Lieve lieverds, dank jullie wel

Jullie denken misschien dat ik niet op jullie zit te wachten, maar het doet echt iets met je te weten dat er zoveel mensen zijn die je een warm hart toedragen.. Jullie positieve karma voel ik echt wel
Kahlie, wat enorm verdrietig voor je zus, maar ongetwijfeld ook voor haar omgeving. Ik merk ook dat het veel impact heeft op de mensen om ons heen. Het is gewoon niet niks..
Poppejans en Mef, Vlindur had me al voorspeld dat er mensen zouden zijn die het door zouden hebben, ookal heb ik écht mijn best gedaan anders te schrijven (en minder smileys te gebruiken

).. Lijnloos en Buuv hebben het ook geraden, dus dat klopte wel

Beregd, superdankjewel voor deze link, ik weet nog niet hoe ver wij zullen gaan, maar ik heb 'm meteen gebookmarkt. Thnx

Happy, het was helemaal niet mijn bedoeling je in verlegenheid te brengen! Ik heb informatie via je link met veel interesse gelezen, het was alleen ook meteen alweer duidelijk dat het niet een kwestie van 'even wat asperine' is om er te komen, zeg maar.. Ik ben het met je eens dat de dingen die Flugeltje de laatste keer heeft geprobeerd zéker de moeite waard zijn om ook te proberen, mochten we nog verder gaan.

Lily, wat een hoop miskramen ook zeg, het is dan toch gek, verbazingwekkend dat je er zo weinig over hoort in de regel, terwijl er toch wel wat mensen zijn die hiermee te maken krijgen. Dikke

voor het verdriet dat ook jij ongetwijfeld gevoeld hebt en een nóg dikkere

voor Leah

Groofs, ik was MissMuppet, het eerste deel van mijn post staat onder die kloon hierboven..
Ehm, ja, wij hebben vanmiddag uiteindelijk toch de echo gekregen en zoals verwacht was daar geen levend kindje te bekennen. Positief is dat ik ook echt 'leeg' ben, de echoscopist kon geen enkel teken van een zwangerschap meer vinden. Sterker nog, hij was nogal verbaasd toen we vertelden dat we twee weken geleden nog een kloppend hartje zagen.
De verloskundige gaat nu een afspraak bij de gyn voor ons maken, zodat we daar na onze vakantie naartoe kunnen. We willen uitsluiten dat het iets is dat 'simpel' op te lossen is, daarna kijken we wel wat we al dan niet willen qua kinderwens. Ik wil alleen niet in de toekomst met de nodige 'what if'-s blijven zitten..
Nogmaals thnx voor al jullie

, knuffels en steun. Het idee dat we niet (meer) alleen hoeven te staan in ons verdriet en ons niet langer groot hoeven te houden is hartverwarmend