SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet evil, hij zet alleen zijn denk gezicht opquote:Op donderdag 12 november 2009 15:01 schreef MervinMinky het volgende:
Wees blij met Gandalf, ik heb de Evil Monkey in me kast
TS gebruikt geen mobielquote:Op donderdag 12 november 2009 14:52 schreef OeJ het volgende:
Het was vorige week, op een zondagmiddag, omstreeks 15:00u dat ik gezellig aan het fok!en was. Gezellig, maar verder saai, echt zo'n zondagmiddag, he toe, je kent dat wel. Nog te loom om je aan te kleden, of te gaan douchen, of iets te doen waar je het kleinste beetje energie bij nodig hebt.
Opeens ging de telefoon, het was GertJan. Hij zei: "ik moet je wat vertellen, maar het kan niet door de telefoon."
Ik: "Nou, ok, kom maar langs. Het gaat toch wel goed?"
Zijn stem klonk bibberig en aangeslagen. Ik dacht, oh, dat is niet goed. Ik legde de hoorn neer, en probeerde het te vergeten.
Hoor ik opeens een klap! Ik schrok me helemaal de pleuris! Kwam zomaar mijn beste maat Gandalf uit de kast gewandeld. IK ZEI: 'Hoe lang zit jij daar al?'
Hij zei: 'Oh, pas net hoor, toen jij aan het bellen was ben ik stiekem in de kast gaan zitten. Maar het laten schrikken is gelukt!'
En dat was het!
evil monky is niet meer evil sinds afgelopen maandagquote:Op donderdag 12 november 2009 15:03 schreef Rookert het volgende:
Echt het-is-donderdag-ik-wil-weekend-gvd-humor
[ afbeelding ]
Hannah Montana ook niet meerquote:Op donderdag 12 november 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
evil monky is niet meer evil sinds afgelopen maandag
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
Poll: wat te doen?kickje onz bagger, slotje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHAHAH !!! IK DACHT DAT HIJ TOEGAF DAT HIJ HOMO WAS !11111
TS HEEFT HEM ME IN HET KONTJE OOTJE GENOMEN !! EINZZZZ
Forum Opties | |
---|---|