abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98173611
Incantrix :*
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:00:21 #52
100412 mefke79
komt goed!
pi_98173885
meis, geniet van je vakantie, precies zoals lijnloos al zegt, dat is belangrijk. En ik weet nog hoe lastig ik het vond om anderen te vertellen van mijn miskramen, maar het begrip en opluchting er na waren het waard. Voor nu :*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98173993
Inca... Ik ben sprakeloos... Ik had echt geen idee dat jij MM was.
Wat verschrikkelijk :'(
Ook ik heb niks zinnig te zeggen maar je alleen echt een enorme virtuele knuffel te geven :*

Ga rustig praten met een gyn, geef het de tijd die jullie nodig hebben.
Een vriendin van me heeft 5 miskramen gehad, geen aantoonbare reden kunnen vinden. Uiteindelijk is er toch eentje blijven plakken, een jongetje.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:17:51 #54
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98175115
lieve incantrix een dikke :* voor jou, veel sterkte
pi_98175584
Een hele dikke knuffel voor je :* :* :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:40:26 #56
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98176442
incantrix :* heftig, heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie snel bij de gyn terecht kunnen :*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:42:36 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_98176601
Heel veel sterkte Incatrix :*
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:20:37 #58
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98179166
Incantrix, dit wist ik niet... brrrr zeg, wat vreselijk allemaal! Sterkte :*
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:36:12 #59
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98180269
Incan :*
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:22:19 #60
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98183159
Incantrix... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98199647
Och lieve incantrix, ik lees hier nu pas dat jij MM was...meisje toch! Ik schrikt er echt van.. :(

Ik kan me heel goed voorstellen dat je toch naar de gynaecoloog toe wil om vragen eerst voldoende beantwoord te krijgen voor je t doosje zou sluiten, want wat een moeilijke beslissing als het zwanger worden niet zo zeer het probleem is, maar het blijven wel...oef!

Komt tot rust de komende vakantie :* hopelijk helpt t dingen op een rijtje zetten voor jullie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:37:41 #62
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98204528
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98205319
Jeetje incantrixje toch..wat een verdriet steeds...
Al vier keer mis, dat zal er inderdaad wel inhakken..
Pffff
Ik wens jullie heel veel sterkte met de verwerking....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_98214956
Ik lees dit topic nu pas, Incantrix. Ik vind het zo naar voor jullie dat het nu toch weer is misgegaan. Wat een niemandsland zitten jullie in. Geen kindje meer in je buik, geen idee wat voor weg je nog te gaan hebt. Ik wens jullie veel sterkte toe. Waai uit, geniet van Stef en wees elkaar tot steun. Wij zijn er ook altijd voor een luisterend oor, hè? :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Jubileum moderator woensdag 15 juni 2011 @ 19:28:23 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_98215434
Icantrix ik had geen idee....wat ontzettend rot, heel veel sterkte :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_98219490
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_98229158
Heel veel sterkte van deze lurker Incantrix :*

Over het verschil tussen jongens en meisjes heb ik altijd begrepen dat je met een meisje minder kans hebt op een miskraam door bepaalde chromosomale afwijkingen omdat je bij een meisje altijd XX hebt, waarbij er een van jou komt en een van de vader. Voor veel afwijkingen geldt dat één gezonde X genoeg is om het openbaren van een afwijking te voorkomen. Dus dan zou je bij een meisje als ouders alletwee dat afwijkende gen moeten hebben. Terwijl als het om een jongen gaat je man altijd de Y levert en jij de X. Als jouw X dan een foutje bevat kan dat bij een jongetje niet gecompenseerd worden door een gezonde X van je man. En als het foutje op de Y zit, wordt dat dus ook niet gecompenseerd want er is geen tweede Y. Zo is het mij tenminste uitgelegd.

En wat ik meen flugeltje aan het begin zegt over dat in haar familie en die van haar partner vooral mannen worden geboren: het zaad levert ofwel de X of de Y, dus om het kort door de bocht te zeggen bepaald de man of het een zoon wordt of een dochter. Ik denk dus dat het feit dat je uit een jongensgezin / familie komt als vrouw niks zegt want jij levert toch altijd die X. Misschien maakt het wel uit of je partner uit een familie met alleen mannen komt, dat weet ik eigenlijk niet. Mijn vriend beweert in ieder geval dat hij alleen maar zoons kan maken omdat er geen meisjes in zn familie geboren worden. Mij lijkt dat onzin, maar ik heb het niet uitgezocht of het kan.
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:26:23 #68
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98230311
Nogmaals dank allemaal :*

Dipkip, dat heb ik destijds ook meegelezen met Fluugs inderdaad, maar vind het idd wel opvallend dat zowel Flugeltje als ik een zoon hebben gekregen. Misschien is dat dus van toepassing bij mensen met een chromosomale afwijking? Daaruit zóu je dus (lekker thuisdokteren :P) kunnen concluderen dat ik en Flugeltje in elk geval op dát chromosoom geen afwijking hebben? Ofzo? Nouja, het is toch gissen, vaak zelfs voor de mensen die er verstand van hebben.. We hebben nu een afspraak bij de gyn op 11 juli, om in elk geval eens te gaan praten en onze vragen kwijt te kunnen.. We zullen zien.

Ik ga morgen met vakantie, dus voor nu een :* en een :W !
3!
pi_98241102
Ik denk dat het feit dat jullie alletwee een zoon hebben gekregen in ieder geval zegt dat zowel jullie als jullie partners geen onoverkomelijke chromosomale afwijking op het sekschromosoom hebben. Anders kan het gewoon niet. Maar je kunt natuurlijk ook dingen hebben die de kansen op een kindje verkleinen, dan wordt het allemaal wat minder duidelijk en kun je niks concluderen zonder heel grondig onderzoek. Maar het lijkt me dat het feit dat je al moeder bent in ieder geval meer hoop biedt dat je het nog een keertje zult worden. Heel veel succes bij de gyn :*
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:11:29 #70
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98243526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Dipkip het volgende:
Mijn vriend beweert in ieder geval dat hij alleen maar zoons kan maken omdat er geen meisjes in zn familie geboren worden. Mij lijkt dat onzin, maar ik heb het niet uitgezocht of het kan.
volgens mij kan het wel voorkomen, dat bij sommige mannen de X-cellen sterker zijn dan de Y of andersom.
ik heb ook wel eens gelezen dat 'meisjes-spermatozoïden' (dus die met een X) minder gevoelig zijn voor bepaalde schadelijke invloeden dan 'jongens-spermatozoïden' (die met een Y). zo krijgen mannen die veel duiken bijvoorbeeld gemiddeld vaker dochters, mogelijk doordat de 'jongetjeszaadzellen' dus uitgeschakeld worden door de druk. ook bij mensen die in een operatie-kamer werken is iets vergelijkbaars het geval meen ik; door de narcose-gassen die zij meer dan gemiddeld inademen zou eenzelfde proces in werking treden waarbij de jongenscellen ergere schade oplopen dan meisjescellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door trui op 16-06-2011 12:31:16 ]
in de haak.
pi_98244157
Interessant trui :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:11:36 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_98653655
Och Inca toch... ;(

Hoe verdrietig allemaal...

Het antwoord op je vraag; Wij zijn inmiddels alweer druk aan het oefenen en ik neem op dit moment eigenlijk geen extra maatregelen. Ik slik wel de dubbele hoeveelheid foliumzuur, maar asperine ben ik niet aan begonnen. Sowieso wil ik eerst zeker weten dat ik een eisprong heb, die heb ik nog geen met zekerheid kunnen betrappen... Als het weer een keer misgaat (waar ik eigenlijk wel vanuit ga) zal ik wel weer overstappen op andere maatregelen, maar eerst nog een keer zo proberen...

Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie, even rust in je lijf... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:35:27 #73
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98781691
Trix ik lees het nu pas, misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar een hele dikke :* en heel veel sterkte. Ik weet nog goed hoe verdrietig ik was na 1 miskraam en het idee dat vier keer mee te moeten maken is alleen al verschrikkelijk. Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat en dat je volgende zwangerschap een fantastische is! :*
pi_98783844
Trix ;(
Lees het nu pas want vakantie. Maar echt vakantie kan je nu zo veel goed doen juist omdat je tijd samen hebt.
Héle dikke knuffel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')