Kuttekop, ga je t nog zeggenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, 'identiteit' is een groot woord
Ik weet alleen dat het via zijn werk ging, via een collega.
Als je nou met MrSubtiel trouwt en MrsSubtiel wordt... het pást wel bij je, die naam!quote:
Dat kan niet, want je weet niet wie dat isquote:Die krijg je dan van je secret santa
Niet de onze. Die van ingquote:Op donderdag 12 november 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
Baloeloe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Ooooh! Elco en hummerquote:Op donderdag 12 november 2009 14:46 schreef senesta het volgende:
Kijk nou... handjes vasthouden tijdens het slapen:
[ afbeelding ]
Jawel, dat ben IK!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nou met MrSubtiel trouwt en MrsSubtiel wordt... het pást wel bij je, die naam!![]()
[..]
Dat kan niet, want je weet niet wie dat is
Ik heb nog meer foto's van Hummer en Elco in het Hummertopic staanquote:Op donderdag 12 november 2009 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh! Elco en hummer![]()
Die poot van elco
Ik heb nog een gave pic van Baloe, ff wachten
Volgens mij weet hij het zelf niet, vandaar dat ene hapje eten, das natuurlijk voor de zekerheidquote:Op donderdag 12 november 2009 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hallo, met wie gaat MrSubtle nou? Wat hebbie nou aan een kliek als de kliek elkaar niet alles vertelt...
Wat ben je lekker opstandig vandaag altijd!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, dat ben IK!
Opgelost, slotje!
Met iemand via via van zijn werk. Zoiets! Iemand die achter een collega aan liep (niet als in 'ze wilde die collega' aanlopen) omdat ze hem wilde ontmoeten en toen was er iets met een date die niet doorging omdat ze dat niet goed hadden afgesproken nog en nu gaat het wel door en verwachten we een uitgebreid verslag met alle dirrrrrrty details vanavond.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hallo, met wie gaat MrSubtle nou? Wat hebbie nou aan een kliek als de kliek elkaar niet alles vertelt...
Dan weet je gelijk waarom mijn hoofd zo vol zit.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
@Nies, ik word al moe als ik het lees!![]()
Nee gewoon op een papiertjequote:Op donderdag 12 november 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je schrijft in je notitieboekje dat je nog een notitieboekje moet kopen?
En is dat niet wat voor op je verlangslijst voor MM?
aaaahquote:Op donderdag 12 november 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:
Hij heeft die wond aan zn kop nog, en ik moest dinsdag naar de dokter en als ik weg ben krabt hij het open...
[ afbeelding ]
Ik kwam thuis, en alles zat er nog. Maar hij was zoooo zielig!
ikke niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Wie is er wel op de hoogte van de identiteit van de date van MrSubtle?
* hand opsteekt*
Aaaah wat zieligquote:Op donderdag 12 november 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:
Hij heeft die wond aan zn kop nog, en ik moest dinsdag naar de dokter en als ik weg ben krabt hij het open...
[ afbeelding ]
Het is net alsof je je EHBO skilllz op hem geoefend hebt!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |