quote:Op donderdag 12 november 2009 11:54 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Hier is natuurlijk ook verder al in verdiept. Hij kwam op het idee vanwege het design en daarna zijn we iets verder gaan uitzoeken. Het grootste voordeel is natuurlijk dat Apple een goede naam heeft op het grafische vlak. Het is niet voor niets dat 3-kwart van de grafische wereld met mac's werkt. (of is dat een verkeerde aanname?)
De compabiliteit, daar ging mijn vraag over.
De kosten zijn niet zo zeer hoger als bijvoorbeeld bij de genoemde HP's van Wombat. Als ik kijk naar een laptop van bijvoorbeeld HP of andere merken met soortgelijke grafische processor/kaart dan ben je net zoveel geld kwijt. Van de 4 werkplaatsen die we hier hebben zullen er 2 voorzien worden van een macbook. De andere 2 werken nooit thuis. Die werkplekken zullen voorzien worden van vaste computers.
Wij zijn maar een klein bedrijf, dus we hebben het netwerkbeheer uitbesteedt. Die heeft al aangegeven dat het geen probleem is voor hem. En andere kleine dingen doe ik zelf wel. Over het algemeen zal het zo zijn dat het vooral logisch nadenken is (net als bij Windows vaak) en anders kan ik met google e.d. ook veelal de oplossing vinden.
Uiteraard is het dan wel handig dat je ook native in Snow Leopard werkt in plaats van Windows... Zijn er Apple alternatieven voor jullie Windows-applicaties?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Ender_W het volgende:
De laatste post uit het vorige topic
[..]
Hoe is 1100 euro duur voor een zakelijke laptop?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:15 schreef Tally het volgende:
Zo even een MacBookPro 17" laten fixen. 1100 euro ex. lichter
Gelukkig voor de baas. Maar jesus wat een geld!
Applecare was goedkoper geweest..quote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe is 1100 euro duur voor een zakelijke laptop?
Om hem te laten repareren vind ik het duurquote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe is 1100 euro duur voor een zakelijke laptop?
Ja maar die sukkel heeft hem dus niet via ons aangeschaft. Want dat doen wij normaal wel.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Applecare was goedkoper geweest..
Viel net buiten de garantie. Alsin dagen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:21 schreef Ender_W het volgende:
1100 Euro voor het repareren van een laptop met een nieuwwaarde van ca 2200(ligt ook aan evt opties) is prijzig.
Dan moet het vrij nieuwe zijn, of niet?
Overigens wtf moet er kapot zijn, wil het zoveel kosten?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Om hem te laten repareren vind ik het duur
Was ie nog niet afgeschreven? Wat een geld iddquote:Op donderdag 12 november 2009 12:15 schreef Tally het volgende:
Zo even een MacBookPro 17" laten fixen. 1100 euro ex. lichter
Gelukkig voor de baas. Maar jesus wat een geld!
Naar zeggen het moederbord. Wilde niet meer opstarten.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Overigens wtf moet er kapot zijn, wil het zoveel kosten?
We hebben de opties naast elkaar gelegd en laten fixen vond de baas het beste.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ie nog niet afgeschreven? Wat een geld idd.
My bad. Ik dacht dat het voor een nieuwe MBP was.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Om hem te laten repareren vind ik het duur
Mja zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
My bad. Ik dacht dat het voor een nieuwe MBP was.
Tja over reparatie, wie neemt er dan ook geen AppleCare
Als je zo'n ding laat repareren kan je er dan alsnog een Applecare op af laten sluiten?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou echt een nieuwe MBP gekocht hebben en Migration assistant gedraaid hebben om het spulletje terug te zetten, of de HD overzetten. Maar wtf, man daar wordt je niet vrolijk van..
Then again, voor een bedrijf zeker Applecare...
Binnen 1 jaar na aankoop, kan dus niet meer.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je zo'n ding laat repareren kan je er dan alsnog een Applecare op af laten sluiten?
Of moet dat echt bij aankoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |