slaveloos +2quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:10 schreef slaveloos het volgende:
ziggo
wat isquote:is de naam van de internationale, pan-Europese beursmaatschappij die in 2000 ontstond door de fusie van de beurzen van Parijs (ParisBourse), Brussel (Brussels Exchanges) en Amsterdam (Amsterdam Exchanges).
Graag gedaan, internext kon het niet zijn want dat was een internet exhibitie.quote:
Samen ook wel bekend als 6quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Graag gedaan, internext kon het niet zijn want dat was een internet exhibitie.
maar close was het wel
AKQ #1790:
4 De_Hertog
2 De_Hertog
Zo, ook puntjes voor jouquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:10 schreef qonmann het volgende:
the music factory
SS is geen 3 letters, maar die andere zijn okquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:20 schreef De_Hertog het volgende:
SS, NSB, KKK, GVD
Precies, zijn ook een aantal twee-letterige combinaties verboden, maar dat is inderdaad al langer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
SS is geen 3 letters, maar die andere zijn ok
(stond niet in de vraag zie ik)
NSB, GVD, PKK, TBS, LPF, KKK, PVV
Thxquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef slaveloos het volgende:
sorry en bedankt voor het waarnemen, werk kwam tussendoor
Dat is een term die soms officieel wordt gebruikt, maar er is een speciaal, informeel, woord voor. Dat slaat niet zo zeer direct op het begrip maar meer op de persoonlijkheid van de gemiddelde persoon die zoiets aanvraagtquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Personalized Licenceplates
Die term zocht ik jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Vanity plate
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef slaveloos het volgende:
bridget maasland
[ afbeelding ]
even de druiligere vrijdag een beetje opvrolijken
+2 Yankeequote:
doe ik Lindsay Lohanquote:
hihiquote:
Toch nog een rukker aanwezigquote:
ach dat ik haar niet duidde..maar ja met zoveel kleren aanquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:57 schreef slaveloos het volgende:
jenna jameson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |