*heen rentquote:Op donderdag 12 november 2009 14:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog meer foto's van Hummer en Elco in het Hummertopic staanZe zijn zo kjoet samen
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:47 schreef nieslief het volgende:
Pffff even frustratie spuien hoor. Je hoeft het niet te lezen.ik heb het gelezen (ik ben nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar man man, wat een muts! sterkte daarmee!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heb ik ookquote:Op donderdag 12 november 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net alsof je je EHBO skilllz op hem geoefend hebt!![]()
ja dat! dat je thuiskomt en iemand tegen je zegt: kijk! ik ben geslaagd voor ehbo2!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net alsof je je EHBO skilllz op hem geoefend hebt!![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja dat! dat je thuiskomt en iemand tegen je zegt: kijk! ik ben geslaagd voor ehbo2!
Vast welquote:Op donderdag 12 november 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb zo gelachen
Arm schaapje
Ik heb ook een toffe van Baloe en MM. Maar die mag ik vast niet posten
op zich snap ik best dat ie ze bij de hand pakt ofzo, maar als je een beetje weet dat je speciale kindjes ophaalt (nieslief, sorry misschien voor de benaming zo, ik had iets gelezen in het autisme topic in oud) dan kun je wel iets begripvoller zijn. en iets subtieler vragen of het misschien anders kan ofzo...quote:Op donderdag 12 november 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb t ook gelezen, en ik vind m niet eens heel erg een muts![]()
Hij moest toch ook wachten?
Bij ons moeten de mensen met de kinderen buiten klaarstaan als ze opgehaald worden, zodat ze niet overal moeten wachten tot de mensen buiten komen.
En dat ie vreemde kinderen die hij niet kent bij de hand pakt om naar de bus te lopen vind ik ook niet raar![]()
Maar ik kan me wel voorstellen dat je hoofd onwijs vol zit van alle perikelen er omheen
heel even toch wel?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb zo gelachen
Arm schaapje
Ik heb ook een toffe van Baloe en MM. Maar die mag ik vast niet posten
puma! bij een hond!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
En alleen het beste is goed genoeg he! Letten we even op de merk sokken?
* tombolafan wacht ongeduldig...quote:
Hier niet omdat het verkeer tegen kan zitten en dan sta je buiten. Wij moeten klaar staan in die zin dat de schoenen en kleren aan zijn en de tassen gepakt. En ze houden er geen rekening mee dat ik er wel twee die niet zo makkelijk zijn in de jas moet hijsen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb t ook gelezen, en ik vind m niet eens heel erg een muts![]()
Hij moest toch ook wachten?
Bij ons moeten de mensen met de kinderen buiten klaarstaan als ze opgehaald worden, zodat ze niet overal moeten wachten tot de mensen buiten komen.
En dat ie vreemde kinderen die hij niet kent bij de hand pakt om naar de bus te lopen vind ik ook niet raar![]()
Maar ik kan me wel voorstellen dat je hoofd onwijs vol zit van alle perikelen er omheen
en ik vind dat je dat in jullie situatie best mag verwachten, dat ze daar rekening mee houden...quote:Op donderdag 12 november 2009 14:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hier niet omdat het verkeer tegen kan zitten en dan sta je buiten. Wij moeten klaar staan in die zin dat de schoenen en kleren aan zijn en de tassen gepakt. En ze houden er geen rekening mee dat ik er wel twee die niet zo makkelijk zijn in de jas moet hijsen.
Ik woon aan een hofje en ze parkeert die bus pal voor de deur. Het is echt deur uit stoep op bus in geen straat in de buurt.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Naja omdat ze zegt het zijn geen babies meer![]()
Mijn nichtjes moeten mij langs de weg ook altijd een hand geven, die lopen ook niet zelf naar een auto, en de oudste wordt al bijna 5
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:47 schreef nieslief het volgende:
Pffff even frustratie spuien hoor. Je hoeft het niet te lezen.knuffel zusje, die chauffeur moet niet zeuren, waarom handje vast houden voor 5 meter waar geen autos kunnen komen, geen fietsen rijden, en eigenlijk behalve jullie ook geen mensen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben weer terug van t winkelcentrum. ik ging voor broeken, en natuurlijk kom ik thuis zonder broeken maar met euhm een stuk of 4 boeken. maar ook een pink ribbon agenda, vind m zo cool
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
" Doe maar nietquote:Op donderdag 12 november 2009 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* tombolafan wacht ongeduldig...
quote:
Fotoquote:Op donderdag 12 november 2009 15:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
een pink ribbon agenda, vind m zo cool
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
Q die foto, mijn collega keek me wel wazig aan toen ik zat te grinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |