abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 15:37:48 #51
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74636891
quote:
Ze ademt door haar neus en eet met behulp van een rietje.
Neus ? Welke neus ? Ik zie geen neus. Teven heeft ze een plastic buisje in haar keel (bij bepaalde ademhalingsproblemen krijgen mensen een buis in hun keel waardoor ze kunnen ademen) en klinkt het alsof ze met dichtgeknepen neus praat.

Maar ik vind het zielig voor haar. Een chimpansee als huisdier houden is niet slim, maar zo'n beest schaf je echt niet aan met als doel je bezoek kapot te trekken. Ik denk dat eventuele daders (dus de mensen die die chimpansee hielden bij wie het slachtoffer op bezoek was) al gestraft zijn omdat ze zich behoorlijk rot zullen voelen hierdoor en hun huisdier (waar ze vast wel van hielden) is ook dood geschoten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 12 november 2009 @ 15:42:46 #52
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_74637076
Ik denk is niet dat je mensen die het houden echt kwalijk kan nemen, zij zullen wel dom en onwetend geweest zijn. Vooral de mensen dier zulke beesten verhandelen, dat zijn de echte boosdoeners. Of de staten die het bezit van zulke beesten oogluikend toelaten.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:51:09 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_74637368
Ook niet slim om op bezoek te gaan bij mensen die er een loslopend wild beest op na houden....

Gelukkig zal deze vrouw nooit zichzelf mee kunnen zien, lijkt me vreselijk
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_74637926
Ik had ergens gelezen dat de aap xanax kreeg Treurig, maar deze mensen vragen er zelf om. Ik heb wat dat betreft meer medelijden met de aap die het loodje moest leggen door het toedoen van een stel debielen.
pi_74638011
Heftig. Geen ander woord voor.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 12 november 2009 @ 16:13:49 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_74638236
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:04 schreef Meaghan het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de aap xanax kreeg Treurig, maar deze mensen vragen er zelf om. Ik heb wat dat betreft meer medelijden met de aap die het loodje moest leggen door het toedoen van een stel debielen.
Hier helemaal mee eens.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_74638508
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef deedeetee het volgende:
Ook niet slim om op bezoek te gaan bij mensen die er een loslopend wild beest op na houden....

Gelukkig zal deze vrouw nooit zichzelf mee kunnen zien, lijkt me vreselijk
En aan haar gezicht voelen gaat ook niet meer. Of dat nou zo gelukkig is.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74638541
tJaaa.....
Neem dus geeen AAP
in huis xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')