Als ze maar kleine rokjes zouden dragen, vind ik het allemaal goed, maar dan voor andere redenenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:39 schreef Will.Krikke het volgende:
Eerlijk, welke voetbalfan/voetballer vindt die opmars van het vrouwenvoetbal goed?
dubbel en dwars waarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:40 schreef Beregd het volgende:
Die dame op de foto heeft toch wel talent.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
Een vrouwenvoetbalteam bestaat meestal uit 11 keepsters
wat een vreemde naam heb jij, wat krijg ik als ik hem ontcijfer?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:49 schreef 152535455565758595 het volgende:
Vrouwenvoetbal is ranzig. Het zou verboden moeten worden.
Als ze dat allemaal wel goed konden zaten ze ook niet op voetbalquote:Op donderdag 12 november 2009 15:37 schreef Will.Krikke het volgende:
Ze kunnen niet aannemen
Ze kunnen niet schieten
Ze kunnen niet hardlopen
Ze hebben geen motoriek
Ze kunnen gewoon NIET voetballen!
Ze kunnen beter Nederlands dan ik!![]()
Want ze had al een aardig bos haren op haar kut en jij nog niet. Bovendien was je piemeltje nog een echt piemeltje, terwijl bij haar de schaamlappen al zichtbaar waren ?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef MASD het volgende:
Toen ik als 8-jarige nog op voetbal zat hadden wij ook een meisje in het team, alleen dan zonder de aparte kleedkamer. Man, dat waren nog eens ongemakkelijke tijden onder de douche.
leg uit?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal wel goed konden zaten ze ook niet op voetbal
ik weet niet of jij ooit een damesvoetbal amateurwedstrijd hebt gezien? maar dat zijn vaak wat uhmm.. hoe zeg ik dat aardig? manwijfen..quote:Op donderdag 12 november 2009 15:56 schreef alors het volgende:
Was jij niet die stoere player? (check zn history maar ik zit op telefoon dus kan niet plakken/kopieren)
Dan zou je die chicks toch moeten nemen in de kleedkamer.
pas maar op dan, straks pakken ze jou nog, je kent dat filmpje van die keeper van ado he?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:58 schreef Will.Krikke het volgende:
ik weet niet of jij ooit een damesvoetbal amateurwedstrijd hebt gezien? maar dat zijn vaak wat uhmm.. hoe zeg ik dat aardig? manwijfen..
11 keepsters.... dat zeg ik al in de FiPoquote:Op donderdag 12 november 2009 15:58 schreef Will.Krikke het volgende:
[..]
ik weet niet of jij ooit een damesvoetbal amateurwedstrijd hebt gezien? maar dat zijn vaak wat uhmm.. hoe zeg ik dat aardig? manwijfen..
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:03 schreef RickJames het volgende:
Nu ik die foto nog eens goed bekijk. Die nek doet me denken aan de tweede vorm van Freeza
Nu ik die foto nog eens goed bekijk. Die nek doet me denken aan de tweede vorm van Freeza
Fuck yo couch nigga.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:03 schreef RickJames het volgende:
I'm Rick James Bitch!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:06 schreef 152535455565758595 het volgende:
[..]
Fuck yo couch nigga.
begin dan maar eens met een fotoboekquote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Marouska het volgende:
We hebben nog wel een reputatie hoog te houden van charmante, sensuele wezens, dit soort ongein werkt tegendraads.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Marouska het volgende:
Vrouwen die voetballen, pfff. Een beetje als een paard achter een bal aan sjokken, en mansdikke, blauwgetrapte kuiten krijgen: niet sexy. We hebben nog wel een reputatie hoog te houden van charmante, sensuele wezens, dit soort ongein werkt tegendraads.
Amen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Marouska het volgende:
Vrouwen die voetballen, pfff. Een beetje als een paard achter een bal aan sjokken, en mansdikke, blauwgetrapte kuiten krijgen: niet sexy. We hebben nog wel een reputatie hoog te houden van charmante, sensuele wezens, dit soort ongein werkt tegendraads.
Moeilijk in te schatten. Het is iig een karakter uit Dragonball Z.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:14 schreef Beregd het volgende:
Ben ik een nerd als ik niet weet wat Freeza is, of net niet?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:14 schreef Beregd het volgende:
Ben ik een nerd als ik niet weet wat Freeza is, of net niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |