Het eerste kan ik met gemak bevestigen, ik kan geen oordeel over de kwaliteit gevenquote:Op donderdag 12 november 2009 02:14 schreef koei het volgende:
Medicinale wiet is slechte maar hele dure wiet heKan je beter gewoon langs de coffeeshop gaan
in dat geval bedoel je het tweede?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het eerste kan ik met gemak bevestigen, ik kan geen oordeel over de kwaliteit geven
Sorry ik ben net wakkerquote:Op donderdag 12 november 2009 08:25 schreef Misan het volgende:
[..]
in dat geval bedoel je het tweede?
3 dagen lang 12 uur werken breekt me vandaag beetje op. maar ach ook dat komt morgen wel weer goedquote:Op donderdag 12 november 2009 08:41 schreef Misan het volgende:
[..]
geeft niet, vandaag ben ik namelijk wéér on fire
Gisteren was ook walgelijk productief
behoorlijk idd, ik heb gisteren en eergisteren incl reizen tussendoor (dus niet van en naar werk) 13 uur en 10 uur gewerkt en vandaag zit ik hier ook nog wel tot een uur of zeven ben ik bangquote:Op donderdag 12 november 2009 08:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
3 dagen lang 12 uur werken breekt me vandaag beetje op. maar ach ook dat komt morgen wel weer goed
Zo ijzersterk vond ik die van MW1 niet eigenlijk.. Niet voor op een console.quote:
Ach, laat ik me eens een keer niet als kuddedier opstellenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Dat kanMaar er zijn nu al ruim 7 miljoen mensen die daar anders over denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |