ja, vet meen. Hij is vet schattig. Beide op het matras van de dikke beerquote:Op donderdag 12 november 2009 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
had al een vermoeden door diehoor... maar goed, wel mn middag verpest nu...
geen foto gewoon linkje, kan je m meteen bestellen. en ja hij is echt zo roze als die deruit zietquote:
Die zag ik bij de V & D aan de kassa staan, wat een megaboekwerken zeg!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
geen foto gewoon linkje, kan je m meteen bestellen. en ja hij is echt zo roze als die deruit ziethttp://www.pinkribbon.sho(...).do?productId=515243
Veelste grootquote:Op donderdag 12 november 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zag ik bij de V & D aan de kassa staan, wat een megaboekwerken zeg!
Das niks voor in mn handtas
Niesje wil ook graag een pink ribbon agenda maar vindt hem eigenlijk wel een beetje te groot.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja, wrijf het er maar in!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, vet meen. Hij is vet schattig. Beide op het matras van de dikke beer
Ik heb al sinds 1999 dezelfde kleine agenda van V & D, telkens in een andere kleur, 2.50 zijn diequote:Op donderdag 12 november 2009 15:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Niesje wil ook graag een pink ribbon agenda maar vindt hem eigenlijk wel een beetje te groot.
quote:
Nee contacten met chauffeurs lopen via de instelling waar de jongens zitten. Wij mogen zelf niets regelen met chauffeurs. We hebben gewoon regeltjes te volgens wat dat betreft. En dat die regeltjes ons niet passen heeft de taxicentrale maling aan. Ach weet je ik ben ook aan het mopperen geweest tegen de juf van Gawain die me dat vertelde en zij ging wel even het gesprek aan met de chauffeur. Ik moest me er verder maar niet druk om maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Nies, heb je ook aangegeven bij de chauffeur hoe je het graag wil / gewend bent?
Ik wilde alleen maar zeggen dat het mij geen onwil van de chauffeur lijkt zo hoor...
En ik kan me voorstellen dat het hele circus er om heen gekmakend is
dan kan je het maar beter van je afschrijven, ben je het weer (een beetje) kwijt...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee contacten met chauffeurs lopen via de instelling waar de jongens zitten. Wij mogen zelf niets regelen met chauffeurs. We hebben gewoon regeltjes te volgens wat dat betreft. En dat die regeltjes ons niet passen heeft de taxicentrale maling aan. Ach weet je ik ben ook aan het mopperen geweest tegen de juf van Gawain die me dat vertelde en zij ging wel even het gesprek aan met de chauffeur. Ik moest me er verder maar niet druk om maken.
Maar met dat hele circus om de jongens heen is dat bijna niet te doen.
Leuheuk (roze-gek) heb de armband ook besteld maar nog steeds niet binnen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
geen foto gewoon linkje, kan je m meteen bestellen. en ja hij is echt zo roze als die deruit ziethttp://www.pinkribbon.sho(...).do?productId=515243
Jij bent de collega van MrSubtle?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik ga boodschappen doen... en ik herinner me ineens dat ik vanavond een etentje heb...![]()
(* tombolafan nieuwe kleren kopen gaat...)
hihi ik vin m zelf nog een beetje kleinquote:Op donderdag 12 november 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht psies hetzelfdequote:Op donderdag 12 november 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent de collega van MrSubtle?
hier nog wel hoor! die roze dan, bij etos en blokker...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hihi ik vin m zelf nog een beetje kleinmaar ik moest toch een agenda voor 2010, en op deze manier steun ik pink ribbon, ook omdat de bedelarmbandjes al niet meer verkrijgwaar waren (ongeveer een week nadat de actie starte
Ik ookquote:
Ja dat kan nie andersquote:Op donderdag 12 november 2009 15:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ookDan moet het wel zo zijn toch?
oh ja, en als jullie allemaal denken dat honden kunnen vliegen dan is het ook zo?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ookDan moet het wel zo zijn toch?
Welke boekenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
ben weer terug van t winkelcentrum. ik ging voor broeken, en natuurlijk kom ik thuis zonder broeken maar met euhm een stuk of 4 boeken. maar ook een pink ribbon agenda, vind m zo cool
Via inet zijn ze dus weer te krijgen als ze hem ooit opsturen (gemaild heeft).quote:Op donderdag 12 november 2009 15:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hihi ik vin m zelf nog een beetje kleinmaar ik moest toch een agenda voor 2010, en op deze manier steun ik pink ribbon, ook omdat de bedelarmbandjes al niet meer verkrijgwaar waren (ongeveer een week nadat de actie starte
Oeh zus trouwens voor ik het weer vergeet. Greysie hiero die wil weten wie jou dierenarts is.....quote:Op donderdag 12 november 2009 15:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |