Ja, maar ik heb bijvoorbeeld een installatie pakket van de Adobe Master collection op mijn externe HD.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef nelisb het volgende:
1. Als je ooit een een pakket hebt gekocht wat geschikt is voor windows, werkt ie niet op een mac. Of je moet bv bootcamp draaien.
Oké. Tof.quote:2. gewoon doen, ik had er binnen een dag geen moeite meer mee.
Goed punt. Niet aan gedacht.quote:3. Dit kan toch gewoon in het apple SC topic?
Deze opmerking kan ik niet helemaal plaatsen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Als je zogenaamd gek wordt van het systeem, is er grote kans dat je een persoon bent die gewoon gaat lopen bitchen ipv tot je nemen en inzien dat het handig is. Blijf dan ook gewoon op Windows zou ik zeggen.
Klinkt niet als iemand die open staat voor de verandering maar iedereen mac aan het overwegen is omdat alle hippe mensen op school er een hebben en iedereen beweert dat mac beter is (mac is uiteraard ook beter, natuurlijk)quote:Als ik nu achter een mac zit word ik gek van het systeem
Niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb bijvoorbeeld een installatie pakket van de Adobe Master collection op mijn externe HD.
Hoe groot is de kans dat die het ook op een macbook doet?
[..]
Voglens mij, bij adobe staat de mac versie en de windows versie op dezelfde dvd.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet.
Windows software doet het niet op een Mac en andersom.
Je kan wel weer met wat tooltjes of patches oid gaan rommelen.
Nope, helaas niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voglens mij, bij adobe staat de mac versie en de windows versie op dezelfde dvd.
Gedownloade versie niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voglens mij, bij adobe staat de mac versie en de windows versie op dezelfde dvd.
Is de serial ook niet voor zowel de mac versie als de windows?quote:
Op de Mac zelf draait ie niet. Maar met een mac kan je bv via bootcamp op windows draaien en dan zou het wel kunnen werken. Alleen of het nog werkbaar is het programma, i dunno.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja, maar ik heb bijvoorbeeld een installatie pakket van de Adobe Master collection op mijn externe HD.
Dan heb je dat verkeert opgevat.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Klinkt niet als iemand die open staat voor de verandering maar iedereen mac aan het overwegen is omdat alle hippe mensen op school er een hebben en iedereen beweert dat mac beter is (mac is uiteraard ook beter, natuurlijk)
Ik heb geen legale versie.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja, ik ga geen mac kopen om vervolgens met bootcamp te gaan werken éh.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef nelisb het volgende:
[..]
Op de Mac zelf draait ie niet. Maar met een mac kan je bv via bootcamp op windows draaien en dan zou het wel kunnen werken. Alleen of het nog werkbaar is het programma, i dunno.
Onzin, en ik heb dr ervaring mee. Je ben zo gewend aan een nieuw systeem en computeren kan je al. "Alles" is vaak maar een paar programma's bovendien.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou het je eigenlijk zo afraden.
Volgens mij verlies je de effiency die je behaald tov Windows alweer in je gepruts, want zo te horen heb je er verder niet echt kaas van gegeten en als je alles opnieuw moet aanschaffen / downloaden of patchen schiet het ook niet op
Ja. Oké. Dus omdat je geen ervaring hebt met het systeem ben je gelijk kansloos. Logisch.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou het je eigenlijk zo afraden.
Volgens mij verlies je de effiency die je behaald tov Windows alweer in je gepruts, want zo te horen heb je er verder niet echt kaas van gegeten en als je alles opnieuw moet aanschaffen / downloaden of patchen schiet het ook niet op
Kan je een paar voorbeelden noemen van programma's?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Sander het volgende:
[..]
Onzin, en ik heb dr ervaring mee. Je ben zo gewend aan een nieuw systeem en computeren kan je al.
"Alles" is vaak maar een paar programma's bovendien.
Nee maar omdat je vrij obvious dingen vraagt lijkt het me nogal duidelijk dat je er veel tijd aan kwijt zal zijn. Daarom gaat je claim dat het efficienter zou zijn niet direct meer op.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Oké. Dus omdat je geen ervaring hebt met het systeem ben je gelijk kansloos. Logisch.![]()
[..]
Kan je een paar voorbeelden noemen van programma's?
Die kutklus zal wel meevallen aangezien 25% van de mensen die ik ken een mac heeft en dus ook alle software heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar omdat je vrij obvious dingen vraagt lijkt het me nogal duidelijk dat je er veel tijd aan kwijt zal zijn. Daarom gaat je claim dat het efficienter zou zijn niet direct meer op.
Verder raak je er heus snel al gewend, en tis misschien ff eenmalig een kutklus om alle software weer te vinden, maar daarna is dat ook weer klaar en is het alleen nog voor 'nieuwe' software
In MBP is in jouw beroepenveld niet beter.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
Oké. Tof.
[..]
Goed punt. Niet aan gedacht.
[..]
Deze opmerking kan ik niet helemaal plaatsen.![]()
Ik wil een macbook pro omdat het in mijn beroepenveld veel beter is.
Daarom mag ik me toch wel zorgen maken over de overstap van windows naar mac?
Ik wil niet lopen bitchen enzo maar mijn Windows installatie die ik sinds 2007 heb is ook nooit vastgelopen en zo zijn er bij velen waar Windows nooit is vastgelopen.quote:Hij loopt NOOIT vast (probeer dat maar eens met windows)
Ik wil deze discussie eigenlijk een beetje mijden. Anders buitelt straks iedereen weer over elkaar heen en wordt dit één groot bashtopic.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik wil niet lopen bitchen enzo maar mijn Windows installatie die ik sinds 2007 heb is ook nooit vastgelopen.
Oeeeeh ze gaat happen! Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
In MBP is in jouw beroepenveld niet beter.Dat is inmiddels verleden tijd. Flash etc hebben op een Windows bak zelfs een betere performance. Het is je om de looks te doen!
![]()
(en terecht)
Dan is het in jouw ogen pure onzin.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:01 schreef magnifor het volgende:
Mijn intentie was niet om een discussie te starten, maar als iemand zegt OSX loopt nooit vast en Windows wel dan moet ik toch even iets zeggen omdat het pure onzin is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |