abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 november 2009 @ 08:55:49 #76
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74773159
Van harte !!

Gister en vandaag mijn zus bij Koekeloere te zien.
Die mol roept iets over het kopen van inpakpapier en zij zegt " Pien en Floor hebben al papier op school gemaakt "

De meiden hebben het gisterochtend gekeken en zaten met grote ogen te kijken. Ze riepen "Tante A!!!!" en een minuut later dikke tranen " Waar is tante A nou ???? "

Dus interesse? rond 9 uur NL 1, volgens mij.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:48:47 #77
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74775556
Jeutje Evenstar. De tranen doen even mee hier. Pff, meid. Het is ook niet niks. Je hebt zoveel hoop en alles. Maar dan krijg je toch even een domper. Je wordt met de neus op de feiten gedrukt. Jouw meisje heeft een handleiding. Eentje die net ietsje anders is dan een ander kind. Maar met die handleiding gaat ze er wel komen. Want met jouw als mama, kan dat gewoon niet missen.

Dankjewel voor alle felicitaties. Ze is echt echt drie nu.... Mijn klein meisje is niet zo heel klein meer....

KP, wat gaaf. En ook de reactie en herkenning van de meiden. Ik ga kijken of het me lukt... anders misschien via uitzending gemist.

Hier terug van de tandarts. Alles goed. De voortand (die ze toen zo ontzet had) lijkt gewoon te leven. Dus dat is erg postief. Is wel een stukje van af, maar dat gaf geen pijn-gevoel. Verder heeft ze d'r kindergebitje helemaal mooi compleet. Het staat wat schever links en rechts dan bij Fleur, maar dat hoeft niets te zeggen. Dus ook zij heeft nog kans op een recht gebitje. En anders zien we het wel als ze gaat puberen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:04:09 #78
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74775921
Jeumig, evenstar, wat heftig zeg!
Hopelijk verzacht het een beetje dat de ka vindt dat jij het als moeder iig goed aanpakt!
pff, ben er wel stil van...

chaca, fijn dat alles goed was bij de tandarts!

eva, welkom hier! (gister al eigenlijk stiekem )

hier komt 1 of meerdere kiezen door... feest weer, dus. naja, nog 4 en dan zijn we voorlopig weer klaar
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74795091
Lis is ineens 'gedwongen' zindelijk aan het worden
Tot nu toe had ze steeds een luier om maar wilde wel op de wc plassen als wij het vroegen. Maar aangezien het bij haar broer nog best een 'gedoe' was besloten we er dit keer niet zo mee bezig te zijn.

Maar haar huidje was ineens een beetje stuk en het was erg pijnlijk als ze moest plassen. Heel zielig dus op advies van de dokter luier afgelaten, geen doekjes gebruiken en smeren met zinkolie. Vandaag ging ze ook zonder luier naar de creche en het ging gewoon goed
En zelfs net, toen ze al in bed lag (met luier) riep ze: 'mamaaaaaaa, ik moet plassen!'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74795597
Lis is goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:35:38 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74795894
goed zo Lis
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74805358
super Lis. Is het al weer wat beter met je billetjes?
pi_74806108
Ja, het is alweer zo goed als over
  woensdag 18 november 2009 @ 09:24:02 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74806367
dat kan niet Lis is nog maar een klein dreumesje, die kan helemaal nog niet zo goed praten en is echt nog niet zindelijk.
Wanneer is dit gebeurd Snoop?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_74806638
jawel Saffier Ze is al 3
pi_74808862
Ik ben gister heel boos geworden op een mevrouw in de winkel
Wij doen hier thuis niet aan: Mikael dat mag je niet doen want als zwarte piet dat ziet krijg je geen kadootjes!!
Mocht Mikael gister in de winkel zijn schoen zetten en hij was dus aan het zingen (gillen/schreeuwen) komt er een mevrouw naar hem toen kijkt helemaal boos: "He meneer jij moet niet zo schreeuwen! Als zwarte piet en sinterklaas dat horen krijg je geen kados en moet je mee naar Spanje" Dus Mikael keek mij aan met zo'n geschrokken blik. Dus ik zei tegen hem: Zing maar lekker door hoor. En tegen die mevrouw dat wij zulke dingen niet tegen onze kinderen zeggen en dat ik het op prijs stel als zij dat ook niet doet. Draait ze zich om naar Mikael: Nou met zo'n mama snap ik wel dat je zo bent. Kunnen jullie mooi allebei naar spanje En toen liep ze weg. Dus ik zei trut en Mikael dus ook . Kwam ze weer terug naar Mikael: Zo jij hebt wel een grote mond voor zpn klein jongentje hoor!! Dus heb ik der vriendelijk verzocht om bij hem weg te gaan en ze eerst is naar der eigen moest kijken.
Jemig wat een k*twijf. Ben er nog boos om. Waar bemoeid ze zich mee
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 18 november 2009 @ 10:58:22 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74808929
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef snoopy het volgende:
jawel Saffier Ze is al 3
Niet
Kan niet
Stop de tijd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 18 november 2009 @ 11:01:19 #88
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74809050
ik vind jou reactie anders ook geen om naar huis te schrijven hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74809188
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind jou reactie anders ook geen om naar huis te schrijven hoor
mjuh dat dus.

Ik zou t heel makkelijk vinden om die mevrouw te negeren, maar snap dat dat voor andere mensen wat moeilijker is. Maar je hoeft toch niet meteen te gaan schelden? potketelenzovoorts.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 18 november 2009 @ 11:10:16 #90
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74809343
Goed voorbeeld doet goed volgen. Sjees wat een reactie van jezelf zeg. Zou ook eerst naar je eigen reactie kijken en dan pas naar die mevrouw. Vind ergens nog dat die mevrouw gelijk heb met haar opmerking over zo'n moeder.
pi_74810118
MeNicole, ik hoop dat je Mikael ook gerust hebt gesteld. Wellicht was het slim geweest om zoals gezegd die mevrouw te negeren en je te richten op je geschrokken zoon. Iets in de trant van: "Dat is gek wat die mevrouw zei! Sinterklaas doet toch niet van die rare dingen? Die komt brengt gewoon fijn cadeautjes!"
Ik zou voorzichtig nog even bij hem checken hoeveel indruk het heeft gemaakt. Want juist ook omdat jij zo gepikeerd naar haar reageerde heb je er toch wel veel aandacht aan besteed.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74810384
Jawel heb Mikael tussen door wel gerust gesteld. Gelukkig vind hij het hele sinterklaas gedoe helemaal niks. Dus dat was niet hetgene waar hij van geschrokken was. Maar gewoon van dat die vrouw ineens zo boos tegen hem doet.

En ik vind dat ik nog wel netjes gerageerd heb. Ok op mijn trut na dan. Ik ben de hele tijd gewoon netjes tegen der gebleven. En moet ik gaan negeren als iemand mijn kind bang gaat lopen maken. Nee dat doe ik dus niet. Als een ander dat wel wil prima.
pi_74810485
Mja ik zou dan idd ook eerder tegen max beginnen praten dan tegen mevr. gelukkig heeft max altijd zelf wel een antwoord klaar

maar joh, ieder zn eigen ding
pi_74810502
Hoe doen andere mama's dat eigenlijk met kindjes die straks een prik tegen de mexicaanse griep krijgen? Bij de vorige prikken was Linde nog te klein om het te snappen, maar nu ziet ze op tv regelmatig kindjes die huilen omdat ze een prik krijgen... Nu al over beginnen of pas als we in de prikrij staan, of pas als ze de prik ziet?

Al twijfelen we nog wel over al dan niet vaccineren...
pi_74810591
ja ik twijfel dus nogsteeds. en vooral ook door de massaalheid van die inenting. wij moeten dus met zn allen naar de sporthal, die galmt zo lekker

áls we gaan, moet ik heel hard met max vechten houdgreep en alles. en hij is sterk
En dan ook nog na 3 weken nog een keer wordt leuk.
bah bah bah. als we níet gaan, krijgt ie woensdag zn dktp trouwens maar das anders, niet zo duidelijk
pi_74810721
Hmm sterkte dan Pinquit

Wij moeten waarschijnlijk naar de Rai. Gelukkig niet zo massaal dus
pi_74810764
omg succes

*voelt nu hart al breken enzo*
pi_74810932
Ik heb het Mikael al verteld. En ook dat het een beetje pijn kan doen. En dat ie ook best erom mag huilen als het pijn doet. Maar dat het echt wel moet omdat ie anders ziek kan worden. En nu mocht ie daarna een speelgoedauto uitkiezen maar dat wil ie nu al helemaal niet meer. Hij vraagt wel elke dag wanneer ie moet. Hij vind het nu veel erger dat het precies in de tijd is dat ie normaal op de psz zit en hij daar dus waarschijnlijk niet heen kan!!
pi_74810984
hey ik dacht dat jij zo tegen die vaccinatie was! of heb ik een verkeerd persoon in mn hoofd?
pi_74811004
Snoopy, wat knap van Lis! Da's dan weer de fijne kant van luieruitslag, wist niet eens dat die er was

Evenstar, jouw meisje is gewoon uniek. En van wat ik her en der lees is het overduidelijk dat ze het getroffen heeft met je, je komt over als een geweldige en strijdvaardige mama die alles over heeft voor d'r dochter

MeNicole, wat betreft het gebruik van "als je niet lief bent dan krijg je geen kadootjes en stopt Piet je in de zak" ben ik het met je eens, dat is toch zo naar om te zeggen tegen een peuter!

Maud, gefeliciteerd nog
En wat een verwennerij zeg!

Hier een jochie dat enorm geniet van Sinterklaas, al dan niet aangespoord door zijn superenthousiaste mama
De intocht hier was heel leuk. Hij heeft geklapt, gedanst, geroepen, gezongen, pepernootjes gegeten... Al zeker een week ben ik de liedjes met hem aan het oefenen en het werpt zijn vruchten af, zingen gaat al erg goed vind ik. Vooral het stukje "en we zingen en we springen en we zijn zo blij..." is favoriet. Ook heeft hij al 3x zijn schoen gezet, bakje water voor het paard ernaast.
Hij heeft het Sinterklaas - boek van Charlotte Dematons gekregen, echt heel leuk! Verder 1x een klein choco-Sinterklaasje en 1x een handje strooigoed.

Wat betreft zindelijkheidstraining hebben we een flinke stap terug gedaan, terug bij af eigenlijk. Toen we in de flat woonden zat hij elke dag wel op het potje maar plaste en poepte ook vaak op de wc, meestal op eigen initiatief. Maar sinds de verhuizing wil hij niet meer, als je het vraagt reageert hij met een fel "neeheeeee!". Nou ja, dat komt vanzelf wel weer een keer.
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')