Snoopy, wat knap van Lis! Da's dan weer de fijne kant van luieruitslag, wist niet eens dat die er was
Evenstar, jouw meisje is gewoon uniek. En van wat ik her en der lees is het overduidelijk dat ze het getroffen heeft met je, je komt over als een geweldige en strijdvaardige mama die alles over heeft voor d'r dochter
MeNicole, wat betreft het gebruik van "als je niet lief bent dan krijg je geen kadootjes en stopt Piet je in de zak" ben ik het met je eens, dat is toch zo naar om te zeggen tegen een peuter!
Maud, gefeliciteerd nog
En wat een verwennerij zeg!
Hier een jochie dat enorm geniet van Sinterklaas, al dan niet aangespoord door zijn superenthousiaste mama
De intocht hier was heel leuk. Hij heeft geklapt, gedanst, geroepen, gezongen, pepernootjes gegeten... Al zeker een week ben ik de liedjes met hem aan het oefenen en het werpt zijn vruchten af, zingen gaat al erg goed vind ik. Vooral het stukje "en we zingen en we springen en we zijn zo blij..." is favoriet. Ook heeft hij al 3x zijn schoen gezet, bakje water voor het paard ernaast.
Hij heeft het Sinterklaas - boek van Charlotte Dematons gekregen, echt heel leuk! Verder 1x een klein choco-Sinterklaasje en 1x een handje strooigoed.
Wat betreft zindelijkheidstraining hebben we een flinke stap terug gedaan, terug bij af eigenlijk. Toen we in de flat woonden zat hij elke dag wel op het potje maar plaste en poepte ook vaak op de wc, meestal op eigen initiatief. Maar sinds de verhuizing wil hij niet meer, als je het vraagt reageert hij met een fel "neeheeeee!". Nou ja, dat komt vanzelf wel weer een keer.
.... met gevoel voor drama....