Dat zei ik toch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:18 schreef Biefstuk het volgende:
Jongens, is er dan niemand die call of duty 1 en uo heeft gespeeld?
Wasteland is hetzelfde als Brecourt. Alleen wat moderner
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:53 schreef MPC60 het volgende:
Wat een jankerds hier over die killstreaks zeg.... moet je maar eens een potje met mij spelen... zelfs UAV heeft de tegenstander niet langer dan 10 seconden
Moet je een nieuw xbox profiel aanmakenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Rookert het volgende:
Kan je bij Singleplayer ook van profiel veranderen zodat je een New Game kan beginnen, terwijl iemand al bezig is met de Campaign? Broertje is namelijk al begonnen en ik wil zelf ook even kijken zonder zijn savegame te overwriten
Sorry, PC hierquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Moet je een nieuw xbox profiel aanmaken
Vind je ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.
Bij gebrek aan PC topic (verhoudingen zijn wel duidelijk hierquote:
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Gauner het volgende:
What are you talking aboet:
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC) #2
Iedereen faalt weleens (ik momenteel ook geregeld in de multiplayerquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondIk faal hier hard, bedankt
ghehequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondIk faal hier hard, bedankt
Klopt, alleen heette die map Chinatown geloof ik. Kwam mee met een patch als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
Dat zei ik toch.
Zat Carentan niet in MW1? Ik kan me zoiets herinneren dat ze die bij een vorige CoD ook erbij hadden gedaan omdat er veel vraag naar was.
Klopt, kwam met DLC. Vond hem alleen niet tofquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:35 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Klopt, alleen heette die map Chinatown geloof ik. Kwam mee met een patch als ik me niet vergis.
Vertelquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:59 schreef deepart het volgende:
Whehe ik heb echt een perfecte killstreak indeling, niet gezond meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |