
ik hou niet van verliezen dus je begint op de 2e maar alvast te persen
totdat ze aan dr speelgoed komt...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Roos leek er ook niks om te geven dat mama een dikke buik had, maar vond Saar vanaf minuut 1 leuk en lief, dus dat zal wel meevallen.
Nou ja, maar als jij stelt dat er maar 2 mensen wat om geven denk ik aan Duchess en Juup en niet zo snel aan mezelf. Maar dat ligt idd meer aan mezelf dan aan iemand andersquote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt je wel aangesproken? Hoeft niet hoor. Ik heb er zelf voor gekozen om even afstand te nemen van dit topic. Kan/kon het hormonaal niet helemaal aan. En laat ik nou echt té hormonaal zijn![]()
Maargoed, das bijna klaar.
straks dan, ik heb nu druk met 4 kippenboutenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen via de hyvespoll telt het
? Hoebedoeloe?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik d'r verjaardagskado es retourneren dan?![]()
En ik ookquote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
totdat ze aan dr speelgoed komt...
zeg enne, ik heb suk6 gewenst he!
Bijna, bed komt over 1,5 week.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, maar als jij stelt dat er maar 2 mensen wat om geven denk ik aan Duchess en Juup en niet zo snel aan mezelf. Maar dat ligt idd meer aan mezelf dan aan iemand andersEn ja, da's een hele vervelende gewoonte, dus ik zal er op letten
![]()
Heeft Eef al een nieuwe kamert trouwens?
We kopen alles gewoon dubbel.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
totdat ze aan dr speelgoed komt...
zeg enne, ik heb suk6 gewenst he!
Groot bed zonder zijkant? Moet Roos ondertussen ook wel hebben. Vind 't nog maar raar, die slaapt straks op de grond...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bijna, bed komt over 1,5 week.
Vind je het niet een naar idee zo op zolder? Ze is nog zo kleinquote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bijna, bed komt over 1,5 week.
Die mag je zondag opnieuw komen geven als je zin hebt. Tussen 14.00 en 20.00 is het huis open.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die sambabalDie nog bij ons ligt
ik wens jou nooit meer suk6.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
We kopen alles gewoon dubbel.Gelukkig heeft Roos al wat lesjes gehad en gegeven op het kinderdagverblijf.
feest!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die mag je zondag opnieuw komen geven als je zin hebt. Tussen 14.00 en 20.00 is het huis open.
Ik had bedacht, maar misschien is het wel heel onpedagogisch, om haar aan het grote bed te laten wennen op haar huidige kamer.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je het niet een naar idee zo op zolder? Ze is nog zo klein
mijn maat zn zoon slaat kinderen af en gaat op ze zitten op de opvangquote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
We kopen alles gewoon dubbel.Gelukkig heeft Roos al wat lesjes gehad en gegeven op het kinderdagverblijf.
Nee, lijkt me juist een prachtidee! Maar waar laat je sjors dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bedacht, maar misschien is het wel heel onpedagogisch, om haar aan het grote bed te laten wennen op haar huidige kamer.
En daarna met bed en al naar boven.
Kind heet Wesley?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn maat zn zoon slaat kinderen af en gaat op ze zitten op de opvang
Ze is niet klein! Ze wordt al 2! Weet je hoe groot!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je het niet een naar idee zo op zolder? Ze is nog zo klein
didierquote:
Evi wilde niet eens in de wieg, die was na 2 avonden al in haar "grote" bed en slaapt daar heerlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bedacht, maar misschien is het wel heel onpedagogisch, om haar aan het grote bed te laten wennen op haar huidige kamer.
En daarna met bed en al naar boven.
Ja, voor een rotloon! En met allemaal ongemotiveerde moppercollega's! Zo!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wens jou nooit meer suk6.![]()
ik hoop dat je die baan krijgt en dat je iedere ochtend om 05:30 moet beginnen
Ik had gehoopt in mijn buik nog een paar weken.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, lijkt me juist een prachtidee! Maar waar laat je sjors dan?
Zeg dat maar niet in het AP topic. Je kind zou tot zn tiende ofzo bij jou in bed moeten slapen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Evi wilde niet eens in de wieg, die was na 2 avonden al in haar "grote" bed en slaapt daar heerlijk.
Geen probleem. Vaker hoeft niet meer. Ik krijg deze baan en die is zo leuk dat om 5:30 beginnen niet erg is.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wens jou nooit meer suk6.![]()
ik hoop dat je die baan krijgt en dat je iedere ochtend om 05:30 moet beginnen
whatever is the earliestquote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Geen probleem. Vaker hoeft niet meer. Ik krijg deze baan en die is zo leuk dat om 5:30 beginnen niet erg is.
Zomer of wintertijd trouwens![]()
Ik zou eerlijk gezegd Eva al naar boven zetten voordat Sjors er is. Anders wordt ze misschien wel boos omdat Sjors haar kamer afpakt? Geen idee hoe dat werkt, misschien eens aan mijn schoonzus vragen die kinderpsychologie heeft gestudeerdquote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had gehoopt in mijn buik nog een paar weken.
En daarna mag Sjors op onze kamer een paar dagen.
serieus, hij kan nog geen 2 platen strak leggen...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Z'n vader is DJ? Klinkt wel, Didjeeee de DJ
Dan heeft ze er toch echt een taak bij....onboos wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd Eva al naar boven zetten voordat Sjors er is. Anders wordt ze misschien wel boos omdat Sjors haar kamer afpakt? Geen idee hoe dat werkt, misschien eens aan mijn schoonzus vragen die kinderpsychologie heeft gestudeerd
zondag hebben we wat maar kwinnie wa als mijn vrouw er niet is.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tussen 14.00 en 20.00 open deur.
schop onder dr reet lost veel op.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd Eva al naar boven zetten voordat Sjors er is. Anders wordt ze misschien wel boos omdat Sjors haar kamer afpakt? Geen idee hoe dat werkt, misschien eens aan mijn schoonzus vragen die kinderpsychologie heeft gestudeerd
Hoe maak je een kind onboos?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan heeft ze er toch echt een taak bij....onboos worden
dat moet ze zelf doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe maak je een kind onboos?
Als ik niks heb kom ik wel even taart etenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tussen 14.00 en 20.00 open deur.
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet in het AP topic. Je kind zou tot zn tiende ofzo bij jou in bed moeten slapen.
Geen cadeautips.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
zondag hebben we wat maar kwinnie wa als mijn vrouw er niet is.
Mocht het wel kunnen hoor je het van te voren nog.
Kadeauw tips?
Maar krijgt ze nu niet een grotere kamer met allemaal nieuwe spullen? En de beeb krijgt de oude spullen van Eva neem ik aan?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
attachement p a r e n t i n g (z i e 0 U D).quote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef Juup© het volgende:
[..]Zal mij een mijn derrière roesten wat een ander er van denkt.
P.S. Wat is het AP topic?
Ja, maar die kamer is op zolder. En dat is inderdaad een verdieping hoger.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar krijgt ze nu niet een grotere kamer met allemaal nieuwe spullen? En de beeb krijgt de oude spullen van Eva neem ik aan?
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef amaranta het volgende:
Ze praat nog niet dus een cursus taalgebrekopheffen mag ook.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
attachement p a r e n t i n g (z i e 0 U D).
Deze opvoedvisie zegt dus dat je je kind zolang mogelijk bij je moet hoduen. Attach. En dus ook in je bed.
Neuken doe je elders.
Nou, dus heeft Eva de betere deal, nieuwe spullen, een grotere kamer en meer privacyquote:Op donderdag 12 november 2009 18:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar die kamer is op zolder. En dat is inderdaad een verdieping hoger.
En ja Sjros krijgt Eva;s spullen.
ok dan, hoe laat kom je?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Deze opvoedvisie zegt dus dat je je kind zolang mogelijk bij je moet hoduen. Attach. En dus ook in je bed.
Neuken doe je elders.
Voel je niet verplicht. We houden het klein, voor zover dat kan zonder mensen/vrienden voor het hoofd te stoten.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik niks heb kom ik wel even taart eten
Ze heeft geen grotere kamer. En ze krijgt een nieuw bed. That's itquote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, dus heeft Eva de betere deal, nieuwe spullen, een grotere kamer en meer privacy
Dus Sjors is een meisje of homo?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar die kamer is op zolder. En dat is inderdaad een verdieping hoger.
En ja Sjros krijgt Eva;s spullen.
ah een cursusje hoe negeer ik het spaans ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen cadeautips.
Kind komt om in speelgoed. Een leuk haarelastiekje of een boekje ofzo is altijd leuk
Ze praat nog niet dus een cursus taalgebrekopheffen mag ook.
quote:
Blegh. Hier word je zo moe van, van zulk soort gewauwel in de ruimte. Doe gewoon je ding en je wordt aangenomen of niet. Klaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:08 schreef gr8w8 het volgende:
Mij lijkt een uur gesprek over een baan ook vrij lang eigenlijk. Gingen die dan vooral inhoudelijk over de functieomschrijving, over de bedrijfscultuur ofzo? Uitgaande van mijn kennis over cognitie wordt de mening over geschiktheid eigenlijk al binnen een paar seconden bepaald. Daarna volgt alleen nog de bewustwording daarvan en het mentaal verantwoorden. Kost veel kunde om die eerste onbewuste mening nog om te buigen, als je je er al bewust van bent.
Als je liever hebt dat ik niet kom mag je dat ook zeggenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht. We houden het klein, voor zover dat kan zonder mensen/vrienden voor het hoofd te stoten.
Okéquote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sjors wil nog even niks. Maar misschien ook wel leuk haarspeldjes??
Bij dezenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je liever hebt dat ik niet kom mag je dat ook zeggen
Ja, daar komt het wel op neer.quote:
Als ik zou willen dat je niet kwam dan had zonet niet opgeschreven dat je mocht komen. Ik doe namelijk niet aan moreelverplicht zogenaamd uitnodigen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoort dit bij dat negatieve overal van inzien?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ok dan, sq als jij daar komt kom ik niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoals: mijn kippenbouten zijn klaar maar ze zijn te heet om op te eten?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoort dit bij dat negatieve overal van inzien?
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok dan, sq als jij daar komt kom ik niet.
wij allebei is teveel voor die kamert.
Hete kipquote:Op donderdag 12 november 2009 18:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
zoals: mijn kippenbouten zijn klaar maar ze zijn te heet om op te eten?
Niet nodig stop het eten er gewoon in en doe maar watquote:Op donderdag 12 november 2009 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap de ziggomagnetron niet
Er zit geen knop voor het wattage en geen knop voor de tijd op
ik sta m nu koud te staren met mijn magic eye powersquote:
Ja, of: de magnetron heeft de pik op me en de knopjes verwijdertquote:Op donderdag 12 november 2009 18:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
zoals: mijn kippenbouten zijn klaar maar ze zijn te heet om op te eten?
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:17 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, hormoontje gaat weer.
een dansje ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 18:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet nodig stop het eten er gewoon in en doe maar wat
quote:
Eef is in Strijjp aan het logeren en wij gaan nu naar EGE ( dat is een turks restaurant op de rivierstraat/gestelsestraat)quote:
ah, in klein spanjequote:Op donderdag 12 november 2009 18:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eef is in Strijjp aan het logeren en wij gaan nu naar EGE ( dat is een turks restaurant op de rivierstraat/gestelsestraat)
Er zitten wel knopjes op, maar ik herken er niet 1, en ik heb al aardig wat magnetrons bediend in m'n levenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, of: de magnetron heeft de pik op me en de knopjes verwijdert
Dat weet ikquote:Op donderdag 12 november 2009 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als dat op mij slaat dan maak je echt een misser
je komt ook pas om 9 uur uit je nestquote:Op donderdag 12 november 2009 18:39 schreef Inu het volgende:
Pff, weg van werk om half 7Wat nou, ambtenaar?
Probeer een:quote:Op donderdag 12 november 2009 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Kudt zeg, wil ik een KitKat uit de automaat trekken, valt ie nietZelfs niet na slaan, schoppen en schudden
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Blegh. Hier word je zo moe van, van zulk soort gewauwel in de ruimte. Doe gewoon je ding en je wordt aangenomen of niet. Klaar.
En mensen die de personeelsafdeling HR noemen moeten ook dood.
Wat is het resultaat van die opvoedvisie?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neuken doe je elders.
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is het resultaat van die opvoedvisie?
Volwassenen kerels die al helemaal niet weg komen bij hun mamma?
Wij ook niet dus.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word geen attachment parent geloof ik
Eh, nu snap ik het niet meer. Wat moet je 6 maanden doen dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:29 schreef gr8w8 het volgende:
Zo lang mogelijk, volgens mij houden ze hier in NL zes maanden aan.
Misschien is dat wel zes maanden omdat ze ouder als zes maanden in de gaten krijgen of onthouden wat papa en mama aan het doen zijn?
Ik ben ook aan het genieten.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef bleiblei het volgende:
Verkopen jullie ook emulgator xxxyyy?
Is het voor een geneesmiddel?
Eh, nee, het gaat in de boerenkool.
Keuringsdienst van Waarde.
oa de uk bij je op de slaapkamer laten slapen. Goed voor de binding.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eh, nu snap ik het niet meer. Wat moet je 6 maanden doen dan?
Slapen de meisjes nog steeds allebei in jullie bed dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wij zijn het wel.
Niet dat we een keuze hadden in de flat.
Okee, dat is nog te overleven, hetzij flauwekul in mijn ogen indien de situatie niet zo is dat je niet anders kan.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:51 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
oa de uk bij je op de slaapkamer laten slapen. Goed voor de binding.
Nee, hier in het nieuwe huis niet nee. Roos direct op d'r eigen kamer en Saar na drie weken.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slapen de meisjes nog steeds allebei in jullie bed dan?
http://www.allesoverkinderen.nl/ne_natuurlijk_ouderschap.htmquote:Op donderdag 12 november 2009 20:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okee, dat is nog te overleven, hetzij flauwekul in mijn ogen indien de situatie niet zo is dat je niet anders kan.
Maar wat hoort er nog meer bij?
Maar babietje hoeft toch niet bij je in bed?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou dat niet trekken heur, ik zou toch constant bang zijn dat ik het kind beschadig in m'n slaapOf dat het kind er uit lazert ofzo... Het lijkt me wel fijn om zo nu en dan een keertje met je babbietje in bed te slapen, maar ik heb ook het idee dat als je dat een kind aanwent, ze nooit leren om alleen te slapen. Maar dat zal ook wel de clou achter die ideologie zijn, dat ze nooit alleen HOEVEN te slapen
Heb jij nooit een co sleeper verkocht? Die timmer je gewoon vast aan je eigen bed.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou dat niet trekken heur, ik zou toch constant bang zijn dat ik het kind beschadig in m'n slaapOf dat het kind er uit lazert ofzo... Het lijkt me wel fijn om zo nu en dan een keertje met je babbietje in bed te slapen, maar ik heb ook het idee dat als je dat een kind aanwent, ze nooit leren om alleen te slapen. Maar dat zal ook wel de clou achter die ideologie zijn, dat ze nooit alleen HOEVEN te slapen
Nee, Baby-dump is niet zo hipquote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij nooit een co sleeper verkocht? Die timmer je gewoon vast aan je eigen bed.
Gelijk het kindeke Jeeeezusquote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef gr8w8 het volgende:
Ow en niet bij ons in bed dus, maar in een klein kribbetje.
Niet mijn ding.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://www.allesoverkinderen.nl/ne_natuurlijk_ouderschap.htm
nie gaan werken, borstvoeding, nie laten huile nie
Wanne bullshit.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://www.allesoverkinderen.nl/ne_natuurlijk_ouderschap.htm
nie gaan werken, borstvoeding, nie laten huile nie
Niets voor mij, ik ben erg bewegelijk in mijn slaap en de kleine krijgt gegarandeerd zo nu en dan een flinke klap te verduren.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:59 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
wel handig als je borstvoeding gaat geven, rol je gewoon je tiet in dat bed en klaar
(of andersom, je rolt je kind tegen je aan als je korte tieten hebt)
Bril-jant advies, even Manon laten lezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Voor bb:
[...]Geef ruimte aan de ontwikkeling van empathie door positief in te grijpen en geen agressie te gebruiken. Vermijd vaak voorkomende of langdurige scheiding. Bewaar het evenwicht in je gezinsleven.
Hij 'hoort' dan ook aan moeders kant te staan.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets voor mij, ik ben erg bewegelijk in mijn slaap en de kleine krijgt gegarandeerd zo nu en dan een flinke klap te verduren.
Als jij nou snel doorpromoveert hoef ik echt niet meer 40 uur te werken als we babbels hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wanne bullshit.
Al kan ik me stiekum wel ergens vinden in het nie gaan werken nie.
Volgens mij groei je dan als kind in een veel gecontroleerdere, gezondere, schonere omgeving om.
Ik merk bij ons dat die laatste twee nog wel wat te wensen over laat ivm. werk en geen zin hebben meer savonds.
Gadverdamme, wat een achterhaalde hippietalkquote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Voor bb:
Natuurlijk ouderschap
Natuurlijk Ouderschap gaat uit van de volgende doelen: ken je kind, help je kind zich goed te voelen en geniet van het ouderschap. Om deze doelen te kunnen bereiken zijn handvatten geformuleerd:Blijf na de geboorte in contact met je baby. Als na de geboorte het contact om medische of sociale redenen wordt verbroken, probeer dit dan te herstellen zodra dat kan. Geef gehoor aan de signalen van je kind. Laat je kind niet alleen als het huilt maar koester het, ook als je het verdriet niet kunt wegnemen. Geef zolang mogelijk borstvoeding. Borstvoeding is meer dan voeding. Het is een ideaal troostmiddel en kan op verzoek van het kind gegeven worden. Geef je geen borstvoeding, probeer dan flesvoeding op verzoek te geven en doe dit als ouders zoveel mogelijk zelf. Draag je kind zoveel mogelijk bij je. Je kunt een drager gebruiken waardoor je je handen vrij hebt. Slaap samen met je kind of zet een co-slaper tegen je bed aan. Geef ruimte aan de ontwikkeling van empathie door positief in te grijpen en geen agressie te gebruiken. Vermijd vaak voorkomende of langdurige scheiding. Bewaar het evenwicht in je gezinsleven.
Rol je dan ook over vrouwlief heen? Ik neem aan dat je dat bedje aan haar kant fabriekt?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets voor mij, ik ben erg bewegelijk in mijn slaap en de kleine krijgt gegarandeerd zo nu en dan een flinke klap te verduren.
Manon slaat ze beurs?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:00 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bril-jant advies, even Manon laten lezen.
Ik zie het al voor me.... *flats*quote:Op donderdag 12 november 2009 20:59 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
wel handig als je borstvoeding gaat geven, rol je gewoon je tiet in dat bed en klaar
(of andersom, je rolt je kind tegen je aan als je korte tieten hebt)
Dat ook. Ze wil ook van me af.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij nou snel doorpromoveert hoef ik echt niet meer 40 uur te werken als we babbels hebben
Definieer "niet direct".quote:Op donderdag 12 november 2009 21:02 schreef amaranta het volgende:
Mja sommige dingen zit wel wat in. Maar dat doe je van nature al. Ik ga in principe ook niet direct na de geboorte scheiden van mn man enzo.
En laat mijn kind ook niet 9 uur huilen voordat ik ga troosten.
Waarom kijken wij naar dezelfde avondvullende programmering?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Prima, maar let op het vetgedrukte.
En ook op wat ik suggereerde met schoner & gezonder.
Goedele!!!.
De schutting people?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat ook. Ze wil ook van me af.
[...]
Da's niet waar.![]()
Onze buren trouwens wel, hij zit bij zijn ouders.
Binnen 1 jaar ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Definieer "niet direct".
Ik heb een beetje het idee dat deze regels een religieuze achtergrond hebben.
wtf, bbq?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat ook. Ze wil ook van me af.
[...]
Da's niet waar.![]()
Onze buren trouwens wel, hij zit bij zijn ouders.
Ja dat snap ik ook wel, waarom denk je steeds dat ik downsyndroom heb ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Prima, maar let op het vetgedrukte.
En ook op wat ik suggereerde met schoner & gezonder.
Goedele!!!.
Ehm, nee, de andere kant. Hij is autist en kon niet langer dan ruim een uur met de kinderen spelen, ze deden altijd al veel apart van elkaar, zoals op vakantiequote:
Het gaat volgens mij niet om echtscheiding, maar om scheiding in fysieke zin. Dus zoveel mogelijk je kind aanraken en er bij in de buurt zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Definieer "niet direct".
Ik heb een beetje het idee dat deze regels een religieuze achtergrond hebben.
V.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef bleiblei het volgende:
Die Kees Moeliker is precies J (van Levi).
Even jaren rekenen: hoeveel zusjes en broertje krijgt E. in totaal?quote:
Vooralsnog 1, maar we sluiten (mits geen meerlingenzwangerschap) een 2de broer of zus niet direct uit.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Even jaren rekenen: hoeveel zusjes en broertje krijgt E. in totaal?
Nee aan mijn kantquote:Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Rol je dan ook over vrouwlief heen? Ik neem aan dat je dat bedje aan haar kant fabriekt?
Altijd weer die autisten.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ehm, nee, de andere kant. Hij is autist en kon niet langer dan ruim een uur met de kinderen spelen, ze deden altijd al veel apart van elkaar, zoals op vakantie, en zij had al vijf jaar verlammingsverschijnselen en veel verdriet enzo. <- Je ziet dat ik het maar een raar verhaal vind... Blijft klote voor de (ADHD) kids.
Die schutting leute willen er vier trouwens. Zijn best okee, jammer dat de eerste kennismaking iets vrij principieels voor ze bleek te zijn.
Uiteraard.quote:
Dat is altijd, er zijn altijd 2 kanten van een verhaal. Hier thuis is dat ook zo.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:11 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Aleen geloof ik niet dat het 100% zijn schuld is. Het is niet zo dattie hoog-autistisch is geworden nadat ze getrouwd waren en twee kindjes hadden... D'r zijn twee verhalen en we horen er nu maar een. En daar heb ik dus al m'n twijfels bij.
|Nog even geduld, zijn het er drie. En die dames gaan natuurlijk allianties vormen. Wordt het 2 tegen 1 bij je thuis.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is altijd, er zijn altijd 2 kanten van een verhaal. Hier thuis is dat ook zo.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
|Nog even geduld, zijn het er drie. En die dames gaan natuurlijk allianties vormen. Wordt het 2 tegen 1 bij je thuis.
Ik ben helemaal doomed, met 3 tegen 1.
Is onderzoek naar geweest. if mama nuchter gebeurt dat niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou dat niet trekken heur, ik zou toch constant bang zijn dat ik het kind beschadig in m'n slaapO
use the force Noed, use the forcequote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
|Nog even geduld, zijn het er drie. En die dames gaan natuurlijk allianties vormen. Wordt het 2 tegen 1 bij je thuis.
Ik ben helemaal doomed, met 3 tegen 1.
Dat is een goeiequote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Is onderzoek naar geweest. if mama nuchter gebeurt dat niet.
en waar lezen we dat interview of zijn wij niet de juiste doelgroep?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:25 schreef febster het volgende:
Tommy interview was tof, maar kort. Vandaag tv interview gehad met een trampolinespringster. Leuk interview en ik kreeg nog 'les' van haar
. Springen is dus echt super tof op zo'n grote trampoline
Nietquote:Op donderdag 12 november 2009 18:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
je komt ook pas om 9 uur uit je nest
jij weet als boekensmurf toch wat dramatiseren is, ik maak gewoon jouw verhaal filmklaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:46 schreef Inu het volgende:
[..]
NietNormaal gesproken om 7 uur en nu had ik me verslapen, dus kwart voor 8
KLBBquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef bleiblei het volgende:
moggol! op mijn vrije dag!
Vandaag ga ik terug naar mijn roots avec mon pappa.
Kortom, we gaan den houten vloer halen.
Ik zie nu al op tegen het bewerken van die vloer.
Iedereen heeft tegenstrijdige verhalen van hoe het moet, het gaat een gekloot worden met ammonia, olie, wax, impregneermiddel etc. etc.. Blegh.
ohnoes! you is at home too?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
goeiemoggel!
Ze French have taken over ze bedroom
Youz been fuckedquote:
Yesh, if ze mailman arrivez in timezquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Youz been fucked
but nowz you haz teh time to receive ze mail i haz sent to you
Hoi Eefquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:05 schreef FUFR het volgende:
De eerste flajerts gaan er nu uit, het pand alhiero heeft m al gehad.
mensen vinden ons nu ook via goegels
hippe shitquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:05 schreef FUFR het volgende:
Proficiat met je prinsesje!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef gr8w8 het volgende:
Er is er een jarig, hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is Roos!
Ranja en suprise eieren voor iedereen!
Vette shizzle!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:05 schreef FUFR het volgende:
qftquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:33 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Met een specialevoor gr8w8 .
Willen de mensen die zich nu nog vergeten/gepasseerd/of op andere wijze tekort gedaan voelen dat zelf ff melden? Kan onmogelijk alles bijhouden.
eh... ik dan maar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:33 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Met een specialevoor gr8w8 .
Willen de mensen die zich nu nog vergeten/gepasseerd/of op andere wijze tekort gedaan voelen dat zelf ff melden? Kan onmogelijk alles bijhouden.
Zal ik je dan maar een kusje geven, helpt dat?quote:
Hij heeft nogal specifieke eisen als het om de locatie van het kusje gaatquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar een kusje geven, helpt dat?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij heeft nogal specifieke eisen als het om de locatie van het kusje gaat
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij heeft nogal specifieke eisen als het om de locatie van het kusje gaat
Ook, maar die heeft niets misdaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar hebtie toch een wijf voor?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef gr8w8 het volgende:
Er is er een jarig, hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is Roos!
Ranja en suprise eieren voor iedereen!
ik wacht op mijn zoentjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef Levitation het volgende:
En toen was het stil.
Heb je al gehad:quote:
Het heeft zelfs geholpen:quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef Levitation het volgende:
tosti extra belegen kaas en kalkoenfilet.
mijn geheugs liet me in die steekquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je al gehad:
[..]
Het heeft zelfs geholpen:
[..]
uitsmijter 3 eieren slami kaas, bolletje koude dinges en slaquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef Levitation het volgende:
tosti extra belegen kaas en kalkoenfilet.
maandag weer werkenquote:
you die in stylequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:02 schreef ArTiC het volgende:
mijn nieuwe PC trouwens
Modern Warfare 2 op 1920x1080 en alle grafische instellingen op hoog![]()
Sq is stoerquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Kom je zo op je werk en wil je inloggen op je PC, wat je elke dag doet. Is je account ineens geblokkeerd. Dus bel je de IT servicedesk
Servicedesk, met Henkie!
Ja hoi, met SQ. Mijn account is geblokkeerd, willen jullie die weer activeren?
Wat is je personeelsnummer?
Eh, die heb ik niet, ik ben extern...
Alle externen moeten een personeelsnummer krijgen, anders worden de accounts geblokkeerd!
Nou daar wist ik niks van. Maar kan je mijn account toch niet even unblocken?
Nee, je manager moet eerst een personeelsnummer aanvragen.
Mijn manager is er vandaag niet, al mijn collega's zitten op cursus en ik moet vandaag de waakdienst voor half Nederland draaien. Het is niet echt wenselijk als ik vandaag niet kan werken
Ja, regels zijn regels, en als ik daar van af ga wijken raak ik mijn baan kwijt.
.....!!
Overigens, nadat ik de System Admin er op af had gestuurd kon ik binnen een half uur weer inloggen. Knazen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Kom je zo op je werk en wil je inloggen op je PC, wat je elke dag doet. Is je account ineens geblokkeerd. Dus bel je de IT servicedesk
Servicedesk, met Henkie!
Ja hoi, met SQ. Mijn account is geblokkeerd, willen jullie die weer activeren?
Wat is je personeelsnummer?
Eh, die heb ik niet, ik ben extern...
Alle externen moeten een personeelsnummer krijgen, anders worden de accounts geblokkeerd!
Nou daar wist ik niks van. Maar kan je mijn account toch niet even unblocken?
Nee, je manager moet eerst een personeelsnummer aanvragen.
Mijn manager is er vandaag niet, al mijn collega's zitten op cursus en ik moet vandaag de waakdienst voor half Nederland draaien. Het is niet echt wenselijk als ik vandaag niet kan werken
Ja, regels zijn regels, en als ik daar van af ga wijken raak ik mijn baan kwijt.
.....!!
Overigens, nadat ik de System Admin er op af had gestuurd kon ik binnen een half uur weer inloggen. Knazen
paar keer over een granaat gerend, verder viel het wel meequote:
ik kijk altijd de andere kant op en negeer mquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
paar keer over een granaat gerend, verder viel het wel mee
Ik heb het meestal zo:quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kijk altijd de andere kant op en negeer m
Soms helpt dat, tenzij het handje in beeld is..
Gewoon een extra pauze nemen en naar de winkel gaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die verkopen ze niet in de frisdrankautomaat
Is goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik spreek jou over twee jaar nog wel een keer
TukTuk?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef bleiblei het volgende:
ik ben nu op bezoek bij mensen, en ik versta geen hol van wat ze zeggen.
Ah, basis vrijdagmiddag voedsel!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
uitsmijter 3 eieren slami kaas, bolletje koude dinges en sla
broodje kroket
Ik kan echt niet geloven dat zulke dingen niet in scene gezet zijn. Beetje vertalen moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:
Nou ja, voor Chinezen is ons alfabet misschien best moeilijk. Als wij chinees zouden schrijven en er staat 1 streepje verkeerd betekent het waarschijnlijk ook iets compleet anders.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven dat zulke dingen niet in scene gezet zijn. Beetje vertalen moet toch niet zo moeilijk zijn?
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, voor Chinezen is ons alfabet misschien best moeilijk. Als wij chinees zouden schrijven en er staat 1 streepje verkeerd betekent het waarschijnlijk ook iets compleet anders.
Daarbij maakt het ze niet uit, want ze kunnen het zelf toch niet lezen, als het er maar westers en hip uitziet
Sterkte.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Levitation het volgende:
hi. Zit nu in Arnhem.Night o/t Proms.
Enjoyquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Levitation het volgende:
hi. Zit nu in Arnhem.Night o/t Proms.
Arme jijquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef Inu het volgende:
Ik heb de hele dag naar iemand geluisterd die het boek 'I always get my sin' uit zn hoofd had geleerd... Echt, wat die kerel allemaal zei![]()
I now give the floor to the next speaker
This is the pillar of the research
Tussen elke 3 woorden As I should say
Het werd gewoon komisch op gegeven moment
Bijna nooit pour moiquote:
Een dubbele avonddienst is 2 gebieden doen tot 21:00quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef febster het volgende:
Een dubbele avonddienst is dus tot 21:00?
Dan hebben jullie straks wat te schurenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En dat is schrikbarend veel vloer.
Ooh op die toerquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een dubbele avonddienst is 2 gebieden doen tot 21:00.
Maar ik ben weer thuis.
Met vloer.
En dat is schrikbarend veel vloer.
die linksboven?quote:
BB's haar was fluffiër, meer paulus de boskaboutertquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gast rechts dus met die bril.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
BB's haar was fluffiër, meer paulus de boskaboutert
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:28 schreef FUFR het volgende:
oh please laat ze het net niet gehaald hebben met hun KUTSTEENTJES en dat het meteen ook van de buis wordt gehaald.
please!
Nee die ene achterin met dat lange haar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gast rechts dus met die bril.
Ooooooooooquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee die ene achterin met dat lange haar.
Laat er een grote mus komen die op een van de nog te vallen steentjes poept zodat alles stoptquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:28 schreef FUFR het volgende:
oh please laat ze het net niet gehaald hebben met hun KUTSTEENTJES en dat het meteen ook van de buis wordt gehaald.
please!
Kom maar een keer breezers drinken hier tegen die tijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh op die toerdacht dat het dubbel zo lang is. Post eens pics van je vloer zodra die klaar is
.
Zolang er imbecielen zijn die naar dat geestdodende tv blijven kijken, blijft die mafketel zijn baan behouden vrees ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:28 schreef FUFR het volgende:
please!
Ik kijk er dus niet naar, laat anderen er hun plezier maar aan hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zolang er imbecielen zijn die naar dat geestdodende tv blijven kijken, blijft die mafketel zijn baan behouden vrees ik.
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:17 schreef bleiblei het volgende:
Hole in the wall is tof.
En heb ik laatst gebruikt als metafoor!
Nieuw wereldrecord vallende dominosteentjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:28 schreef FUFR het volgende:
please!
delete deze post BB en schaam je.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:17 schreef bleiblei het volgende:
Hehe, dromende katten zijn vet.
Maken ze spastische bewegingen en gekke geluidjes in hun slaap.
Hole in the wall is tof.
En heb ik laatst gebruikt als metafoor!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nieuw wereldrecord vallende dominosteentjes
Ach joh, er is 1 SBS6 programma geproduceerd afgelopen 10 jaar wat ik wel amusant vindquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
delete deze post BB en schaam je.
diep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |