quote:Op woensdag 11 november 2009 23:40 schreef Leandra het volgende:
Je bent de enige niet, ik begin ook in te storten, dus ik ga hier vast afsluiten
* Leandra feliciteert de buurvrouw vast![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Buuf, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is te vroeg voor plaatjes zoeken
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:52 schreef Marrije het volgende:
Buuf, gefeliciteerd met je verjaardag!
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:24 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Buuf, van Harte Gefeliciteerd,,,en nog vele mooie jaren op Fok..![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:43 schreef CarOnline het volgende:
Buuvie
Van harte met je verjaardag en nog heel veel jaren!
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:55 schreef beequeen het volgende:
Buuuuuuuuvvvvv.....![]()
![]()
![]()
Goedemorgen, lekker fout gifje hè?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Das nog jong, gefeliciteerd en hopelijk blijkt de computer toch niet zo stuk te zijn als je dacht.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef D. het volgende:
Ow: er is er 1 jarig, hieperdepiep, lang zal ze leven, hoera in de gloria, nog vele jaren en gefeliciteerd
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:41 schreef Laysa het volgende:
Gefeli buuf![]()
....Ik ben nieuwsgierig...wie maakt er vandaag jouw Taart?? of moet je dat zelf doen??
Mijnese staat er ook niet inquote:Op donderdag 12 november 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Lea staat er twee keer in en ik ben Noekst vergeten
Pas na de tweede prik gaat je chip werken, gelijk met kwik.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:
Deel 1 griepprik binnen.......nu maar afwachten of ik vannacht in het donker licht geef
Nou ja, ze wisten aan de hand van je mobiele telefoon toch al waar je was dus die chip kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Pas na de tweede prik gaat je chip werken, gelijk met kwik.
Cool!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, ik heb zojuist het woord "foekepot" in KLB als scheldwoord geprobeerd.
Ik ben benieuwd.
Jaja, nanochip.quote:
Ik ben voor! Foekepot leent zich prima als scheldwoord.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kunnen we een soort hype starten.
Wehehequote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jaja, nanochip.dus ik stel voor dat je je na die griepprik in alu-folie wikkelt
dat zal ze leren.
Gemiste kans. Oh ik ook niet bedenk ik me nu.quote:
Dan hou ik het gewoon bij dat alu-hoedje. Mij zullen ze niet krijgen, die smiechterige foekepotten.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Gemiste kans. Oh ik ook niet bedenk ik me nu.en het was zo'n briljant idee.
Foekepot voor de lesboiennes (spreek uit: lesbwajennes)quote:Op donderdag 12 november 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Foekepot of FoekeBooy, that's the question.
Als het dan maar snel werktquote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Pas na de tweede prik gaat je chip werken, gelijk met kwik.
Die handschoenenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou kijk ik uit principe geen geenstijl of pwnd of hoe dat heet. dus doe 's een foto?
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik vind haar een beetje ordinair ogen.
Een hééél klein beetje maar hoor ...
Dat kant ... en die laarzen ... en de wassing van die jeans.
Ze lijkt een beetje op Mandy en die kraakte behoorlijk af.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil hele vieze dingen met haar doen
Ik moest ook aan Mandy denken. En aan Edwin jeans.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef beequeen het volgende:
Ze lijkt een beetje op Mandy en die kraakte behoorlijk af.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:49 schreef Noek het volgende:
Alleen dat kanten geval is niks. De rest is tof!![]()
Ik zou haar geven als ik Ian was.
Wat zijn Edwin jeans?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik moest ook aan Mandy denken. En aan Edwin jeans.
Net-niet-jeans.quote:
Ja ja, je wilt gewoon neuken. Mandy of geen Mandy look-alike.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze lijkt voor geen meter op Mandy, da's een goedkoop kudtwijf.
José is lief en stijlvol en mag me vastbinden enzeaux
Neen, trouwenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ja, je wilt gewoon neuken. Mandy of geen Mandy look-alike.
Oh, ken die uitdrukking niet maar Jasper heeft er schijnbaar geen moeite mee.quote:
Wie?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ken die uitdrukking niet maar Jasper heeft er schijnbaar geen moeite mee.
Je zuster op een heautvlot.quote:
Jaja.................quote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga haar filmpje nog een keer kijken
Hier!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
Waar vind ik dat filmpje? Misschien is ze walking and talking wat minder volks.
Hey lievie, ja ik heb vannacht overleeft, nu nog 9 nachten te gaanquote:
Goed zo...en ze slaapt ook vast gewoon door als je dr in dr eigen bedje legtquote:Op donderdag 12 november 2009 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey lievie, ja ik heb vannacht overleeft, nu nog 9 nachten te gaan
Neeeee, ze gaat eerst naar haar eigen bed, komt dan slaapdronken s`nachts naast mij leggen en dan is het bal, ze wil der lange stelten maar in mijn nek legge hhahaha en lult ook nog in haar slaap, nog erger ben ik allemaal niet gewend, maar ze is best lief hoor, en anders gaat ze al die dagen maar in de schuur wonenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo...en ze slaapt ook vast gewoon door als je dr in dr eigen bedje legt
Ze is bij haar buurmeisje aan het spelen, lekker luxe hier hoor die open keuken, ben aan het koken haal haar straks op, maar die open keuken is ideaaal, kan computeren, tv kijken en koken tegelijkquote:Op donderdag 12 november 2009 17:40 schreef Laysa het volgende:
Dat je eigenlijk dus gewoon op de pc kan...heb je ze het huis uitgeslagen?
Er was eens ......nah wel leuk toch en het hoeft maar 10 min ofzo.....quote:Op donderdag 12 november 2009 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Neeeee, ze gaat eerst naar haar eigen bed, komt dan slaapdronken s`nachts naast mij leggen en dan is het bal, ze wil der lange stelten maar in mijn nek legge hhahaha en lult ook nog in haar slaap, nog erger ben ik allemaal niet gewend, maar ze is best lief hoor, en anders gaat ze al die dagen maar in de schuur wonen![]()
(ben wel de lul vanavond, ze heeft al voorleesboek klaargelegd, en natuurlijk die ene met 5600 blz.)
ghehehe.....quote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze is bij haar buurmeisje aan het spelen, lekker luxe hier hoor die open keuken, ben aan het koken haal haar straks op, maar die open keuken is ideaaal, kan computeren, tv kijken en koken tegelijk
Oeeeeeeeeeeee u is valssssssssssssssssssquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef isa2006 het volgende:
Toverheks moet niet zo zeuren. al blijven de lichten thuis lang branden tot 3 uur daarna weet ik het niet.
doei veel plezier toverheks.
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef isa2006 het volgende:
Toverheks moet niet zo zeuren. al blijven de lichten thuis lang branden tot 3 uur daarna weet ik het niet.
doei veel plezier toverheks.
nee hoor let alleen op.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeee u is valssssssssssssssssss.......
Klein uitgevallen? is 250+ gramquote:Op donderdag 12 november 2009 17:54 schreef Toverheks het volgende:
Hey Ian, ik eet ook snitseltjes, ja beetje klein uitgevallen maar zullen ook best lekker smaken
Ik kook dit voor moffen die er goed geld voor betalen hèquote:Op donderdag 12 november 2009 17:55 schreef Laysa het volgende:
Omg...Gewoon een live fotoverslag van je maaltijd.....
Ghequote:Op donderdag 12 november 2009 17:51 schreef Laysa het volgende:
Haiii Mera...weer een beetje minder geagiteerd?
Je moet 'm plat slaan met zo'n puntjes hamert. En voor het paneren even door de meel halen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
denk een ons of anderhalf, maar als ik hem platter sla lijkt ie groter he
Ligt ie niet naast je spatelding? (in de wasbak?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben mijn blikje RedBull nu kwijt, daarnet voor de feauteaux had ik 'm nog
Neequote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet 'm plat slaan met zo'n puntjes hamert. En voor het paneren even door de meel halen.
Blijft ie sappiger
al gevonden?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Mens, ga toch koken.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
NeeEerst door bloem,daarna ei en dan vers witbroodkruim.Daarna in veel geklaarde boter bakken en uit laten lekken op keukenpapier
Uit een pakjequote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Boerenkoolstamppot met worst en jus
Ian, deze waren kant en klaarquote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
GheNee, vandaag waren mijn collega's het slachtoffer
Heb ik m'n mensen voorquote:Op donderdag 12 november 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent zelf wilde boerenkool gaan vangen in een veld?
Mannen die koken ftwquote:Op donderdag 12 november 2009 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ian, deze waren kant en klaarben niet zo van het koken, laat ik wel aan mijn zoon over, die kookt culinair en staat in de restaurantgids en in dat andere blad, (was van de week uitgekomen) weet niet hoe het heet.
(hij speelde vroeger met de keukentjes van zijn zusters dus is gelukkig goed terecht gekomen
Puntquote:Op donderdag 12 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou een irritant wijf.
PAH PAH PAH POKERFACE!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp!
Nog een paar uur en dan heb ik weekend!
MA MA MA POKERFACE!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, heb het linkje nog niet gelikt.
Nou die paar minuten kan ik nog wel missen en ik ben toch al niet zo vrolijk omdat ik zo weer naar mijn werk moet, klik.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MA MA MA POKERFACE!
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_lady_gaga.html
Ik heb de eerste 25 seconden als ringtonequote:Op donderdag 12 november 2009 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou die paar minuten kan ik nog wel missen en ik ben toch al niet zo vrolijk omdat ik zo weer naar mijn werk moet, klik.
Die episode is in z'n geheel briljantquote:Op donderdag 12 november 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
MA MA MA POKERFACE!
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_lady_gaga.html
Check die remix van het hele lied in mijn vorige post danquote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die episode is in z'n geheel briljant.
Niet, stommerd, ze is liefquote:Op donderdag 12 november 2009 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die chick van GS, lekker wijf, totdat ze d'r bek open deed. Afijn, ze kan dus gewoon door 't putje
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Southpark is in z'n geheel briljant.
Wel de versie uit de edit bitte, ik had eerst de verkeerde link te pakkenquote:
Neem 'm als ringtone, ik bel je straksquote:Op donderdag 12 november 2009 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik straks tijdens intervisie opeens heel hard moet lachen of PAHPAHPAH ga roepen is het Ians schuld!![]()
Laters.
Netjes gezegd,ik wist wel dat je het konquote:Op donderdag 12 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind jou een irritant wijf.
Is juist oldskoolquote:Op donderdag 12 november 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het sowieso wel frappant dat het tegenwoordig in is om te stotteren of te ijlen.
p..p...p..pp.....p...p.po..pooooo...POKERFACE!
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Netjes gezegd,ik wist wel dat je het kon
En de rest van de OP ookquote:
Hartverwarmend clubje zijn we toch ookquote:Op donderdag 12 november 2009 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de rest van de OP ook.
Allemaal geschikte babysitters.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hartverwarmend clubje zijn we toch ook
Jawel, je zei zoiets als knap gedaan Marrijequote:Op donderdag 12 november 2009 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet niet of ik het al qedaan had, maar jij ook van harte met je beginnend feutje
Ik hou Lies in mn achterhoofd, als ze nog niet genoeg heeft van dr werk dan mag ze op mijn klasje passenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Allemaal geschikte babysitters.
Nou ja, beter twee keer dan geen keer. Zal morgen even naar je zwaaien als ik naar Rijswijk rijquote:Op donderdag 12 november 2009 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, je zei zoiets als knap gedaan Marrije
Dan zwaai ik wel ff terugquote:Op donderdag 12 november 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, beter twee keer dan geen keer. Zal morgen even naar je zwaaien als ik naar Rijswijk rij
Laat haar nu eerst maar d'r diploma halen voordat je daar aan begintquote:Op donderdag 12 november 2009 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hou Lies in mn achterhoofd, als ze nog niet genoeg heeft van dr werk dan mag ze op mijn klasje passen
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
voor 48 euro sigaretten gekocht
Wat kost een pakje Gauloises tegenwoordig in Nederland?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doe ik ongeveer om de zes dagen
Ook op lange termijn hè, ik wordt vast niet oud, doe dus geen beroep op AOW en zustertjesquote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed voor de economie (op korte termijn).
Weet ik niet, ik koop L&M, één slof, rood grootquote:Op donderdag 12 november 2009 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat kost een pakje Gauloises tegenwoordig in Nederland?
Voordat je gaat neem je waarschijnlijk nog een rondje ziekenhuis mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook op lange termijn hè, ik wordt vast niet oud, doe dus geen beroep op AOW en zustertjes
Ja hallo, mag ik ook even een half jaartje gebruik maken van het systeem?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voordat je gaat neem je waarschijnlijk nog een rondje ziekenhuis mee.
Maar om nou te stellen dat je per definitie veel eerder dood gaat gaat ook wat ver.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, mag ik ook even een half jaartje gebruik maken van het systeem?![]()
En dat is heel wat anders dan tien jaar of nog langer.
Misschien heeft hij plannen?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar om nou te stellen dat je per definitie veel eerder dood gaat gaat ook wat ver.
Statistisch ga ik volgens al die anti-rokers websites vijf jaar eerder dood.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar om nou te stellen dat je per definitie veel eerder dood gaat gaat ook wat ver.
En naar de hel.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Statistisch ga ik volgens al die anti-rokers websites vijf jaar eerder dood.
Nee, ik ben niet zoals die Duitse keeper. Trouwens, zou die nu nog verkocht kunnen worden aan een andere club?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien heeft hij plannen?_!
Met een beetje geluk ontspring je die dans.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Statistisch ga ik volgens al die anti-rokers websites vijf jaar eerder dood.
Eerst die griep maar eens overleven, dan kijken we verder en lijkt mij 2010 wel haalbaarquote:Op donderdag 12 november 2009 20:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ontspring je die dans.
Ach dan ga je op je 80e ipv 85e.![]()
Eerst maar eens Jensen overleven.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst die griep maar eens overleven, dan kijken we verder en lijkt mij 2010 wel haalbaar
Eerst maar dit topic overleven volgens remlofquote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst maar eens Jensen overleven.
Waar zullen we het over gaan hebben?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat Jensen eerder afgelopen is dan dat dit topic vol is vanavond
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar zullen we het over gaan hebben?
Nou er heeft hier iemand meer dan 45 post in korte tijd geplaatst.dus als ie eff opschiet is het zo vol.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat Jensen eerder afgelopen is dan dat dit topic vol is vanavond
quote:
Jaap is een goeie vent en die eet wél iedere avondquote:Op donderdag 12 november 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
En jaap gaat dus lekker nepjanken bij jensen
Nee, maar de buurman vloekt wel regelmatig.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat topic had ik ook al voorbij zien komen....Maar vertel...heeft jouw buurvrouw ook een vibo die zoveel herrie maakt
Ja maar niet gezond en ik nu toch al 2 hele weken wel...zelf gekooktquote:Op donderdag 12 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is een goeie vent en die eet wél iedere avond
Want?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar de buurman vloekt wel regelmatig.
das natuurlijk omdat zij heel de dag met die vibo ligtquote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die heeft het niet naar zijn zin.
Ik denk dat hij een tijdje geleden tot de conclusie is gekomen dat hij eigenlijk een enorm rukleven leid.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
das natuurlijk omdat zij heel de dag met die vibo ligt
Omdat Juud zo'n vibo heeft?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar de buurman vloekt wel regelmatig.
Wtf?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Rukleven
Mèn, dat nooit meer iemand aan je penis wil zitten en dat je het altijd zelf mag doen
![]()
Dat ding zou hier voor eeuwig in de verpakking blijven.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat Juud zo'n vibo heeft?
Ik ook, maar tweede kamer is ook leuk voor op de achtergrond, dat lekkere monotone gewauwelquote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap bij Jensen had ik opzich nog wel even willen zien
Nee, no fuck.quote:
Wacht maar totdat je ouder wordt, dan tolereer je niet meer dat ze altijd zo in je aura zitten te rommelenquote:
Hoe doen ze dat dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je ouder wordt, dan tolereer je niet meer dat ze altijd zo in je aura zitten te rommelen
Serieus? Ik ben dol op speeltjes, 't maakt mij niet uit of het nu een trein, racewagen of vibo is, als d'r maar batterijen in zitten vind ik 't al lang bestquote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ding zou hier voor eeuwig in de verpakking blijven.
Nou begrijp ik ook waarom je José niet wou hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je ouder wordt, dan tolereer je niet meer dat ze altijd zo in je aura zitten te rommelen
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben dol op speeltjes, 't maakt mij niet uit of het nu een trein, racewagen of vibo is, als d'r maar batterijen in zitten vind ik 't al lang best
Je moet maar net de juiste treffen denk ik dan.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zijn duivels, kom je nog wel achter, later, als je groot bent en net zo oud als je buurman
Joséquote:Op donderdag 12 november 2009 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou begrijp ik ook waarom je José niet wou hebben
Die miepen krijgen allemaal de overgang, let maar op. Geen land meer mee te bezeilen. Eigenlijk kunnen ze het beste maar gewoon weg als ze tegen de vijftig zijn, allemaal nutteloze bonken vlees, voldaan aan de plicht, wel klaar en zo. 't Ergste is, het nutteloze wordt gecompenseerd door oeverloos gewauwel, dat kunnen ze, tot in de perfectie.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet maar net de juiste treffen denk ik dan.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die miepen krijgen allemaal de overgang, let maar op. Geen land meer mee te bezeilen. Eigenlijk kunnen ze het beste maar gewoon weg als ze tegen de vijftig zijn, allemaal nutteloze bonken vlees, voldaan aan de plicht, wel klaar en zo. 't Ergste is, het nutteloze wordt gecompenseerd door oeverloos gewauwel, dat kunnen ze, tot in de perfectie.
Wat zijn nou weer geenstijl meisjesquote:Op donderdag 12 november 2009 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geenstijlmeisje man, verdomme.
Gewoon dumpen en dan "Next"quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat moet je met zulke wijffen he
Dit is een geenstijl meisje:quote:Op donderdag 12 november 2009 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat zijn nou weer geenstijl meisjes
Die is nog te jong gek, de praat als een baby (al zit het gewauwel er al wel in)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geenstijlmeisje man, verdomme.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is nog te jong gek, de praat als een baby (al zit het gewauwel er al wel in)![]()
Een vrouw is lichamelijk op haar mooist rond de 35 jaar (vind ik dan hè). Ze zijn het lekkerst rond de 40-45 (hebben meestal dan wel de schroom van zich afgeschud en zo tegen de overgang moet het allemaal nog even gedaan worden, zo vaak, zo veel en zo maf mogelijk) .
Ghehehe....ik heb nu al geen Schroom meerquote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Edit: hoe oud ben je?![]()
en wil ze ook met jou trouwen of??? ze heeft wel leuke laarzen aan vind ik, nee niks mis meequote:Op donderdag 12 november 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is een geenstijl meisje:
[ afbeelding ]
En ik ben verliefd op d'r en wil met d'r trouwen
Die kun je patsen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is een geenstijl meisje:
[ afbeelding ]
En ik ben verliefd op d'r en wil met d'r trouwen
Oh God, je bluftquote:Op donderdag 12 november 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehehe....ik heb nu al geen Schroom meer
Deze is uit haar feaubeaux verdwenenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Edit: hoe oud ben je?![]()
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en wil ze ook met jou trouwen of??? ze heeft wel leuke laarzen aan vind ik, nee niks mis mee
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze is uit haar feaubeaux verdwenen![]()
[ afbeelding ]
Je liegt 't zeker?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is blijkbaar nodig aangezien jij ze weghaaltquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh......ik bluf eigenlijk nooit
Alleen van vrouwen dan natuurlijk hè, geilbek dat je bentquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar nodig aangezien jij ze weghaalt![]()
Ik heb van ongeveer alle SC userts alle feauteaux die ze ooit hebben gepost
Ik zou Laysa ook doenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je liegt 't zeker?
Ze lijkt de oudere versie van het GS pubertje
Niet kinky en sletterig genoeg, optiefen, nextquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou Laysa ook doen![]()
Maar José heeft geyle handschoenen
Och....ik zou jou ook doenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou Laysa ook doen![]()
Maar José heeft geyle handschoenen
Op wie????????quote:Op donderdag 12 november 2009 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je liegt 't zeker?
Ze lijkt de oudere versie van het GS pubertje
Wij, jij en ik dus, gaan ooit de sterren van de hemel rossen, de kippen van leg schreeuwen en de nacht dag laten zijn. Tenminste, als je voldoende smaak hebt en mij toestaat je de zevende hemel te laten bekijken in al z'n facettenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja daar is mn fobo voor....en Ian
Kut, ik kan die feauteaux van jouw Tom Selleck bek niet vindenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen van vrouwen dan natuurlijk hè, geilbek dat je bent
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij, jij en ik dus, gaan ooit de sterren van de hemel rossen, de kippen van leg schreeuwen en de nacht dag laten zijn. Tenminste, als je voldoende smaak hebt en mij toestaat je de zevende hemel te laten bekijken in al z'n facetten
Godver, Ian is mij al weer voor, te laat dus![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, ik kan die feauteaux van jouw Tom Selleck bek niet vinden
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soury Soury Soury!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alle gekheid op muh stokje, 't kan zo wel weer even. Straks krijgen we weer op ons lazer vanSoury
![]()
Ik heb niets gedaan mafdaai. Je zit zeker te zoeken op die anders site? Daar heb ik hem drie weken later verwijderd.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus, ik heb je niet meer![]()
Wat heb je gedaan!?
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soury Soury Soury!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn soulmaatje, mijn steun en toeverlaat
Neen, ik heb een mapje voor dit soort dingen op mijn harde schijf.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan mafdaai. Je zit zeker te zoeken op die anders site? Daar heb ik hem drie weken later verwijderd.
Dan moet hij er vast nog wel staanquote:Op donderdag 12 november 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ik heb een mapje voor dit soort dingen op mijn harde schijf.
Dat juist omdát mensen vaak dingen verwijderen.
SSSSSsssssou sou sou ssssssssssssssssoury pah pah pah pah pahquote:Op donderdag 12 november 2009 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soury Soury Soury!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
zomgquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is blijkbaar nodig aangezien jij ze weghaalt![]()
Ik heb van ongeveer alle SC userts alle feauteaux die ze ooit hebben gepost
Gewoon in dat aquarium zeiken, dan gaat 't vanzelf overquote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Toverheks het volgende:
ik zit hier momenteel tegen een vis met open bek te kijken, zo algeter of hoe dat ook heet, schitterend aquarium maar hoor ook de hele dag water borrellen, ben nog nooit zo vaak naar de wc geweext
DAT FILMPJE DAT DE BUUF GING ZINGEN!1!!1!!!!11quote:Op donderdag 12 november 2009 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijna alles was toen geniaal, do or dare (of hoe heet 't ook alweer) evenzo
is wel een idee, zal ff trapje zoeken.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon in dat aquarium zeiken, dan gaat 't vanzelf over
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
DAT FILMPJE DAT DE BUUF GING ZINGEN!1!!1!!!!11![]()
![]()
NACHTMERRIES>!~!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één oldskool Lobasca speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog wel. Die miep waar jij destijds iets mee had moet nog steeds bewijs leveren. Boodschappen doen en koken voor de burenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAT FILMPJE DAT DE BUUF GING ZINGEN!1!!1!!!!11![]()
![]()
Jezus, wat was dat een epische Fok! tijdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
!
iets met "gewoon voor gezelligheid"
Sst, niet te hard zeggen, die lurkt hier nog en confronteert me met mijn uitspraken als ze dronken is.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog wel. Die miep waar jij destijds iets mee had moet nog steeds bewijs leveren. Boodschappen doen en koken voor de buren
De tyfus voor d'rquote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sst, niet te hard zeggen, die lurkt hier nog en confronteert me met mijn uitspraken als ze dronken is.
edit: En officieel had ik niets met haar![]()
Ze had haar momenten.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De tyfus voor d'r![]()
Geintjuh, ze was best aardig![]()
Die Pietje zat toen ook altijd al te mekkeren over hard bewijsquote:Op donderdag 12 november 2009 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze had haar momenten.![]()
Niet boos mailen, Thera
Hij heeft mij die zesde note aangesmeerd, de vuilak.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Pietje zat toen ook altijd al te mekkeren over hard bewijs![]()
D'r is geen zak aan met die vent, hij kapt alles bij voorbaat al af
Binnenkort ga je er 4,50 voor betalen hequote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij heeft mij die zesde note aangesmeerd, de vuilak.
Zo issie welquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft mij die zesde note aangesmeerd, de vuilak.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort ga je er 4,50 voor betalen he?
Ik vind hem wel schattigquote:Op donderdag 12 november 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieuze lamstraal en droogkloot, geen lol mee te beleven
Vroeger was Piet tof, ik leerde 'm kennen en toen gingen we heel stoer beleefd tegen elkaar posten, "Heer Puk" enzo. Toen werd hij mod, arrogant, drank en drugs, iets met brabant...quote:
Wacht maar, tot je me ook een jaar of 3 kent.quote:
Dit méén je nietquote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hotlinkprotection, werkt niet Ian
.
Hij schijnt het te doen met Snakey.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wedden dattie binnen een jaar FA is, die carrièrejager
Neheeee...jij blijft schattig....echtquote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wacht maar, tot je me ook een jaar of 3 kent.
Wat is dit voor guitige info waar ik weinig vanaf weet?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar hij neukt niet, wat moet je d'r mee
ik Neuk ook geen schattige ventjes...ben jij gek zegquote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar hij neukt niet, wat moet je d'r mee
Als wijven dat over je zeggen, dan kun je net zo goed dood zijn. Je komt dan écht niet aan de beurt bij zequote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neheeee...jij blijft schattig....echt
Dat zeg ik dusquote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik Neuk ook geen schattige ventjes...ben jij gek zeg
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als wijven dat over je zeggen, dan kun je net zo goed dood zijn. Je komt dan écht niet aan de beurt bij ze
't is jouw beurt hèquote:Op donderdag 12 november 2009 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand een SC klaarstaan met Pietjes Penis in de TT?
Of moet ik het weer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |