Ja, maar ik heb bijvoorbeeld een installatie pakket van de Adobe Master collection op mijn externe HD.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef nelisb het volgende:
1. Als je ooit een een pakket hebt gekocht wat geschikt is voor windows, werkt ie niet op een mac. Of je moet bv bootcamp draaien.
Oké. Tof.quote:2. gewoon doen, ik had er binnen een dag geen moeite meer mee.
Goed punt. Niet aan gedacht.quote:3. Dit kan toch gewoon in het apple SC topic?
Deze opmerking kan ik niet helemaal plaatsen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Als je zogenaamd gek wordt van het systeem, is er grote kans dat je een persoon bent die gewoon gaat lopen bitchen ipv tot je nemen en inzien dat het handig is. Blijf dan ook gewoon op Windows zou ik zeggen.
Klinkt niet als iemand die open staat voor de verandering maar iedereen mac aan het overwegen is omdat alle hippe mensen op school er een hebben en iedereen beweert dat mac beter is (mac is uiteraard ook beter, natuurlijk)quote:Als ik nu achter een mac zit word ik gek van het systeem
Niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb bijvoorbeeld een installatie pakket van de Adobe Master collection op mijn externe HD.
Hoe groot is de kans dat die het ook op een macbook doet?
[..]
Voglens mij, bij adobe staat de mac versie en de windows versie op dezelfde dvd.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet.
Windows software doet het niet op een Mac en andersom.
Je kan wel weer met wat tooltjes of patches oid gaan rommelen.
Nope, helaas niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voglens mij, bij adobe staat de mac versie en de windows versie op dezelfde dvd.
Gedownloade versie niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voglens mij, bij adobe staat de mac versie en de windows versie op dezelfde dvd.
Is de serial ook niet voor zowel de mac versie als de windows?quote:
Op de Mac zelf draait ie niet. Maar met een mac kan je bv via bootcamp op windows draaien en dan zou het wel kunnen werken. Alleen of het nog werkbaar is het programma, i dunno.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja, maar ik heb bijvoorbeeld een installatie pakket van de Adobe Master collection op mijn externe HD.
Dan heb je dat verkeert opgevat.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Klinkt niet als iemand die open staat voor de verandering maar iedereen mac aan het overwegen is omdat alle hippe mensen op school er een hebben en iedereen beweert dat mac beter is (mac is uiteraard ook beter, natuurlijk)
Ik heb geen legale versie.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja, ik ga geen mac kopen om vervolgens met bootcamp te gaan werken éh.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef nelisb het volgende:
[..]
Op de Mac zelf draait ie niet. Maar met een mac kan je bv via bootcamp op windows draaien en dan zou het wel kunnen werken. Alleen of het nog werkbaar is het programma, i dunno.
Onzin, en ik heb dr ervaring mee. Je ben zo gewend aan een nieuw systeem en computeren kan je al. "Alles" is vaak maar een paar programma's bovendien.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou het je eigenlijk zo afraden.
Volgens mij verlies je de effiency die je behaald tov Windows alweer in je gepruts, want zo te horen heb je er verder niet echt kaas van gegeten en als je alles opnieuw moet aanschaffen / downloaden of patchen schiet het ook niet op
Ja. Oké. Dus omdat je geen ervaring hebt met het systeem ben je gelijk kansloos. Logisch.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou het je eigenlijk zo afraden.
Volgens mij verlies je de effiency die je behaald tov Windows alweer in je gepruts, want zo te horen heb je er verder niet echt kaas van gegeten en als je alles opnieuw moet aanschaffen / downloaden of patchen schiet het ook niet op
Kan je een paar voorbeelden noemen van programma's?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Sander het volgende:
[..]
Onzin, en ik heb dr ervaring mee. Je ben zo gewend aan een nieuw systeem en computeren kan je al.
"Alles" is vaak maar een paar programma's bovendien.
Nee maar omdat je vrij obvious dingen vraagt lijkt het me nogal duidelijk dat je er veel tijd aan kwijt zal zijn. Daarom gaat je claim dat het efficienter zou zijn niet direct meer op.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Oké. Dus omdat je geen ervaring hebt met het systeem ben je gelijk kansloos. Logisch.![]()
[..]
Kan je een paar voorbeelden noemen van programma's?
Die kutklus zal wel meevallen aangezien 25% van de mensen die ik ken een mac heeft en dus ook alle software heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar omdat je vrij obvious dingen vraagt lijkt het me nogal duidelijk dat je er veel tijd aan kwijt zal zijn. Daarom gaat je claim dat het efficienter zou zijn niet direct meer op.
Verder raak je er heus snel al gewend, en tis misschien ff eenmalig een kutklus om alle software weer te vinden, maar daarna is dat ook weer klaar en is het alleen nog voor 'nieuwe' software
In MBP is in jouw beroepenveld niet beter.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
Oké. Tof.
[..]
Goed punt. Niet aan gedacht.
[..]
Deze opmerking kan ik niet helemaal plaatsen.![]()
Ik wil een macbook pro omdat het in mijn beroepenveld veel beter is.
Daarom mag ik me toch wel zorgen maken over de overstap van windows naar mac?
Ik wil niet lopen bitchen enzo maar mijn Windows installatie die ik sinds 2007 heb is ook nooit vastgelopen en zo zijn er bij velen waar Windows nooit is vastgelopen.quote:Hij loopt NOOIT vast (probeer dat maar eens met windows)
Ik wil deze discussie eigenlijk een beetje mijden. Anders buitelt straks iedereen weer over elkaar heen en wordt dit één groot bashtopic.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik wil niet lopen bitchen enzo maar mijn Windows installatie die ik sinds 2007 heb is ook nooit vastgelopen.
Oeeeeh ze gaat happen! Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
In MBP is in jouw beroepenveld niet beter.Dat is inmiddels verleden tijd. Flash etc hebben op een Windows bak zelfs een betere performance. Het is je om de looks te doen!
![]()
(en terecht)
Dan is het in jouw ogen pure onzin.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:01 schreef magnifor het volgende:
Mijn intentie was niet om een discussie te starten, maar als iemand zegt OSX loopt nooit vast en Windows wel dan moet ik toch even iets zeggen omdat het pure onzin is.
Om welke software/beroep gaat het hier dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik wil een macbook pro omdat het in mijn beroepenveld veel beter is.
De Design wereld. Interaction Design, Visual Design enzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:05 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Om welke software/beroep gaat het hier dan?
Misschien kunnen we dan wat objectiever kijken, voordat het weer een 'ik heb een mac geprobeert en nu is me leven compleet' topic wordt.
Als jij 4 adobe programma's naast elkaar draait op windows gaat het systeem vast lopen.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef magnifor het volgende:
Je zit in de grafische branche? Reden waarom die bedrijven nog mac's gebruiken is omdat bepaalde grafische software (onder andere Adobe pakketten) vroeger alleen beschikbaar was voor de Mac. Het is een soort van traditie geworden om de mac te blijven gebruiken.
Tegenwoordig is windows even geschikt voor grafische werk en bij bepaalde dingen (Flash) presteert het beter dan een mac.
Ben je niet gewoon aan het trollen of probeer je mensen uit te lokken om tot een bashtopic te komen?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oeeeeh ze gaat happen! Ja.
Als je volgens hun bij een klant komt met een windows laptop, word je niet meer serieus genomen.
En uiteraard kan een mac gewoon veel meer aan vergeleken met windows.
Misschien is dat zo. Maar feitelijk is het inmiddels een mythe dat de Mac beter zou werken in de grafische sector. Dat was vroeger vooral zo, maar inmiddels zijn ze aan elkaar gelijk wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oeeeeh ze gaat happen! Ja.
Gister ben ik bij twee bedrijven geweest, waar het mij opviel dat ze allemaal met Mac werkte.
Vervolgens kwam dus mijn vraag wat de reden daarvan was. Nou, inderdaad. Gedeeltelijk om te looks.
Als je volgens hun bij een klant komt met een windows laptop, word je niet meer serieus genomen.
En uiteraard kan een mac gewoon veel meer aan vergeleken met windows.
Pardon?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon aan het trollen of probeer je mensen uit te lokken om tot een bashtopic te komen?
Een strandbal (vastlopen) behoort wel degelijk tot de opties van een Mac hoor.quote:Hij loopt NOOIT vast (probeer dat maar eens met windows)
Dan ligt het of aan jou of je laptop zit vol met troep of een onderdeel is defect. Er zijn genoeg mensen waarbij Windows nooit vastloopt.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan is het in jouw ogen pure onzin.Mijn laptop loopt sowieso 1 keer per week vast.
je moet vrijwel alle software apart voor mac aanschaffen of downloaden.. windows-toepassingen kun je niet zomaar draaien op een Mac (alhoewel er wel emulatoren zijn, bv Parralells Desktop of VMware Fusion )quote:Op donderdag 12 november 2009 11:59 schreef Tijgertje. het volgende:
1. Hoe zit het met de software voor een mac. Is alle software die ik normaal bij windows gebruikte ook bruikbaar op een mac? Zo niet, zijn er veel programma's die ik daardoor niet meer kan gebruiken?
het ligt sterk aan de persoon... als je eigenlijk niet instinctief met computers kunt omgaan en alles wat je doet eigenlijk 'eng' vind en bang bent om op een knopje te drukken omdat 'anders iets kapot gaat'...quote:2. Ik weet dat het besturingssysteem heel anders is. Paar vrienden van me hebben een mac, en die zijn er nog volledig aan gewend. Hoe gaat dat proces? Als ik nu achter een mac zit word ik gek van het systeem.![]()
Oké.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook allemaal wel zo. Maar feitelijk is het inmiddels een mythe dat de Mac beter zou werken in de grafische sector. Dat was vroeger vooral zo, maar inmiddels zijn ze aan elkaar gelijk wat dat betreft.
Just sayin'. Voor de rest: MacBook Pro
Prima, dan ligt het aan mij of mijn laptop.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan ligt het of aan jou of je laptop zit vol met troep of een onderdeel is defect. Er zijn genoeg mensen waarbij Windows nooit vastloopt.
Ik heb hier op werk een G5 staan en die geeft een Kernel Panic als ik OSX opnieuw probeer te installeren.
Bullshit, probeer maar OSX te draaien met 512MB ram geheugen. Ik heb een macbook uit 2006 met 512MB ram en ik hoef ook maar iets buiten safari te doen en ik krijg die strandbal of death.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:07 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als jij 4 adobe programma's naast elkaar draait op windows gaat het systeem vast lopen.
Een mac kan het veel beter aan.
Je wil beweren dat het objectief is dat wanneer Window op jou laptop vast loopt dat Windows dan maar meteen crap is?quote:
Sorry to say, maar dat is echt niet waar. CS (met name 4) is op een Mac minstens zo instabiel.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:07 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als jij 4 adobe programma's naast elkaar draait op windows gaat het systeem vast lopen.
Een mac kan het veel beter aan.
1. Ik zeg toch niet dat windows crap is.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je wil beweren dat het objectief is dat wanneer Window op jou laptop vast loopt dat Windows dan maar meteen crap is?
Of dat wanneer je met een Windows laptop bij een designbureau komt dat je dan niet meer serieus genomen wordt?
Zijn zo maar 2 dingen die jij gepost hebt.
De laatste G5 komt uit 2005. Volgens mij is dat niet te vergelijken met de huidige Windows- en Macspullen.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef magnifor het volgende:
Ik heb hier op werk een G5 staan en die geeft een Kernel Panic als ik OSX opnieuw probeer te installeren.
Thanks.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4688
Misschien is dit iets om rekening mee te houden Tijgertje?
1. OSX is dus niet per definitie beter, dat wordt hier wel gepost.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
1. Ik zeg toch niet dat windows crap is.Ik weet alleen dat Mac OsX beter is.
2. Ja. Dat klopt. Dat is mij gister bij beide bureaus verteld.
Maar ik gebruik CS3.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sorry to say, maar dat is echt niet waar. CS (met name 4) is op een Mac minstens zo instabiel.Ik spreek uit ervaring.
Volgens mij ben jij degene die hier een bashtopic van probeert te maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1. OSX is dus niet per definitie beter, dat wordt hier wel gepost.
Oogkleppen eens afzetten?
2. Welkom in de vastgeroeste wereld genaamd Macfans.
Tja, ook toen waren er mac fanboys die beweerden dat de mac nooit problemen zouden hebben. Overigens heeft het gewoon Tiger dus zo verouderd is dat ding niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:15 schreef Sander het volgende:
[..]
De laatste G5 komt uit 2005. Volgens mij is dat niet te vergelijken met de huidige Windows- en Macspullen.
Idd. Ik ga hier ook op wachten voordat ik mijn Dell eindelijk van de hand kan doen. Waarom ik voor een MBP wil kiezen (waarschijnlijk de 13") is de heerlijke integratie van alles zonder gekut met drivertjes en utilities die uit 1983 lijken te stammen. Bluetooth voor mijn Dell onder Windows 7 is nog steeds een drama, terwijl dat onder de Mac heerlijk seamless is. Verder natuurlijk de lange batterijduur, werken met Final Cut en de opties die mijn 1200 EUR Dell ook al had en nu in een principe goedkopere Macbook ook al zitten. Oh, last but not least de afwerking van het geheel. De magnesium behuizing van mijn Dell vertoont na een halfjaar al gebruikerssporen en is inmiddels de font bezel al 2x vervangen om maar te zwijgen van die felblauwe LEDjes her en der.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4688
Misschien is dit iets om rekening mee te houden Tijgertje?
Ik heb 1200 EUR voor mijn Dell Precision betaald. Dan heb je een LED scherm, verlicht toetsenbord, 9-cells accu, Bluetooth die de prijs bij een Windhooslaptop nogal opdrijven maar wat gewoon standaard op een Macbook (Pro) zit.quote:
Nee maar een 15 inch Apple kost 1600 euro en een Dell ongeveer 600. Dit prijsverschil is te groot wat mij betreft, al is het nog zo'n mooie laptop.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Jij kan een laptop voor 150 euro kopen?
Dit soort verhaaltjes zijn natuurlijk leuk, maar zijn persoonlijk. En het gaat uiteindelijk om dat Adobe pakket, en dan kunnen je ledjes nog zo lang mee gaan op je notebook, maar het draait gewoon voor geen meter op OSX, dus daar schiet TS niks mee op.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Idd. Ik ga hier ook op wachten voordat ik mijn Dell eindelijk van de hand kan doen. Waarom ik voor een MBP wil kiezen (waarschijnlijk de 13") is de heerlijke integratie van alles zonder gekut met drivertjes en utilities die uit 1983 lijken te stammen. Bluetooth voor mijn Dell onder Windows 7 is nog steeds een drama, terwijl dat onder de Mac heerlijk seamless is. Verder natuurlijk de lange batterijduur, werken met Final Cut en de opties die mijn 1200 EUR Dell ook al had en nu in een principe goedkopere Macbook ook al zitten. Oh, last but not least de afwerking van het geheel. De magnesium behuizing van mijn Dell vertoont na een halfjaar al gebruikerssporen en is inmiddels de font bezel al 2x vervangen om maar te zwijgen van die felblauwe LEDjes her en der.
Macbooks zijn 2e hands overigens ook veel meer waard, mijn oude Asus die spic & span was (3 jr oud) moest ik voor slechts 250 EUR de deur uit doen.
Onderbouw 'voor geen meter'? Ook op Windows is CS3/4 wel eens ronduit irritant en crashgevoelig. Adobe heeft de heerlijke eigenschap softwareproblemen op te lossen met een andere versie. Maarja, ik kan ook niet zonder photoshop.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:12 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dit soort verhaaltjes zijn natuurlijk leuk, maar zijn persoonlijk. En het gaat uiteindelijk om dat Adobe pakket, en dan kunnen je ledjes nog zo lang mee gaan op je notebook, maar het draait gewoon voor geen meter op OSX, dus daar schiet TS niks mee op.
Ik neem aan dat Tijgertje sowieso in aanmerking komt voor studentenkorting.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee maar een 15 inch Apple kost 1600 euro en een Dell ongeveer 600. Dit prijsverschil is te groot wat mij betreft, al is het nog zo'n mooie laptop.
lol, er zijn hele rechtzaken geweest vanwege die klote schermen van apple, alleen die 'top notch' dure schermen met led zooi die je los koopt zijn goed, maar niet van een consumenten apple notebook en daar hebben we het nu geloof ik over.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:25 schreef maess het volgende:
[quote]Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef magnifor het volgende:
Je zit in de grafische branche? Reden waarom die bedrijven nog mac's gebruiken is omdat bepaalde grafische software (onder andere Adobe pakketten) vroeger alleen beschikbaar was voor de Mac. Het is een soort van traditie geworden om de mac te blijven gebruiken.
Tegenwoordig is windows even geschikt voor grafische werk en bij bepaalde dingen (Flash) presteert het beter dan een mac.
[/quote
Wat een ongelofelijke klote onzin weer
De reden dat de grafische branche nog steeds met mac's werkt is vanwege het scherm en de kleuren schema's.
Pleeasseeee
Hoe bedoel je.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:18 schreef cYbErTiM het volgende:
Misschien kunnen we dan beter TS overtuigen een ander pakket te gaan gebruiken dan het kopen van een Merk.
Alternatieven voor Adobe?quote:
Alternatieven voor Adobe zijn niet van toepassing.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:09 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Alternatieven voor Adobe?
Zelf werk ik niet met Photoshop e.d. maar mijn directe omgeving wel (programmeren -> design).
En ALTIJD loopt die troep vast of heeft weer rare updates die niet werken en moeten ze weer 20jaar herinstalleren (10cd's ofzo? rete traag) en dat is op zo'n splinternieuwe iMac als op een splinternieuwe Dell met windows7 het geval.
Als ik, als programmeur, dat photoshop ook zie, dan is het me ook een brok onsamenhangende troep niet normaal, maarja, als je dat tegen die designer zegt schreeuwt hij moord en brand. Maar misschien wordt het tijd voor een evo(revo)lutie in designer land?
Ik tweak helemaal niets in Mac OSX, zelfs niet in Windows. Standaard programma's als Mail en iCalc zijn crashgevoelig. Qua andere software heeft VLC, Protools, Sketchup en Filezilla wel eens kuren. Daarnaast is Finder net zo stabiel als Windows Verkenner.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:02 schreef maess het volgende:
Welke programmas draai je dat je complete macbook vastloopt?
of heb je ook zitten tweaken in het OS?
Ik kan een macbook kopen met een aantal % korting ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef cYbErTiM het volgende:
Laat je niet gek maken, een hoop subjectieve kreten in dit topic, (maess?)
Koop gewoon wat jou het beste lijkt en waar je budget naar is.
En als je nog een opleiding doet, krijg je daar geen kortings programma's voor de 'juiste' hardware die goed aansluit op lesmateriaal etc?
Daar gaat dit hele topic toch niet over?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef cYbErTiM het volgende:
doe je dat tochkorting is altijd fijn
?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:57 schreef Renesite het volgende:
Vergeet overigens niet dat je Norton Antivirus for MAC en Spyware Defender moet kopen.
Sorry gozer, maar dit is echt ff de grootste lulkoek die je hier verkondigt. Het is veel makkelijker om last te hebben met windows dan met osx. Ook is osx veel toegankelijker en gebruiksvriendelijker dan windows.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef cYbErTiM het volgende:
maar de ervaring leert dat als je hiervoor al last had met windows osx nog rampzaliger gaat worden
Wat, fatsoenlijk kleur- en fontbeheer is je vreemd ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef magnifor het volgende:
Tegenwoordig is windows even geschikt voor grafische werk
Ja man dat is het ook echtquote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef magnifor het volgende:
Ja na deze reactie kan ik je niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:40 schreef cYbErTiM het volgende:
nooduitgang = troll
hij onderbouwd niks, hoezo is het ineens 'toegankelijk' het is een debiele bende, probeer maar is wat te installeren op dat osx.
Kreeg laatst zo'n mac-geval voor ogen en die gast ging even ze outlook starten (of hoe dat mislukte programma ook heet op de mac) ging hij eerst dubbel klikken op een ding dat toen verscheen op ze desktop en daar in klikte hij weer op iets en geklooi alleemaal.. want hij snapte niet hoe mensen dat zo 'makkelijk' in die 'taakbalk' kregen.
Tsja dat krijg je als je neit ff een normale 'install wizard' maakt, osx is gewoon nog niet af.
Hahahhahahaquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:40 schreef cYbErTiM het volgende:
nooduitgang = troll
hij onderbouwd niks, hoezo is het ineens 'toegankelijk' het is een debiele bende, probeer maar is wat te installeren op dat osx.
Kreeg laatst zo'n mac-geval voor ogen en die gast ging even ze outlook starten (of hoe dat mislukte programma ook heet op de mac) ging hij eerst dubbel klikken op een ding dat toen verscheen op ze desktop en daar in klikte hij weer op iets en geklooi alleemaal.. want hij snapte niet hoe mensen dat zo 'makkelijk' in die 'taakbalk' kregen.
Tsja dat krijg je als je neit ff een normale 'install wizard' maakt, osx is gewoon nog niet af.
Als je er zelf geen verstand van hebt, wat probeer je me dan advies te geven?quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:40 schreef cYbErTiM het volgende:
nooduitgang = troll
I Know. Online ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:19 schreef maess het volgende:
In centrum Rot kun je bij de 'ifactor' trouwens ook de studentenkorting gebruiken en maandelijks afbetalen.
Heb je er een voor 100,- per maand 10x ipv in een keer 1000,- bijv.
niet bij media markt doen, die gooit er 90,- 'administratie' bovenop.
Ik heb die knul toen uitgelegd hoe het wel moest, maar de volgende dag konnie het nog niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als je er zelf geen verstand van hebt, wat probeer je me dan advies te geven?
Jammer genoeg neem ik je waarschuwing niet al te serieus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:31 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Ik heb die knul toen uitgelegd hoe het wel moest, maar de volgende dag konnie het nog niet.
Dus ik behoed je!
Gewaarschuwd mens telt voor 2.
Oh ja tuurlijk, ík ben de trollquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:40 schreef cYbErTiM het volgende:
nooduitgang = troll
Windows 7 kan ik sowieso niet installeren op mijn laptop.quote:Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik ben er nog hoor
En heb een hoge successratio, de successverhalen van overtuigde win7 gebruikers grijpt om zich heen!
maar het is dan ook een fantastisch OS waar alles gewoon klopt en het een soort dans is, een flow, een levensstijl!
Zelf ook een uitermate gezellige launchparty gegeven neem ik aan?quote:Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik ben er nog hoor
En heb een hoge successratio, de successverhalen van overtuigde win7 gebruikers grijpt om zich heen!
maar het is dan ook een fantastisch OS waar alles gewoon klopt en het een soort dans is, een flow, een levensstijl!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |